zie envelopje bovenaan bovenste balk linkerkantquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Sisko het volgende:
Hoe kan ik PMen , ik wil hem wel, maar kan je hem niet alvast ophalen dat ik vanavond langskom (woon in den haag nl.)
Ik heb michelinn mannetje net een reply gestuurd. Even afwachten hoe het met hem zit. mocht hij hem niet willen wil ik heb best voor je halen,maar ik ga geen 250 euro voorschieten. Die zul je dan over moeten maken. En als je rabobank hebt is het mooi ,want dan staat het binnen 5 min op mn rekening.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Sisko het volgende:
Hoe kan ik PMen , ik wil hem wel, maar kan je hem niet alvast ophalen dat ik vanavond langskom (woon in den haag nl.)
Thanksquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zie envelopje bovenaan bovenste balk linkerkant
gestuurdquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb michelinn mannetje net een reply gestuurd. Even afwachten hoe het met hem zit. mocht hij hem niet willen wil ik heb best voor je halen,maar ik ga geen 250 euro voorschieten. Die zul je dan over moeten maken. En als je rabobank hebt is het mooi ,want dan staat het binnen 5 min op mn rekening.
maar ff afwachten wat michelinnmannetje doet. Ik krijg zo nog een PM van hem neem ik aan.
Einde berichtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:
ja hoi, ik had hem dus eerst zelf willen halen. Er stonden 2 orders open daaro1 is afgezegd,1 isser nog. Net gebelt dat ik hem kan halen.
Voor een reep witte chocolade mag je hem uit emmen halen . Iemand intresse? Zo ja pm me dan maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |