nope, ze sturen die bandjes maar op naar mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
Ik ga de mijne echt niet terug brengen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:04 schreef depax het volgende:
niemand die zich druk maakt over het terugmoeten brengen van hun wiimotes of leveringen die genannuleerd worden om bandjes te laten vervangen ?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef linebear het volgende:
hoezo dat ?
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halenquote:
Aha, nu begrijp ik waarom ik niet meteen antwoord kreeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef depax het volgende:
[..]
das nog onbekend
maart kan september kan ook
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
je kan hem morgen ook afhalen. Ik zou hem ook niet eerder dan morgen kunnen halen omdat ik momenteel in Den Helder zitquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef donderopman het volgende:
[..]
hekaas geen auto vandaag tot mijn beschikking en ik hoop hem vanmiddag op te kunnen halen
gistere ik woon nu in een woonboot.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef DerBolle het volgende:
depax, wanneer ben je uit je camper verhuist?![]()
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=15416quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef depax het volgende:
krijg nou wat volgens mijn ma: ( en nee we wonen niet in een camper
[..]
Niet goed genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy XII, Okami en Yakuza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |