Dat hielp bij mij dus ook. Mijn band was lek, geen tijd/zin om te plakken, dus drie weken lang naar m'n werk gelopen en weer terug (20 minuten per dag buitenlucht lopen). Mijn koppijn enzo waren ineens weg!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:19 schreef Gluckskafer het volgende:
Koop een paar goeie wandelschoenen.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat hielp bij mij dus ook. Mijn band was lek, geen tijd/zin om te plakken, dus drie weken lang naar m'n werk gelopen en weer terug (20 minuten per dag buitenlucht lopen). Mijn koppijn enzo waren ineens weg!
Band is sinds deze week geplakt, ik fiets weer....hellooooo koppijn![]()
Mijn motto was dan ook drie weken lang: Lopen is gezond en goed voor de kont!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Klopt.
Lopen is een betere beweging voor je lichaam dan fietsen.
mja ik heb wel dat sinds ik geen zuivel neem zelden nog verkouden wordt en mijn neus dicht gaat zitten; maar lopen doet ie nog even hard.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:13 schreef marsterretje het volgende:
Sinds ik geen (koeien-)zuivel meer eet en drink, ben ik van de o-zo-herkenbare klachten TS af. Je neus en voorhoofdholtes produceren dan minder slijm.
En ja, je bent naar aller waarschijnlijkheid wel degelijk allergisch. Nies je veel en heb je last van prikkende ogen?
Het verkleinen van je slijmvlies doen ze als ze er vanuit gaan dat dat de oplossing is. Bij mij heeft het helemaal niks geholpen, het is zelfs erger geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:19 schreef diginoob het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aan.
Maarre zoals ik al zei: soep is het ergst, maar t maakt niet uit wat ik eet, als ik eet gaat ie lopen.
Je neusslijmvlies laten verkleinen, wanneer doen ze dat dan? Dat wat je met die flixonase had hebben de meeste mensen dat/is het sowieso slecht voor je stem? Ik zing namelijk en ik moet niet hebben dat mijn stem t niet meer doet.
Wat houdt een inhalatietest in?
KNO-arts gaat je echt niet meteen opereren hoor. Die kijkt heel simpel en pijnloos even in je neus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:22 schreef Syrena het volgende:
Van de Flixonase merk ik niks qua bijwerkingen. Ik heb ook een tijdje Mizollen geslikt, daar kreeg ik me toch vreetbuien van! En van Aerius kreeg ik een enorm droge mond, drinken hielp niet (dat is irritant).
Ben nu ff pilletjes-loos dus. De huisarts wilde dat ik een foto liet maken van m'n holtes, braaf laten doen, maar niks meer van gehoord. Waarschijnlijk omdat ik geen zin heb om weer een afspraak te makenHij kwam ook al met de KNO-arts aanzetten, maar daar had ik echt geen trek in. Ga ik pas doen als de koppijn weer zo erg wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |