LEES voordat je reageert. aub. dank daagquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Wat voor mannen, manne die stinken? Omdat jij ook stinkt misschien?![]()
ik spreek mezelf niet tegen enzo en je bent mijn liefje wel, en als je t dan kut vind doe dan i.i.g ALSOF je het meent.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jezelf tegenspreken enzo, en ik ben je liefje niet![]()
[..]
Kut voor je
als ze niet stinken zijn Bruno en Angelo van harte welkom.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef Kleine_Jelle het volgende:
En opeens wist hij het:
De TS heeft een flinke beurt nodig door een Bruno of door een Angelo!
[afbeelding]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef alwaysleft het volgende:
Dit topic![]()
Net of wij mannen allemaal stinken, mensen kunnen stinken of het nu mannen of vrouwen zijn.
Net of vrouwen niet stinken als ze zich niet douchen![]()
zegt meer over jou en de mannen waar je op valt dan over ons mannen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:36 schreef diginoob het volgende:
[..]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...
hoezo? wie wil er wat met een stinkende man dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
zegt meer over jou en de mannen waar je op valt dan over ons mannen!![]()
en als ik dat niet zou doen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:33 schreef diginoob het volgende:
[..]
LEES voordat je reageert. aub. dank daag
heumeuxquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:39 schreef freddygonzales het volgende:
Mannen zijn gewoon de beste wezens die er zijn en hebben allemaal voordelen t.o.v. vrouwen!
De meeste vrouwen zijn daarentegen geil![]()
mot je een opdoffer lamlul?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:57 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Houd je kenkersmoel LOEDER!
Ik zal ff een blik okenoten opentrekken rotte kool!quote:
Het spijt me geweldig lieve meid maar even het volgende. Het maakt echt geen zak uit of jij je nou wast of niet. Mijn vriendin wast zichzelf 2 keer op een dag. In de ochtend voor naar het werk gaan (kantoorbaan bij een bank) en ´s avonds voor het naar bed gaan. Ik ruik haar altijd. Haar eigen geur is gewoon heel opvallend. Niet dat het mij wat uitmaakt trouwens, want voor mij ruikt ze als de zevende hemel zo lekker. Maar goed, als zij dus ongestelt raakt ruikt ze nog sterker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:09 schreef diginoob het volgende:
[..]
Ik zou idd het helemaal niet erg vinden als mijn neus het 70% minder goed zou doen. Helemaal niet ruiken vind ik gevaarlijk maar wat minder; ik zou er niet om wakker liggen. Tja Sjonnies, ik kom echt van alles tegen; of ze nou in pak lopen en hun tandjes netjes poetsen of niet ze stinken toch wel ergens.
Mijn kut ruikt niet fris als ik ongesteld ben maar ik zorg wel dat andere mensen dat niet ruiken + ik richt dit topic even in over de MAN maar dat wil niet zeggen dat vrouwen daarom nooit stinken.
Mee eens, meestal zie je die oude mannen (opa`s) met een kromme rug, sigaar in de mond, en tja dan krijg je datquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle mannen op fok gelijk in hun harnas door dit topic![]()
Ik vind wel vaak dat oude mannen van 50 + stinken.
Vooral naar zweet en ongepoetste tanden.![]()
Mevrouw is ook echt perfect, zweet nooit, ruikt altijd goed...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:19 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Wat verwachtte je hier eigenlijk voor reacties, als je een topic opent, waarbij je uiteindelijk tegen de halve mensheid loopt de schoppen?
Even een paar topics opsommen: Ja sommige mannen stinken, de meesten niet.
Chronische loopneus: Weet ik veel, vraag het je huisarts
Tandarts: Pak de gouden gids, ga bellen en vraag er naar.
Kaakchirurg: Geen idee, volgens mij werd maakte de tandarts een afspraak voor me, of ik ben in mijn stadje naar de polikliniek gefietst en heb daar en afspraak gemaakt.
Stel nou...: Dumpen die gast, hij stinkt uit zijn bek en uit zijn oksels en zijn piel smaakt ook naar maggie (volgens dit topic dan)
Spiegel monster: Dat is je zwarte ziel.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:36 schreef diginoob het volgende:
[..]
jah maar ik heb nogal moeite met de mannen waar ik eventueel meer mee zou willen als ze eens niet zo zouden stinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |