quote:
Nou in ieder geval niet 250 euro, want dat staat in de OP.quote:
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat die accespoint corupt is. Want als ik hem namelijk aansluit en de wii ziet hem,heeft de mac inees ook geen Inet meer en ligt het netwerk eruit.
Zit erover te denken om morgen even een draadloze router te kijken.
trouwens je kan hem ook connecten met zo'n nintendo usb ding. Connect je hem dan met utp kabel? of is dat ding ook draadloos? En iemand een idee wat dat draadloze ding kost?
Overigens moet er in de wii een kaart zitten met een speciale nintendo registratiecode. Die zit er dus niet in![]()
MikeyMo bedoelt iets dat je een utp kabel naar de wii kan trekken., Is dat uberhaupt mogelijk? om de wii dus te bekabelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.
Staat ook op de dixons site:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
*morgen langs dixons gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
40 euro draadloos usb ding. Met CD-Rom waarmee je plaatjes, filmpjes ect ect kan overzetten van je PC naar de Wii.
Staat ook op de dixons site:
http://www.dixons.nl/De_o(...)7082268/default.aspx
je bedoelt zoiets:quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
MikeyMo bedoelt iets dat je een utp kabel naar de wii kan trekken., Is dat uberhaupt mogelijk? om de wii dus te bekabelen?
bronquote:Wii LAN Adapter
Wii maakt draadloos verbinding met het internet. Mocht je echter niet in het bezit zijn van een draadloze internetverbinding, zorgt de Wii LAN Adapter ervoor dat je je Wii-systeem met het internet kan verbinden via een LAN-kabelverbinding.
De Wii LAN Adapter sluit je aan op een van de twee USB-aansluitingen aan de achterkant van het Wii-systeem. Hiermee zorgt hij voor een verbindingspunt voor een LAN-kabel (apart verkrijgbaar) die naar je breedbandmodem leidt.
Door de Wii met het internet te verbinden, kun je je voordeel doen met de downloadbare Virtual Console-spellen in het Wii-winkelkanaal, altijd bijgewerkte nieuws- en weerberichten in de nieuws- en weerkanalen en de diverse berichtopties van het Wii-prikbord.
Je kunt de Wii LAN Adapter in de winkel kopen voor ongeveer ¤30.
De Wii LAN Adapter zal niet vanaf de lancering van de Wii op 8 december 2006 verkrijgbaar zijn, maar zal op een latere datum uitkomen.
Dat is ook redelijk duur 30 euro ofzo, kan je net zogoed voor 10 euro meer een draadloos ding kopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef mausie het volgende:
Ik hoop dat de UTP plugje niet zo heel duur is. Dan koop ik die. Vind beetje zonde om alleen voor Wii acces point te kopen.
Leer lezenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:21 schreef mausie het volgende:
10 euro?Vertel me waar. Kan niks goedkopers dan 40 euries vinden.
Hoe kom je daar nou weer bij? Miyamoto zei dat TP de laatste was in de huidige vorm van Zelda, ze gingen schijnbaar een hele nieuwe richting op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef mini-lellan het volgende:
die 2e Zelda op de Wii pwnt TP toch niet. Het word waarschijnlijk hetzelfde verhaal met OoT en MM.
quote:
Alsof MM zo slecht is...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:35 schreef mini-lellan het volgende:
die 2e Zelda op de Wii pwnt TP toch niet. Het word waarschijnlijk hetzelfde verhaal met OoT en MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |