Wibi Soerjadi's zijn er niet zoveel op de wereld. Wel kun je bevrediging vinden in het maken van muziek om je gevoel in kwijt te kunnen, maar dan moet je niet na een aantal lessen er de brui aan geven. Het duurt nu eenmaal een tijd om een vaardigheid te beheersen. Hetzelfde geldt voor tekenen, hoe meer je oefent hoe beter je daarin wordt. En eigenlijk geldt dat voor alles wat je in je leven gaat doen, lekker koken, een prettig persoon zijn voor andere mensen enz.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:05 schreef tinoz het volgende:
ik heb pianoles gehad als kind maar was neit bepaald een wibi shuardi.... daarmee dat ik er niet meer mee wil beginnen zeg maar dus ik wil neit teleur gesteld worden door te falen in muziek maken .....
Hoe kun je nou luisteren naar mensen die overal ja en amen op zeggen?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:08 schreef tinoz het volgende:
nou als ik niet met kop en schouders boven anderen uitsteek dan vind ik dat ik ergens niet goed in ben , en ik trek ook negatieve kritiek aan, eignelijk meer dan positieve van vrienden omdat iemand mij verteld heeft dat ik toch alleen maar luister naar mensn die overal ja en amen opzeggen , ik zou er voor kiezen met andere mensen contact te verbreken omdat ze me de waarheid vertelde en zou vol met stomme en nuttelooze ideetjes zitten
ik houd niet van zwemmen , heb het een tijdje moeten doen in een reintegratie project en ik vond het maar niets , ik bedoel wat is er dan ook aan je zwemt op en neer en hebt er dus niets aan want je gaat ook nergens heen en schoonspringen was ook al neit mijn ding , dat heb ik ook geprobeerdquote:Op woensdag 29 november 2006 07:27 schreef AcidBurner het volgende:
Ik weet niet of je een waterrat bent, maar zwemmen. It changed my life. Moet je eens proberen. Maar goed doorzwemmen he daarna ga je je zo goed voelen. Hormons++ Veel succes met alles wat je nog gaat doen!
Tja, overleg met je psychiater welke dingen je wel zou kunnen doen. Misschien een thuisstudie, als je dan het gevoel dat je van het padje afraakt kan je het zooitje opzij leggen?quote:Op woensdag 29 november 2006 07:40 schreef tinoz het volgende:
ow maar ik vergat even dat ik volgens mijn psychiater niet naar school kan , ze heeft tegen mijn ouders nadrukkelijk gezegt dat ze me neit moeten pushen dingen te ondernemen omdat ik dat van het padje raak omdat ik met iets bezig ben , moet ik dat nou serieus nemen of niet ? want ik weet het allemaal soms neit meer
Totaal me eenschquote:Op woensdag 29 november 2006 07:01 schreef woniya het volgende:
Vroeg opstaan en gaan oefenen met alle vaardigheden die je zojuist noemde.Het komt niet vanzelf aanwaaien, als je iets wilt kunnen zoals muziek spelen, zul je daarvoor moeite moeten doen en het gaan leren, of dacht je dat iedereen een soort wonderkind was.
![]()
I second that, naar mijn ervaring met fok is persoonlijke dingen posten gewaagder dan een bank beroven.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:10 schreef Fawn het volgende:
Je hebt het lef dit te posten.
Je kan complimenten ontvangen.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:14 schreef tinoz het volgende:
thanks
Lukt aardig volgends mijquote:Op woensdag 29 november 2006 06:47 schreef tinoz het volgende:
mensen niet vervelen met te lange rijen opgesomde negatieve kanten
en hoe is het met jou ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Update! Hoe is 'ie nou?
Thanks ik denk dat het wel gaat lukken hoor ........ hopelijk vind ik genoeg mensen die mee willen gaan ik moet er ongeveer 15 zien te vinden voor een groepsreis , dat is een hele opgave maarja , je moet er iets voor over hebben he misschien halen we dat niet en dan moeten we los mee of moeten we ons aansluiten bij een bestaan de groep het is nog waarschijnlijk ver weg dat het gaat gebeuren en die man van habitat reageert neit dus die ga ik vandaag maar eens bellen denk ikquote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klinkt goed!
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht om dat te gaan doen. (Waarom ik het niet doe? Tsja...) Ik denk dat het zeker leerzaam is en je ziet gelijk hoe goed we het hier wel niet hebben.
In ieder geval veel plezier gewenst, maar volgens mij gaat dat lukken.
djiezquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:45 schreef tinoz het volgende:
op het moment heb ik het gevoel of de tijd me inhaalt , ik moet nu goed leven en ik mag geen fouten meer maken, alles wat ik fout doe kan me fataal worden, dat denk ik bij vrienden kennissen en familie ik kan er nu niet dieper op in gaan maar de gedachten die ik heb razen door mijn hoofd , zoals je hebt kunnen lezen in mijn andere topic ben ik op de speed overgestapt omdat ik vind dat mijn geest zich moet ontplooien nu het nog kan en nu dat ik nog de wereld kan begrijpen voor de wereld afrekend met de acties die ik en mijn vrienden en familie maken , het is nou eenmaal de waarheid dat je iets moet doen op bepaalde momenten en dat moet ik dan ook gaan doen , die keus is te snel gemaakt in eigen belang in mijn ogen en dat is niet hoe het moet want de kracht om te veranderen moet van binnen zitten en op de goeie momenten tot uitbarsting komen. Ik probeer een legacy achter te laten maar ik denk nu dat ik mijn dromen niet afkrijg voor dat het noodlot toeslaat . Er is een diepere betekenis achter het leven en deze komt met openbaringen en versluierd zich zelf wanneer dat nodig is en verdwijnt met een waas om een vreemd gevoel achter te laten. de ziel wordt daarna overgelaten aan het lot wat nu duidelijk moet handelen waat het voorheen niet gehandeld heeft.
met andere woorden als je van het leven houd doe je wat je doet op het moment dat het gebeurd , de toekomst is nu dat realiseer ik me nu .
er is te weinig tijd om alles uit te werken en te doen wat je wilt doen en zelfs een groep oprichten met als het gezamelijk doel alles uit te werken kan je bedrogen uitkomen zo leerd de ervaring.
een simpel leven en een rustige weg kiezen in het leven moet geen alternatief zijn maar een voorbepaalde keuze , als je eenmaal hebt geproeft van de kracht van veranderingen en diens uitwerking is er niet echt een weg meer terug .
zoekend naar een houvast vervolg ik eenzaam maar bewust mijn weg.
samen kunnen wij het maken maar ik probeer het vooralsnog alleen.
ik kan de lijst nog aanvullen als ik wil maar ik geloof dat ik geen echt positieve energieën aantrek als ik dit doe.
Link?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:33 schreef tinoz het volgende:
ik ben begonnen met een blog te schrijven en dat gaat me eingelijk wel goed af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |