quote:Samenvatting
Inleiding
Theorie
Leerdoelen
StagePOP
Opdracht
Doelstelling
Methode
Planning
Aanpak
Resultaten
Conclusie
Discussie
Evaluatie
Logboek
Literatuurlijst
Bijlagen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Ik mag de handleidingen herschrijven.. of ieder geval ik mag er mee doen wat mij de beste oplossing leek. Ik had nog bij school nagevraagd, maar je mag altijd eerder met je eindopdracht/stageopdracht/bedrijfsopdracht beginnen. Je moet iets achter kunnen later waar je stagebedrijf iets aan heeftquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:17 schreef Cuegirllie het volgende:
tnx
maar heb je aparte eindopdracht?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Al gedaan...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik ga dus echt niet de moeite nemen om dat uit te leggen
![]()
Giev 1 weeknd plzquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef Zosk het volgende:
jij ja, ik ben te moe. en nog steeds chagrijnig. give weekend.
Aaah zo.. nou ik kan half geen duits , alleen wat duits is dat negeer ik gelijk (nee ik heb geen hekel aan duitsers, wel de duitse taal).. dus kan de keuze niet voor je maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:21 schreef Goover het volgende:
[..]Welkom!
Het is onderhand standaard geworden dat ik elke dag voor de lunch mijn 2 menu opties post. Mensen kunnen dan stemmen op het menu waarvan hun vinden dat ik het moet eten.
Ik loop stage in Duitsland en hier eten we 's middags warm. En ik heb dus steeds keuze uit 2 menu's. Veelaal 1 vies en 1 lekker menu. (naar mijn smaak). Eerst was het plan om altijd het menu te eten waar het meeste op gestemd is, maar omdat mensen op vieze menu's stemmen gebeurd dit niet altijd.
Waar precies in Duitsland lop je stage?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Al gedaan...
* Goover eet een sprits...
Menu 1: visquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah zo.. nou ik kan half geen duits , alleen wat duits is dat negeer ik gelijk (nee ik heb geen hekel aan duitsers, wel de duitse taal).. dus kan de keuze niet voor je maken.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Theamerican het volgende:
komop lach straal big smile geniet van de dag is zo geweldig stagetijd
Klein plaatsje bij Karlsruhe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Waar precies in Duitsland lop je stage?
Hmm vis, neeh.. ik eet geen visquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Menu 1: vis
Menu 2: Borcolisoep
Waag het er op zou ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm vis, neeh.. ik eet geen vis
Broccolisoep, klinkt ook niet echt denderend, maar dan zou ik hiervoor gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |