Wibi Soerjadi's zijn er niet zoveel op de wereld. Wel kun je bevrediging vinden in het maken van muziek om je gevoel in kwijt te kunnen, maar dan moet je niet na een aantal lessen er de brui aan geven. Het duurt nu eenmaal een tijd om een vaardigheid te beheersen. Hetzelfde geldt voor tekenen, hoe meer je oefent hoe beter je daarin wordt. En eigenlijk geldt dat voor alles wat je in je leven gaat doen, lekker koken, een prettig persoon zijn voor andere mensen enz.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:05 schreef tinoz het volgende:
ik heb pianoles gehad als kind maar was neit bepaald een wibi shuardi.... daarmee dat ik er niet meer mee wil beginnen zeg maar dus ik wil neit teleur gesteld worden door te falen in muziek maken .....
Hoe kun je nou luisteren naar mensen die overal ja en amen op zeggen?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:08 schreef tinoz het volgende:
nou als ik niet met kop en schouders boven anderen uitsteek dan vind ik dat ik ergens niet goed in ben , en ik trek ook negatieve kritiek aan, eignelijk meer dan positieve van vrienden omdat iemand mij verteld heeft dat ik toch alleen maar luister naar mensn die overal ja en amen opzeggen , ik zou er voor kiezen met andere mensen contact te verbreken omdat ze me de waarheid vertelde en zou vol met stomme en nuttelooze ideetjes zitten
ik houd niet van zwemmen , heb het een tijdje moeten doen in een reintegratie project en ik vond het maar niets , ik bedoel wat is er dan ook aan je zwemt op en neer en hebt er dus niets aan want je gaat ook nergens heen en schoonspringen was ook al neit mijn ding , dat heb ik ook geprobeerdquote:Op woensdag 29 november 2006 07:27 schreef AcidBurner het volgende:
Ik weet niet of je een waterrat bent, maar zwemmen. It changed my life. Moet je eens proberen. Maar goed doorzwemmen he daarna ga je je zo goed voelen. Hormons++ Veel succes met alles wat je nog gaat doen!
Tja, overleg met je psychiater welke dingen je wel zou kunnen doen. Misschien een thuisstudie, als je dan het gevoel dat je van het padje afraakt kan je het zooitje opzij leggen?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:40 schreef tinoz het volgende:
ow maar ik vergat even dat ik volgens mijn psychiater niet naar school kan , ze heeft tegen mijn ouders nadrukkelijk gezegt dat ze me neit moeten pushen dingen te ondernemen omdat ik dat van het padje raak omdat ik met iets bezig ben , moet ik dat nou serieus nemen of niet ? want ik weet het allemaal soms neit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |