Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:16 schreef alors het volgende:
Krijg je dat set ook als ik nog wat meer gooi bij een bestelling van een paar dagen geleden die pas later kon komen?
Ja, dat had ik ook geprobeerd en het werktequote:Op woensdag 27 december 2006 18:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staan![]()
Ja dat heb ik ook gedaan, bij mijn bestelling van 15 december, die nog steeds niet verstuurd is, gooi ik steeds wat. Vandaag dus oa die set.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook geprobeerd en het werkte![]()
Ik ga hem er ook even bij gooien. Ik weet alleen niet zo goed wat voor maat ik moet doen. Boven zou ik denk ik 36/38 moeten hebben maar onder is dat denk ik net wat te klein. Ik ga denk ik toch maar voor de 40/42, dan past de broek tenminste.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, bij mijn bestelling van 15 december, die nog steeds niet verstuurd is, gooi ik steeds wat. Vandaag dus oa die set.
hier geen problemen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef maok het volgende:
Ligt de site nou plat?
Je krijgt vanzelf een maandfactuur per postquote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef roooosje het volgende:
Ik heb mijn acceptgiro niet op tijd betaald en het wordt dus omgezet in een maandfactuur... Krijg ik daar weer een nieuwe acceptgiro voor? Of moet ik het zelf gaan storten?
Nu alquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Maxxieh het volgende:
Voor de mannen vind ik het nog een beetje tegenvallen, maar er komt vast nog wel nieuwe kleding..
en mijn bestelling van gister is nu al in behandeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |