Wel 38 op marktplaats..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef lienelien het volgende:
Ik zag eergisteren pas dat de Gift of the day een geweldige mooie jurk was met zwart kant![]()
Heeft iemand 'm soms in maatje 36 over?![]()
Hij was maar ¤20?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
wat een hoeren niet?! er staat wel meer op voor boven de winkelprijs, echt daar kots ik op heBewust spul opkopen om het duurder te verkopen, begin zelf een winkel dan
Er staat nog veel meer op, en bij heel veel; 'bieden vanaf 50 euro!!!', ik zou ze mooi laten rotten voor die prijs, 30 euro winst, dat gun je zulke mensen toch niet?
Ik zou dus gewoon wachten of ze misschien niet weer komen, en anders worden er misschien bij jouw H&M nog wat ingeruild.
Gewoon goed de site in de gaten houden, vooral 's ochtends vroeg volgens mij.. Vanochtend was hij weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
Hij was maar ¤20?![]()
![]()
Ik wil de roze met zwarte, niet de grijze... en heb ook geen zin om er ¤50 voor te geven![]()
ja..maatje 34 nu alleenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:55 schreef EyesOpen het volgende:
Bij het model ziet het er heel mooi uit... maar niet iedereen kan zo'n jurk hebben denk ik... En de jurk was idd weer beschikbaar maar is inmiddels alweer uitverkocht...
ahhh, okéquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef EyesOpen het volgende:
34 is ook al uitverkocht je kunt er nog op klikken (had ik even geprobeerd..) maar bij de kassa zeggen ze dat die uitverkocht is...
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zettenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Coconut het volgende:
Op de één of andere manier gaat er gewoon iets fout net na middernacht bij GotD denk ik.. Meestal zijn de artikelen later in de nacht wel gewoon beschikbaar.
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Flowerbomb het volgende:
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zetten![]()
Ow, oke. Dat wordt nog eerder mn wekker zetten. Geloof de laatste tijd ook niet helemaal meer wat ze allemaal vertellen bij de H&M.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.
Wanneer komt de voorjaarsmode in de winkels??quote:
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Roeji het volgende:
Iemand toevallig een idee van een artikel wat een lange levertijd heeft?Ik wil nl al een gedeelte van mn bestelling hebben/laten versturen, maar ook nog een poging wagen bij de GotD de komende dagen.
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..
[afbeelding]
in januari pas kan komen...
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??quote:Op woensdag 20 december 2006 17:21 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!
Oke truc is gelukt! gewoon 5 sjaaltjes bestelt![]()
Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:46 schreef MissJ het volgende:
kan iemand me vertellen hoe het zit met bestellen en een limiet die je hebt?
Ik heb nu 3 bestellingen gedaan. 1e ontvangen, iets retour gestuurd en reeds betaald, was 66 euri.
2e bestelling ontvangen en in zijn geheel retour gestuurd.
nu een 3 bestelling gedaan, en daar heb ik vandaag een briefje over ontvangen dat ik boven de limiet zou zitten en dat ik onder rembours moet betalen en anders de bestelling moet annuleren??!
Hoe zit dit precies?
Dat je niet meerdere malen verzendkosten hoeft te betalen.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:39 schreef Burbujas het volgende:
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??
Ik heb geen zin om terug te lezen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |