Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
Zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
Dus je snapt wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef diginoob het volgende:
[..]
Interpunctie is wat anders dan alinea's hoor beste man.En met mijn interpunctie is niks mis.
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:55 schreef Thrilled het volgende:
En vrouwen ruiken altijd en overal even fris? Right!!
Samenvatting:quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ooit van interpuncties gehoord???
Totaal niet leesbaar...
ik word niet verliefd op vrouwenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:56 schreef Evik het volgende:
Vrouwen hebben een gevoeliger reukoorgaan. Vooral als ze ongesteld zijn. Is het zo dat je altijd ongesteld bent? Aan je agressieve manier van schrijven te lezen wel.
Maar gelukkig kan je tegenwoordig als vrouw ook met andere vrouwen een relatie beginnen en/of trouwen. Probleem opgelost volgens mij.
Oh daar voeg ik overigens nog aan toe dat je schrijfstijl doordrenkt is met een smerig feministische ondertoon. Dit wijst erop dat jijzelf waarschijnlijk net zo ranzig bent met je harige oksels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:54 schreef SaferSephy het volgende:
Dit topic is gebaseerd op generalisatie, discriminatie, aannames en is stigmatiserend van aard.
Verder is TS een frigide muts die waarschijnlijk eenzaam sterft met haar zelfreinigende vibrator.
Doeg!![]()
als alle mannen stinken is er nog weinig persoonlijks aan. Zweet ruikt toch altijd naar zweet bijv.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:48 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Het geeft je een eigen identiteit![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
Mensen zeggen ook niet snel dat je stinkt, zeker niet een man tegen een vrouwquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
heej dat zeg ik niet. Maar wel veel minder erg en veel minder vaak. Vrouwen gaan niet automatisch uit hun mond stinken na een uurtje kletsen.![]()
En ik hoor NOOIT dat ik stink alleen maar dat ik lekker ruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |