Wat een paupersquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef D-Vide.D het volgende:
Oh, die troep.. Ik heb ook geen idee wat ik daar nog uitvreet eigenlijk..
Die wat...quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
die met Fok jatten en p een pauper forum plaatsen
BAer ja, nu nog iemand die mee wil he.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:03 schreef Queen_Bee het volgende:
BAer an sich heb k wel zin in stappen nu
Ik ken heus mensen die met mij uit willenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
BAer ja, nu nog iemand die mee wil he.
Ik doelde meer op het tijdstip. Het is nu niet bepaald het moment waarop je veel mensen bereid vindt te stappenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ken heus mensen die met mij uit willen
Ja, maar vanavond dan hèquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het tijdstip. Het is nu niet bepaald het moment waarop je veel mensen bereid vindt te stappen
Aaaahquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
1M, 2MM. Uitspraak = Emmen. Heb je em?![]()
Ken daar niemandquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, stappen natuurlijk
Maar daarvoor mag je ook naar Emmen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geeft niet, niemand kent jou ook
Eerder een muurquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb een bord voor m'n kop, wat wil je me zeggen?
Ja, maar volgens mij stond er op die plek altijd al een flat, van begin jaren '90. Dus waarom ze die hebben vervangen door een nieuwe ?quote:
Dan is er in Hoogeveen nog wel wat te wensen inderdaadquote:
Wehehe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is er in Hoogeveen nog wel wat te wensen inderdaad.
Daar waar Dansschool Brugma zit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Man, ik weet niet eens wat de Willemskade is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |