Ja ik zeg toch niet dat er geen variatie in is, maar de grondlucht is hetzelfde; iedereen herkent zweet toch als zweet en niet als madeliefjes?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Incorrect. Deze door jou getrokken conclusie maakt duidelijk dat je jouw porseleinen neusje niet goed getraind hebt. Ieder individu, mannelijk en vrouwelijk, draagt haar eigen lichaams/zweetlucht bij zich. Deze lucht heeft een instinctief aantrekkend effect op de andere sekse. Maar dit gaat in jou geval vast niet op.
Beuh wat kots ik op wijven zoals jij. Wedden dat je later bibliothecaresse wordt.![]()
Drink eens een litertje 4711.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef diginoob het volgende:
Maar nog altijd beter parfum dan stinken uit je bek.
19.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Overigens zijn het dames, meisjes of vrouwen en geen "vrouwtjes".![]()
Volgens mij zeggen alleen mannen 'vrouwtjes' en dan vaak ook Sjonnies..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Overigens zijn het dames, meisjes of vrouwen en geen "vrouwtjes".![]()
argumentatie snoes argumentatie. heb ik net gegeven nou kom jij met een loos antwoord. Zeg dan niks ofzo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou heb je echt bewezen dat je niet beter weet...![]()
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef denka het volgende:
maar je doet dus ook niet aan sex..?
Seks in de douchequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.![]()
zou het mss zijn omdat ik mijn profiel verder niet ingevuld heb en hij automatisch op 'man' komt te staan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen alleen mannen 'vrouwtjes' en dan vaak ook Sjonnies..
Zou het mss een kutkloon zijn?![]()
Je zal er maar het bed mee induiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvatting:
Mannen zijn ransapen en stinken
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begonquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Goede vraag! Daar gaan mannen namelijk helemaal van zweten. en vrouwen doorgaans ook.![]()
Dat is niet zo erg, maar echt een pretje is anders?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
Dat is geen argumentatie, maar slap gelul.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef diginoob het volgende:
[..]
argumentatie snoes argumentatie. heb ik net gegeven nou kom jij met een loos antwoord. Zeg dan niks ofzo.![]()
ik weet niet hoe jij sex hebt maar op het eindig ruikt het toch aardig, lekker danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
ja maar dat is niet zo erg want dan hoeft t niet te stinken als t tenminste al niet stonk voordat je begon
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mondquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef diginoob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
maar de seks moet wel binnen 2uur gedaan zijn, want anders stinkt ie uit de mond
pwned!!111einseinseinszweidreivi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |