ik betwijfel toch of mijn vader er niets mee te maken had !quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinoz, blijf als-je-blieft van de drugs af. Het lijkt je te helpen op korte termijn, maar neem maar van mij aan dat je daar later héél veel schade van gaat ondervinden.
En nog iets, hoeveel connecties jouw vader ook had, hij kan je niet laten opnemen zonder dat daar een rechtelijk bevel voor is en die worden écht niet zomaar gegeven. Je moet dan echt een gevaar voor jezelf of voor anderen zijn.
niet alles hoort bij mijn ziektebeeld , er zijn meer mensen die voor drugs kiezen omdat ze beinvloed worden door medicatie , het is volgens mij veel voorkomend en zou eens onderzocht moeten worden , ik heb een email gestuurd naar ROOD van het SP en gevraagd of er een plaats is voor mij in het geheel waardoor ik dit soort zaken kan aankaartenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoort bij het ziektebeeld schizofrenie. tinoz zelf is maar beperkt aan te rekenen hiervoor.. Dat maakt het ook zo lastig.
Helemaal niet doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:29 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik betwijfel toch of mijn vader er niets mee te maken had !
en ik ga heus niet veel drugs gebruiken hoor
ik wil zo veel , ik kan me moeilijk op alles storten , ik ben meer het type dat adviezen krijgt en daarna op die gronden zijn mening baseert en wilt werken naar een oplossingquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:44 schreef TR08 het volgende:
Probeer zelf anders psychiatrie te studeren. De literatuur is wel te krijgen, je kunt hoogstens geen praktische oefening doen. Dan kun je mooi zelf het deel van de wetenschap waar jij behoefte aan hebt verder helpen
Luister dan 's naar onsquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik wil zo veel , ik kan me moeilijk op alles storten , ik ben meer het type dat adviezen krijgt en daarna op die gronden zijn mening baseert en wilt werken naar een oplossing
als je de term schizofreen gebruikt begrijp je voor mij de mensen waarover je zegt dat ze schizofreen zijn per definitie nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Luister dan 's naar ons.
Ik heb al 's gezegd dat ik schizofrenie van vrij dichtbij heb meegemaakt en er zijn écht nog veel meer mensen die weten waar ze over praten. Dit doen we om je te helpen.
Lees dit even en vertel wat je ervan vindt, wil je?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:38 schreef tinoz het volgende:
[..]
als je de term schizofreen gebruikt begrijp je voor mij de mensen waarover je zegt dat ze schizofreen zijn per definitie niet
wat lezen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lees dit even en vertel wat je ervan vindt, wil je?
Ik zal je proberen te begrijpen als jij mij ook probeert te begrijpen. Kan je iets van die dingen die daar staan herkennen?
Juistquote:Mensen die de ziekte hebben, kunnen of willen niet onder woorden brengen waar ze last van hebben. Bovendien uit de ziekte zich bij geen twee mensen op dezelfde manier.
o ik qoute mezelf ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef tinoz het volgende:
[..]
Juistik kan en wil het wel onder woorden brengen zoals je gelezen hebt .
Je hoeft niet álle kenmerken te hebben natuurlijk he.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:46 schreef tinoz het volgende:
[..]
Juistik kan het wel onder woorden brengen zoals je gelezen hebt .
Zeg je daar zelf. Ik probeer je niet in een hoekje te drukken, maar uit te leggen wat daar staat. Niet verkeerd opvatten he?quote:wat ik niet kan volgens mijzelf en vele :
gevoelens en problemen verwoorden in tekst
gevoelens problemen en gebeurtenissen verwoorden in gedichten
Dat vinden wij ookquote:Schizofrenie is een ernstige psychiatrische ziekte waaraan bijna een op de honderd mensen lijdt. De ziekte komt voor in alle lagen van de bevolking en treft net zo veel mannen als vrouwen. Meestal openbaart schizofrenie zich voor het eerst in de leeftijd van zestien tot zesentwintig jaar.
Schizofrenie heeft niet, zoals nog vaak wordt gedacht, te maken met 'een gespleten persoonlijkheid'.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hoeft niet álle kenmerken te hebben natuurlijk he.
Maar kijk 's in trek het me te veel aan die heb je zelf geopend een tijdje geleden.
[..]
Zeg je daar zelf. Ik probeer je niet in een hoekje te drukken, maar uit te leggen wat daar staat. Niet verkeerd opvatten he?
Ik ben niet schizofreen en ik wil niet dat mensen speciaal mij helpen maar ik wil dat mensen die in mijn situatie zitten of mensen die iets mankeren en opgenomen zijn worden of werden door het GGZ echt geholpen worden , dat is de achter liggende gedachte van deze topicquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je dat R&P je helpt of niet? Dan moet je wel serieus blijven.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:00 schreef tinoz het volgende:
clumsy boos ?
Misschien moet je niet zoveel proberen te adviseren maar gewoon lezen wat hij post. Het is niet de bedoeling van R&P om de rol van hulpverlener in te nemen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Ik vind het wel erg jammer dat je alles wat ik zeg zo langs je wegschuift. Ik bedoel het goed nl.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wil je dat R&P je helpt of niet? Dan moet je wel serieus blijven.
Dat moet ook zo zijn want ik wordt ooit leider van dit landquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:23 schreef Sessy het volgende:
Tinoz, ik denk dat er beter naar jou wordt geluisterd dan naar bijna iedereen op fok!
Doe ik ook , mss ga ik in 2007 eens wat meer informatie inwinnen bij de afdelingen van het GGZ in mijn directe omgevingquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel proberen te adviseren maar gewoon lezen wat hij post. Het is niet de bedoeling van R&P om de rol van hulpverlener in te nemen.
@ Tinoz: Je bent behoorlijk de weg kwijt. Als je geen vertrouwen in de GGZ heb praat dan eens met anderen en luister hoe zij er tegenaan kijken...
Ik verwacht dat ze zullen knielen voor me en me aanzien voor wie ik ben ik ben Tinoz en mijn wil zal gehandhaaft worden want ik vraag iets wat zei beweren te kunnen en mij ongevraagd voorgeschoteld hebben en dat is een traject naar een gewoon en succesvol leven wat ze me eerder geweigerd hadden. ik heb nog ergens mss het papiertje waarop de handtekening van een medewerker van het toenmalige Riagg als ik het goed heb , staat .quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
tinoz, wat verwacht je eigenlijk concreet van het GGZ?
GGZ is geen organisatie die werk of scholing moet leveren.. Maar staat er nog een reden vermeld?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze zullen knielen voor me en me aanzien voor wie ik ben ik ben Tinoz en mijn wil zal gehandhaaft worden want ik vraag iets wat zei beweren te kunnen en mij ongevraagd voorgeschoteld hebben en dat is een traject naar een gewoon en succesvol leven wat ze me eerder geweigerd hadden. ik heb nog ergens mss het papiertje waarop de handtekening van een medewerker van het toenmalige Riagg als ik het goed heb , staat .
De bovenstaande teskt luidt : Wij, heet GGZ weigeren hulp bij scholing of werk te leveren aan Tinoz.
het is ondertekend door ene Jan
Dus school en werk is niet belangrijk voor mensen met psychisch problemen ? en er is geen mogelijkheid voor mensen met een psychisch stoornis om met begeleiding weer naar een beter leven te werken , deste meer reden het hele GGZ op te heffenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
GGZ is geen organisatie die werk of scholing moet leveren.. Maar staat er nog een reden vermeld?
dit : GGZ is geen organisatie die werk of scholing moet leveren..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef Alicey het volgende:
Wat hebben zij desgevraagd als reden opgegeven?
imo is dat zeer belangrijk. GGZ is alleen niet de aangewezen partij om dat te leveren. Ik zou dan eerder denken aan CWI ofzo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef tinoz het volgende:
[..]
Dus school en werk is niet belangrijk voor mensen met psychisch problemen ?
Die mogelijkheden zijn er wel. Het is alleen wel nodig de juiste kanalen daarvoor te bewandelen (CWI of UWV voor scholing), medicatietrouw (Op tijd de voorgeschreven medicijnen innemen), discipline (Doen wat je hebt gezegd te doen, op tijd opstaan, inzet voor een opleiding/baan). Dat kan moeilijk zijn en misschien ook niet eens goed voelen, maar uiteindelijk merk je wel waar je het voor doet.quote:en eer is geen mogelijkheid voor mensen met een psychisch stoornis om met begeleiding weer naar een beter leven te werken , deste meer reden het hele GGZ op te heffen
dus ik ben niet goed bij mijn hoofd en dat zou jij dus eventjes kunnen zeggen omdat ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef JoeyT het volgende:
Wat een dom topic is dit toch... Iedereen die maar uitleg geeft of adviezen probeert te geven. Dat wil die gozer niet. Dat lijkt me toch wel duidelijk. Hij wil zeiken op de GGZ, zn woede kwijt en absoluut geen hulp van 1 van jullie. En hij is gewoon niet goed bij zn hoofd. Stop met de drugs en als je hget zo goed weet laat het dan ook zien.
Show me the facts ...quote:De handelswijze van de GGZ is voor hen per defintie niet goed.
Dat kan maar bij mijn geval werd ik geweigerd toen ik vaak bij het GGZ aanklopte , die secetaresse van het GGZ werd gek van me en ik heb nog ruzie met haar gehad .... Dit is toch absurd als je weet dat ik hierna ben opgenomen onderdwang ? dit is toch gewoon achterlijk, je klopt ergens aan : ze willen je niet helpen, Je schrijft brieven aan de directie en laat zelf iemand een weigering onder teken en geeft op, je wordt vervolgens als je door de politie bent op gepakt en uit de cel afgevoerd naar een inrichting vervoerd omdaar opgesloten en al geen goede gesprekken of hulp te krijgen en telkens weg gewezen te worden van het kantoortje aldaar als je iets wilt bespreken. Vind jij het gek dat deze manier van omgang niet in het voordeel werkt van het GGZ ? en dit is nog maar 1 voorbeeldquote:- Heeft heeft te maken met dwang en drang, dwang is niet fijn. Vaak in het kader van veiligheid een gesloten afdeling, een separeer en desnoods dwangmedicatie. Om niet de discussie op te starten of dit wel of niet goed is vertel ik er direct bij dat als er ipv 2, 10 hulpverleners rondlopen op zo'n afdeling deze middelen aanzienlijk gereduceerd of zelfs weg kunnen.
Dit is de grootste en ernstigste fout die door bekant (ook clumsy) iedereen gemaakt wordt : mensen zijn gek verklaard dus ze zullen wel neit sporen dus ik moet ze maar niet serieus nemen want ze lullen toch van uit een andere realitiet tegen me aan over dingen die ze niet helder kunnen zienquote:- Heeft te maken met verlies, verlies van gezondheid, realiteit en confrontatie van onvermogen. 1 stadia uit het rouwproces is verzetten! en afzetten. Gedrag is herkenbaar
Als het zo doorgaat wordt heel Nederland nog slaaf gemaakt van risperdal, mensen dneken dat het een wonder middel is : iets uit mijn forum :quote:- Medicatie: Olanzapine, Risperidone, Haloperidol zijn stuk voor stuk ingrijpende medz. Bijwerkingen zijn voor sommige vreselijk. Tevens zijn ze vaak het enige wat deze mensen hebben om nog een grijntje van, wat voor anderen geldt, als de realiteit. Geen pretje die medicatie. Ik heb vaak gehoord dat het je afstompt en dat het je gedachtengang beperkt, ik kan Tinoz in die zin wel begrijpen.
- Het heef te maken met geen erkenning; vaak zijn mensen die psychosen ervaren hebben erg creatief en doo hun eigen wijze van denken artisitiek, het lijkt me frustrerend direct afgeschoten te worden met de term, je bent psychotisch![/quote]quote:- Heef te maken met toekomstperspectief, om weer terug te komen op verlies. Schizofrenie (als ik een hokje mag gebruiken) heeft nou werkelijk geen prettig toekomstbeeld. Ik las dat zo'n7 % v/d scizofrene mensen uiteindelijk op zichzelf blijft wonen, dat zegt wat over de ernst.
Help mij maar eens mee wat meer info hier over te vinden , volgens mij gebruiken mensen gewoon eerder drugs als hun persoonlijkheid en geestelijke belevings wereld verbogen wordt door medicatie om weer gewoon van het leven te kunnen genieten of simpel weg zich zelf te zijn .quote:- Het heeft te maken met zelfmedicatie; drugs is vaak een demper, niet voor niets dat mensen die kampen met psychosen wiet gebruiken. Zelfmedicatie in de vorm van drugs is voor het grootste gedeelte v/d wereld niet echt te accepteren, hoewel het wel een uitkomst kan zijn.
gossie dat is cencuur hoor , hij mag me best dom vinden , maar zo kan ik hem niet overtuigen , is hij een hecler of had het ook inhoud ?quote:Op zondag 17 december 2006 17:17 schreef JoeyT het volgende:
Edit: En toen kwam het punt waarop jij heel wijs besluit hier niet meer te reageren.
Beetje dom inderdaad aangezien ik het niet zei om je te stangen. Ik mag dan ook best mijn mening ventileren. Waar het op neer kwam is dat ik je een lamlul vind. Niet zozeer omdat je problemen hebt maar omdat je loopt te klagen over de hulp die je krijgt (of juist niet krijgt) en tegelijkertijd je lichaam volstopt met drugs om de werking van de medicijnen teniet te doen. Ik vind je dus gewoon een zeikende junkquote:Op zondag 17 december 2006 21:22 schreef tinoz het volgende:
[..]
gossie dat is cencuur hoor , hij mag me best dom vinden , maar zo kan ik hem niet overtuigen , is hij een hecler of had het ook inhoud ?
Ik voer een chemische strijd voor de vrijheid van mijn lichaam en geest , als ik dat kon doen door gewoon onschadelijke dopamine te nemen ipc van coke of speed dan deed ik dat , voor mij is het een strijd tegen de onderdrukkign van een systeem dat mensen zoals ik zonder weerwoord gewoon hun zin laat doen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje dom inderdaad aangezien ik het niet zei om je te stangen. Ik mag dan ook best mijn mening ventileren. Waar het op neer kwam is dat ik je een lamlul vind. Niet zozeer omdat je problemen hebt maar omdat je loopt te klagen over de hulp die je krijgt (of juist niet krijgt) en tegelijkertijd je lichaam volstopt met drugs om de werking van de medicijnen teniet te doen. Ik vind je dus gewoon een zeikende junk
quote:Op maandag 18 december 2006 11:00 schreef Aneurism het volgende:
Loop niet zo raar te doen, je gebruikt de speed omdat je een junk bent. Niets meer en niets minder. Je vind het gewoon lekker maar zoekt een excuus om het te gebruiken.
het ging niet echt goed ik dacht thuis dat ik in de kroeg was maar durfde niet te vertellen dat ik "wist"dat ik nog in de kroeg was en deed of ik thuis was ik behandelde mijn ouders half als andere mensen , Niet helemaal dus omdat ik me voelde als een verzettende junk die junk gemaakt was door de kroeg en diens medewerkers en vaste klanten. Ik was helemaal opgegaan in het idee dat ik moest strijden voor een café zonder drugs en dat ik de dealers en veel gebruikers er weg moest krijgen , ik ben voor mijn psychose 1 keer gebeld door een zeker raar persoon waar ik mijn verhaal aan deed nadat ik overal vertelde wat mij overkomen was in een ruzie met een dealer . Nu hangen er allemaal bordjes met verboden drugs en wapens op zak te hebben en worden op een paar na vervelende en drugs gebruikende klanten geweerd .quote:Op maandag 18 december 2006 11:12 schreef MissMatch het volgende:
Ik geloof wel dat Tinoz speed (en nu ook weer coke?) gebruikt om de negatieve bijwerking van Risperdal teniet te doen of te verminderen. Maar het lijkt mij dat je op deze manier kwaad met een nog groter kwaad aan het bestrijden bent.
Waar ik trouwens benieuwd naar ben tinoz is wat er de vorige keer gebeurde toen je je psychose kreeg? Met mijn leken-gedachtengang kan ik me amper voorstellen dat je dat weer wilt beleven. Kun je me dat uitleggen?
Wat bedoel je hiermee? Ik wil nl juist wél graag weten wat je bewoog.quote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef tinoz het volgende:
Dat is zo een beetje wat er gebeurde ik ging in mijn eigen wereld leven oftewel in een psychose als je niet wilt weten wat me bewoog zo te reageren op de ervaringen.
Omdat ik nu weet wat de waarheid is en ik al wat ouder ben ik heb geleerd van mijn fouten en ik denk dat ik nu tegen mezelf kan zegge nwat wel en niet klopt in het leven . Daarom denk ik dat het deze keer niet uit de hand gaat lopen en dat ik alleen de goeie aspecten terug krijge die ik misquote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Ik wil nl juist wél graag weten wat je bewoog.
Maar al met al lijkt me die psychose die je had niet bepaald een pretje, om er maar een understatement in te gooien. waarom die psychose nu, zoals je zegt, juist wél willen omarmen?
Mijn vader vind mij raar , ik ben geadopteerd en ontwikkel mij anders dan mijn familie hier in Nederland , hij is huisarts en hing soms de psychiater uit als je snapt wat ik bedoelde, Dat botste dus wel eens en hij drong er op aan dat ik me liet onderzoeken maar hij zelf was natuurlijk altijd piekobello in orde.quote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef JoeyT het volgende:
Zou je het voor mij dan nog 1 keer kort kunnen samenvatten. Waarom ben je verplicht die medicijnen te nemen? ik zie het GGZ nl van zm positieve kant. Wat heb je precies gedaan dat het zover gekomen is?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:23 schreef Aneurism het volgende:
lol Junk.
het enige wat nog bij me opkomt als ik dat laatste lees
Wat zou je dan nu anders doen? En, heb je jezelf wel zodanig in de hand tijdens een psychose dat je dat voornemen om het nu niet uit te hand te laten lopen op het moment zelf ook daadwerkelijk ten uitvoer kan brengen?quote:Op maandag 18 december 2006 20:16 schreef tinoz het volgende:
[..]
Omdat ik nu weet wat de waarheid is en ik al wat ouder ben ik heb geleerd van mijn fouten en ik denk dat ik nu tegen mezelf kan zegge nwat wel en niet klopt in het leven . Daarom denk ik dat het deze keer niet uit de hand gaat lopen en dat ik alleen de goeie aspecten terug krijge die ik mis
Mja kijk ergens kan hij/jij wel gelijk hebben, maar hoe helder/objectief schat je jezelf in als je onder invloed bent van zowel medicijnen als drugs en je vanaf je 15e/16e al redelijk straffe gebruiker bent?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
![]()
dan had mijn maat toch gelijk dat je het mensen het niet begrijpen als je het op een forum probeert uit te leggen.
Ik zou zeggen ,ga zelf maar een tijdje aan de risperdal en stop dan maar kijk maar of je verschil hebt en kom dan praten
Een ex heeft ooit eens Lithium spontaan gestopt, er bleef niet veel meer over dan een crackjunk. Ik weet precies wat je bent, en dat is niet meer dan een junk. Je bent ooit aan de drugs geraakt en het heeft niet veel goeds gebracht is te zien, je redenatie vermogen is iig flink aangetast.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:18 schreef tinoz het volgende:
[..]
![]()
dan had mijn maat toch gelijk dat je het mensen het niet begrijpen als je het op een forum probeert uit te leggen.
Ik zou zeggen ,ga zelf maar een tijdje aan de risperdal en stop dan maar kijk maar of je verschil hebt en kom dan praten
Je wordt niet zo maar voor gek verklaard. Ik ken genoeg mensen die flink filosoferen zonder de realiteit met de werkelijkheid te verliezen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:43 schreef tinoz het volgende:
[..]
Mijn vader vind mij raar , ik ben geadopteerd en ontwikkel mij anders dan mijn familie hier in Nederland , hij is huisarts en hing soms de psychiater uit als je snapt wat ik bedoelde, Dat botste dus wel eens en hij drong er op aan dat ik me liet onderzoeken maar hij zelf was natuurlijk altijd piekobello in orde.
Bij het GGZ ben ik gaan filosoferen op mijn 16de , als je dat doet wor je gek verklaard maar dat wist ik toen niet .
Werd die kijk op de wereld aangetast door het gebruik van die paddo;s?quote:Ik gebruikte toen veel paddos en had een andere kijk op de wereld , redelijk links radicaal.
Aan de ene kant zeg je dat je niets fout deed aan de andere kant zeg je dat je 'van het padje raakte'. Je spreekt jezelf dus tegen. Hoe raakte je van het pad af? Geestelijk of beging je misdrijven?quote:Ik liet mij me gaan tegenover een dealer in een café waar ik veel kwam en was toen eingeijk nog in orde , ik ging om met een kennis van hem en raakte op een of andere vage manier steeds verder ongemerkt van het padje rond die tijd , ik was me nog aan het ontwikkelen en ik deed echt helemaal niets fout ik at geen vlees, dronk geen alohol , at geen vis , dronk geen melk , alleen maar oja melk, rookte blowde snoof en slikte niet . toch vonden ze mijn gedrag vaag en ik raakte ook wel van het padje
Ze bieden hulp bij geestelijke klachten niet voor scholing en/of opleiding. Dit kan je ze dus niet verwijten.quote:, ik heb bij het GGZ aangeklopt voor hulp zoals ik verteld had met mijn opleiding en werk . maar dat wilde ze niet
Op welke manier ben je van het pad geraakt? Wat ging je doen? En wat heeft het cafe ermee te maken. Wat is dit voor een cafe?quote:, op een gegeven moment kwam ik iemand tegen die mij een document gaf , ik zag er veel en en hij vertelde mij toen over zaken waar ik erg geinterreseert was zoals corruptie binnen instanties enzo ,
Na de ruzie met die dealer (hij zei dat ie drie pillen in mijn drank gegooid had) ben ik me iets meer in het café gaan verdiepen voor zo ver ik dat kon en ben ik op een of andere manier gewoon van het padje geraakt / geobsedeerd geraakt.
Waar luisterden de mensen niet naar. Wat wilde je ze vertellen? wat was je precieze boodschap? En nogmaals wat voorn cafe en tot wat is het cafe nu gevormd?quote:Er werd niet naar mij geluisterd , ik draaide vaak harde muziek , natalia cardone << met hasta la vitcoria siempre en wilde mij toewijden tot het omvormen van het café tot wat het nu is geworden.
Je wordt niet zomaar opgepakt. Begin je misdrijven?quote:Op een dag ging alles fout en was ik een te diepgaande relatie aangegaan met de maatschappij , cultuur en natuur waardoor ik opgepakt ben , dit deed mij al geen goed en vooraf ging er nog vanalles fout met een bus die ik miste terwijl ik een afspraak had waaar mijn enige connectie met de buitenwereld van afhankelijk was << internet ... Mijn telefoon was al afgesloten en ik had het gevoel dat ik al opgepakt ging worden omdat ik dacht dat ik iets op het spoor was .
de politie treedt niet zomaar zo hard op. Wat heb je precies gedaan dat het zo ver kwam?quote:ik was kei pissed , en draaide die dag keiharde muziek op een erg vroeg tijdstip, mijn buurman belde de politite en mijn ruit werd in gegooid waarop ik als een teken van affectie een box beugel neerlegde voor zijn deur om hem naar mijn huis te lokken waar ik alle deuren had openstaan - dit was waarschijnlijk de actie waardoor ze dachten dat ik een gevaar was voor mijn omgeving en voor mijzelf.- na een tijdje stond er ineens politie in mijn kamer en maakt ik een schrikachtige beweging naar hun waarop ze vroegen dat ze me neer mochten sprayen met pepperspray wat ik liever had dan doodgeschoten te worden.
Wat heb je dan tegen de GGZ, het is me tot zo ver flink duidelijk dat je geestelijke problemen hebt.quote:mijn intresse in de corruptie bleef echter en mijn afkeer tegen iedereen , en mijn wantrouwige belevings wereld zette wss de GGZ tot een dwang behandeling aan die me zover heeft gekregen dat ik niet meer zo zwaar over dingen ging denken .
Welk doel. Je bent volgens mij flink paranoide. Een soort gevecht tegen big brother?quote:is neit zo dat op dit moment me het allemaal neits meer kan schelen maar ik ben er niet meer zo ver betrokken met mijn doel als voor heen en het maakt me ook niet meer zo emoioneel .
je wilt weer die rare denkbeelden terugkrijgen? Vertel mij die denkbeelden dan eens.quote:in mij geval wil ik dat voorkomen door speed te nemen en weer mijn "drive" terug te krijgen die ik had bij meerdere zaken die mij destijds en nu nogsteeds interresseerde.
Ipv jezelf zo kapot te maken en terug te verlanger naar de periode dat je geestelijk nog meer kapot was, zou je ook aan jezelf kunnen werken om een 'normaal' leven te kunnen krijgen.quote:het is niet mijn eerste keus maar als ik niet van de risperdal afkom en anders niet aan "el dopa" kan komen voel ik mij genootzaakt een andere manier te zoeken om mijn oude gevoelens weer terug te krijgen om een onafgesloten hoofdstuk in mijn leven af te kunnen sluiten en de losse eindjes aan elkaar te kopen ook wat waanbeelde n betreft.
alleen zo denk ik mij zelf te kunnen helpen.
met het niet erover praten heb je alleen jezelf ermeequote:Dit bespreek ik niet met mijn psychiater of psycholoegen etc. omdat ik dan vol gestouwd wordt met de hoogste portie risperdal.
Het is eigenlijk nog veel verwarrender gewordenquote:hopelijk heb ik je genoeg geinformeerd en snap het nu een beetje.
quote:Het is eigenlijk nog veel verwarrender geworden
grtz
We leven in Nederland gozer. Weinig te klagen lijkt mequote:
Mwoach er is best veel te klagen hoor...alleen is er in de meeste andere landen van deze planeet nog veel meer te klagenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We leven in Nederland gozer. Weinig te klagen lijkt meDat jij je leven wilt spenderen aan mensen te overtuigen hoe slecht dit land is moet jij weten. Maar laat mensen gelukkig zijn... Veel betere en gezondere instelling lijkt me.
Jammer, want ik was wel benieuwd naar je antwoord op mijn eerder gestelde vraag:quote:
Ik wens je in ieder geval veel geluk in de toekomst toe.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef MissMatch het volgende:
Wat zou je dan nu anders doen? En, heb je jezelf wel zodanig in de hand tijdens een psychose dat je dat voornemen om het nu niet uit te hand te laten lopen op het moment zelf ook daadwerkelijk ten uitvoer kan brengen?
Ik ben een chaot , is niet veel aan te doen Jan Steen doet soms onder aan mequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Snuwerd het volgende:
Kun je misschien een nieuw topic openen met een samenvatting van wat je wilt zeggen en weten. Want dit topic en je schrijftstijl, hoewel je dit waarschijnlijk al weet, zijn erg chaotisch.
Stel jezelf eerst eens een helder doel zou ik zeggen.
ok gedaan http://www.tinoz.com/phpbb/phpBB2/viewtopic.php?t=807 voilaquote:Stel jezelf eerst eens een helder doel zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |