zou het mss zijn omdat ik mijn profiel verder niet ingevuld heb en hij automatisch op 'man' komt te staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen alleen mannen 'vrouwtjes' en dan vaak ook Sjonnies..
Zou het mss een kutkloon zijn?![]()
Je zal er maar het bed mee induiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting:
Mannen zijn ransapen en stinken
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begonquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.![]()
Dat is niet zo erg, maar echt een pretje is anders?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
Dat is geen argumentatie, maar slap gelul.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef diginoob het volgende:
[..]
argumentatie snoes argumentatie. heb ik net gegeven nou kom jij met een loos antwoord. Zeg dan niks ofzo.![]()
ik weet niet hoe jij sex hebt maar op het eindig ruikt het toch aardig, lekker danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mondquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mond
pwned!!111einseinseinszweidreivi...
Echt niet, wittewel wada kost??? Een vleugje op beide polsen (níet over elkaar wrijven, want dan wrijf je de geur kapot) , een vleugje in de decolleté is meestal meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:17 schreef Votz het volgende:
Vrouwen en parfum is ook niet te combineren, ze menen meteen het hele flesje op zich te gieten.
Als je stinkt zegt niemand dat dus tegen je..quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |