quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:[..]
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een
welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.
Oh ja hoor, we gaan meteen conclusies trekken
![]()
Ten eerste kan H&M zelf kiezen of ze haar klanten überhaupt een kortingscode wil geven, niet zo raar dat men dat dus gebruikt, hè? Ten tweede probeer ik helemaal niet overal korting op te krijgen, ik gebruik gewoon de kortingscode die H&M mij zelf gegeven heeft. Geldig tot 26 december, dan blijft men het toch tot die tijd gebruiken of niet dan? Simple as that. Je kunt mij niet wijsmaken dat jij liever de volle prijs betaalt als je korting kan gebruiken. Als het een welkomstcode was dan hadden ze zo een scriptje kunnen inbouwen dat men die alleen één keer kan gebruiken, maar blijkbaar doen ze dat niet, ondanks dat op de site elke dag wel technisch onderhoud wordt verricht. Bovendien had ik een andere welkomstcode; ik bestel namelijk al wat langer dan vandaag bij de H&M online shop FYI.
Daarnaast zitten ze gewoon met m'n bestellingen te kloten want ik heb al 2x een bestelling opnieuw moeten bestellen omdat die op mysterieuze wijze verdwenen was. Ik zou me God niet weten waarom, heb altijd meteen betaald etc. Toen ik had gebeld deden ze alsof ze niet wisten wat er gebeurd was. Ja tuurlijk, zoveel onderhoud aan die site en bestellingen verdwijnen zomaar uit de database. Dat móét gewoon handmatig zijn gebeurd of die webmasters zijn ongelooflijke prutsers, kan niet anders. Hoe dan ook, ik bestel er niet meer. Punt.
Echt hoor, als ik wat had misdaan ofzo had een simpel mailtje voldoende geweest. Maar door acties als deze zijn ze bij mij tot het dieptepunt gedaald. Jammer voor hun dan, aangezien ik nogal heb besteld daar.
[ Bericht 2% gewijzigd door Chanty87 op 22-12-2006 15:02:29 ]