als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Het geeft je een eigen identiteit![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
Mensen zeggen ook niet snel dat je stinkt, zeker niet een man tegen een vrouwquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
haha, nee hoor die scheer ik netjes en ze stinken zelden; en als ze t al doen doe ik er meteen wat aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef je_ebbie het volgende:
@diginoob
waarom staat in je profiel bij geslacht: Man ????
in dit topic zou ik het idee krijgen dat je jezelf tegen spreekt....quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef diginoob het volgende:
[..]
staat dat er??? oh vandaar dat iedereen altijd 'jongen' tegen me zegt hier.
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweetquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
het is toch algemeen bekend dat mannen én meer zweetklieren hebben e.d dus sneller stinken én een mislukt reukorgaan hebben én van nature of van opvoeding weet ik niet, minder hun best doen de boel netjes te houden dan de vrouwtjes/minder lang voor de spiegel staan e.dquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:00 schreef Thrilled het volgende:
[..]
TuurlijkVrouwen hebben speciale klieren ofzo waardoor de man wel gaat stinken en de vrouw niet?
ik ken ook zat meiden die gaan stinken hoor
![]()
Incorrect. Deze door jou getrokken conclusie maakt duidelijk dat je jouw porseleinen neusje niet goed getraind hebt. Ieder individu, mannelijk en vrouwelijk, draagt haar eigen lichaams/zweetlucht bij zich. Deze lucht heeft een instinctief aantrekkend effect op de andere sekse. Maar dit gaat in jou geval vast niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef diginoob het volgende:
[..]
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.
Niet per se, muts. Sommige mannen die ik ken ruiken ook na een lange dag werken naar welriekende zweetbloemetjes.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:03 schreef yvonne het volgende:
Ja, da's geil zweet muts, niet van dat een dag lang zweet
mja, misschien vinden vrouwtjes gewoon zweet van een man die ze leuk vinden lekker ruiken en bij mij maakt t niet uit hoe leuk ie verder is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik ken toch een aardig aantal welriekende mannen. Hell, zelfs hun zweet ruikt hemels.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |