Totale anarchiequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga eens aan het werk en als ik terug kom begint het hier helemaal uit de hand te lopen
What's the difference?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ik dacht meer aan iets al slavin ofzo.
goh, je meent het, dat had ik nogniet doorquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:58 schreef Stranger het volgende:
Het loopt tegen het einde van de werkweek mensen.
nog ff, straks weer verder aan me verslag.quote:
Zolang je maar wel blijft vertellen wat er te eten is. Dat blijft altijd 1 van de hoogtepunten van de dagquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef Goover het volgende:
Terug van lunch!
ok, ok, ik zal jullie wel niet meer laten stemmen!
Dag is iig al voor meer dan de helft voorbijnog 207 min!
Eten is altijd leukquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nu al zin om dat diner te ditchen.
Frontpage is echt slecht. Genereert veel te veel HTML.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Theamerican het volgende:
had mooie template voor website kan ik die rot buttons weer niet veranderen moet ik weer nieuwe template zoeken is frontpage wel goed om website te maken of is een alternatief beter?
Goddomme!!!!quote:Foutmelding
Door een technische storing is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas beperkt beschikbaar.
Probeert u het op een later tijdstip nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Goed ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Theamerican het volgende:
koop nintendo ds heb ik ook kunnen we samen gamen
gezellig, wat is het>?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
Ik ga trouwens hier heen volgende week:
http://www.centro.de/englisch/index.htm
ja welke niet kun je beter vragenquote:
Winkelcentrum, volgens mij de grootste in de benelux. Zit ook een starbucks en al de fastfood die je maar kunt bedenkenquote:
Naar spelletjes heb ik niet echt gekekenquote:
Daar ben ik ook eens geweest.. Erg grootquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:19 schreef tonks het volgende:
Ik ga trouwens hier heen volgende week:
http://www.centro.de/englisch/index.htm
Sinds wanneer ligt Duitsland in de Beneluxquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Winkelcentrum, volgens mij de grootste in de benelux. Zit ook een starbucks en al de fastfood die je maar kunt bedenkenook veel kleding/speelgoed/gadget winkels dus perfect voor kerst.
wtfquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Duitsland in de Benelux![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |