Die zitten toch niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch niet zo'n krantabonnementaansmeerder, hè?![]()
Misschien zie ik je morgen wel zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:47 schreef broer het volgende:
Die zitten toch niet?
Hoewel, als ik dat was, zou ik er waarschijnlijk wél bij gaan zitten...
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet je dan wel doen, broer?
Dat lijkt me niet. Ik ga niet de hele dag naast die verkopers zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Misschien zie ik je morgen wel zitten.![]()
Daar hebben ze de radio aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.
Nee, er hangen in het centrum overal speakers op straat. "Deze kerstmuziek wordt u aangeboden door de gemeente."quote:Op donderdag 14 december 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Daar hebben ze de radio aan?
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Moet je in het centrum zitten? Ik snap het niet.
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Goed dat hij geen docent is geworden.
Nee, vertel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef broer het volgende:
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?
Zeur dan niet zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.
Ik ken alleen de film.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:15 schreef broer het volgende:
Ik twijfel erg of ik het nieuwe boek van Peter Hoeg (met schuin streepje) zal kopen. Smilla's Sense of Snow vond ik erg goed, geloof ik. Maar ik weet niet meer waarom. Heeft een van jullie SSS gelezen? En kunnen jullie me vertellen of en waarom dat zo'n goed boek was?
Dat was een beetje een plat verhaal. Deed het boek geen recht, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken alleen de film.
Zal ik 'm voor je kopen met 40% collegiale korting?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Dat ding is vreselijk duur. En als het een miskoop blijkt, ga ik jullie dat nadragen.
Kijk. Dáár was ik uiteindelijk natuurlijk gewoon op uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Zal ik 'm voor je kopen met 40% collegiale korting?![]()
Nee, wat boeken betreft ben ik daar heel slecht in. Als ik iets zie wat me interesseert, dan wil ik het ook meteen hebben. Is dat in de pocketversie, geen probleem. Maar op de pocketversie wáchten doe ik meestal niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Kun je niet wachten tot het goedkoper wordt?
Ik ook. En als ik dan wel wacht, hoef ik ze daarna niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:29 schreef broer het volgende:
Cd's en dvd's hetzelfde trouwens.
Die koop ik dan ook gewoon. Misschien met die van Aimee Mann erbijquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Dan gaat dat kopietje van Damien Rice ook aan jouw neus voorbij.
De enige dvd waar ik op wacht is 'Smile' van Brian Wilson. 32 euro gaat me echt te ver. En dat kutding wordt maar niet goedkoper.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ook. En als ik dan wel wacht, hoef ik ze daarna niet meer.![]()
Goed dat je het zegt. Ik had hem al bijna gebrand.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Die koop ik dan ook gewoon.
Hang je kerstsok dan op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef broer het volgende:
De enige dvd waar ik op wacht is 'Smile' van Brian Wilson. 32 euro gaat me echt te ver. En dat kutding wordt maar niet goedkoper.
Wie gaat die dvd daar in doen, dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Hang je kerstsok dan op.
Kut.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef broer het volgende:
'De Kerstman' wordt niet geaccepteerd als antwoord.
Welke toon is dat, Lienekien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:42 schreef Lienekien het volgende:
Jullie hebben weer precies de toon te pakken die ik meestal de volgende ochtend zie als ik teruglees.
O, pardon. Misschien moet ik het voortaan gewoon bij dequote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Gekissebis.
Dan moeten ze wel voor mij zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:08 schreef broer het volgende:
Om het teruglezen voor Lienekien wat aangenamer te maken wilde ik een klef personage worden dat met-smileys strooit. Ik dacht dat dat wel duidelijk was.
Ik zal ermee ophouden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Dat snapte ik. Maar toch.... ik vind het klef.
Ik zal ermee doorgaan.quote:
Nou ja, vandaag nog niet, in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:20 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat valt wel een beetje mee.
Ook al niet? Nou, dan kom ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:23 schreef Lienekien het volgende:
Wij ook niet.
Ik bedoelde jou ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook al niet? Nou, dan kom ik ook niet.![]()
O, ik dacht dat ik op jouw kortingskaart mocht treinen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ook al niet? Nou, dan kom ik ook niet.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:30 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat ik op jouw kortingskaart mocht treinen.
Dan mag jij vast wel bij broer in de Volvo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou met jullie wel willen meeten.
Dat is ook niet erg. Maar het was te flauw en obligaat om te laten staan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Dat zag ik wel.
Jij hebt het vak 'economisch rijden' al heel snel laten vallen, of niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Dan mag jij vast wel bij broer in de Volvo.
Dokkum.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Jij hebt het vak 'economisch rijden' al heel snel laten vallen, of niet?
Zeg, wat heeft dat met mij in jouw volvo te maken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt het vak 'economisch rijden' al heel snel laten vallen, of niet?
Ik ben niet zo van het meeten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou met jullie wel willen meeten.
Franeker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Dokkum.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:44 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, wat heeft dat met mij in jouw volvo te maken?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Wat dacht je dat ik bedoelde? Dat mijn auto minder economisch zou rijden als jij erin zit?
quote:
Dat zei ze zelf!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom je daar op?!?
Troost je, ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap ook al niks van Dokkum en Franeker.
Mooie zin!quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoel je dan met je reactie van economisch rijden in reactie op wyccie die zei dat ik vast wel in de volvo zou mogen?
Dan niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het dus niet uitleggen.
Echt. Ik hou van dat soort zinnen. Zoiets zou ik zelf gezegd kunnen hebben. Ik hou niet zo van komma's.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:54 schreef Lienekien het volgende:
Zeg, ga iemand anders in de maling nemen.
Dat ik jou uit Groningen zou moeten ophalen om wyccie in Nijmegen te meeten. En daarna weer terugbrengen. Daar is het milieu niet blij mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:52 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoel je dan met je reactie van economisch rijden in reactie op wyccie die zei dat ik vast wel in de volvo zou mogen?
En ik wil het nog wel zo graag weten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het dus niet uitleggen.
Komma's zijn in die zin, ook helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt. Ik hou van dat soort zinnen. Zoiets zou ik zelf gezegd kunnen hebben. Ik hou niet zo van komma's.
Ik ben prima in staat om de trein naar Nijmegen te pakken, hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ik jou uit Groningen zou moeten ophalen om wyccie in Nijmegen te meeten. En daarna weer terugbrengen. Daar is het milieu niet blij mee.
[..]
En ik wil het nog wel zo graag weten.
En dat was nou de hele essentie.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben prima in staat om de trein naar Nijmegen te pakken, hoor.
Dat weet ik. Maar anderen niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:57 schreef Lienekien het volgende:
Komma's zijn in die zin, ook helemaal niet nodig.
"Zeg, neem een ander in de maling."quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:01 schreef Lienekien het volgende:
Waarvan?
Volgens mij vermoed jij mij veel intelligenter dan ik eigenlijk ben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
"Zeg, neem een ander in de maling."
quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar anderen niet.
Hahastiekemerd.
Als je morgen de nachtelijke posts terugleest, kom je er wel uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:07 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij vermoed jij mij veel intelligenter dan ik eigenlijk ben.
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:10 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie gedronken?
Nou ja, ik heb ook niet veel gedronken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:15 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat juist alleen Lienekien had gedronken
Die van mij is net binnen. Ik kan zo naar bed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik was wel zo dom om de poes er nog uit te laten.
Dus dan laat je het maar liggen tot in de eeuwen der eeuwen, amen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef JAM het volgende:
Ik heb gisteren een heel stuk geschreven. Een deel daarvan is kut en het ontbreekt me aan de lust om dat nu te gaan aanpassen, maar ook aan de lust verder te gaan zonder dat dat stuk is aangepast.
Nee hoor, ik doe dat morgen wel even. Dan zit ik nog steeds op 750 woorden per dag, ofzo, als ik vandaag niets doe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dan laat je het maar liggen tot in de eeuwen der eeuwen, amen?
Flexibel gedisciplineerd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:30 schreef JAM het volgende:
Dan zit ik nog steeds op 750 woorden per dag, ofzo, als ik vandaag niets doe.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:32 schreef JAM het volgende:
Jij nog geneukt, Lienekien?
Nee. Een huisgenoot van me wel (dat heb ik nota bene met mijn eigen ogen mogen zien) maar dat is wel zulk een vreselijk verhaal, dat zal ik je besparen.quote:
Nou ja, ik zal het kort samenvatten. Ik was daar thuis, bij dat meisje, er was ook een vriendin van haar en toen zei ik: 'Ik heb honger.' Die vriendin van haar zei: 'We hebben broodjes Unox.' Ondertussen zat die huisgenoot van haar met dat andere meisje, van wie het huis was, op de bank te zoenen. Ik zei: 'OK. We gaan een broodje Unox maken.' Toen liepen we naar de keuken en daar maakten we die broodjes en ouwenhoerden we wat en toen ik weer de huiskamer inliep, stond die vent over haar heengebogen met z'n pik in haar mond. Nou ja; het was nog veel erger eigenlijk. Een andere huisgenoot van me, die ook mee was, lag naast ze op die zelfde bank te slapen. Het was werkelijk een vreemde situatie.quote:
Je bent voor de zekerheid even boven gaan kijken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren ongeveer tien minuten gedacht dat mijn bovenbuurvrouw een trio had. Toen ik abuis bleek, was ik wel een beetje opgelucht.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je bent voor de zekerheid even boven gaan kijken?
Ik zal je zeggen, Erik, ik zei precies hetzelfde tegen dat meisje, die vriendin van haar. Maar dan met een schilderij. Ik zei: 'Kijk, als je nu die pui eruit haalt, daar (ik wees) en de badkamer en dan een vent daar in de tuin neerzet met een doek en wat verf. Dan heb je toch een prachtig beeld?' Zij zei: 'Oh, gadverdamme. Sorry hoor, maar dit vind ik echt te vies.'quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zou zo een moderne kunstfoto geweest kunnen zijn, als er een foto van gemaakt was.
Of "Gelukkig, het zijn er vier".quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:54 schreef dwerg het volgende:
[..]
En ontdekte toen 'gelukkig, ze zijn maar samen'.
Ah, dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde onschuldig, en vooral over gevoel. Intens onbezorgd en gelukkig, daarover droomde ik.
Ik werd er vrolijk en blij van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook wel eens.
Dan kan ik de hele dag chagrijnig zijn.
Daar hebben ze in het Engels wel een toepasselijk woord voor dat tegenwoordig niet meer zo vaak in die betekenis wordt gebruikt...quote:
Toch wel een origamikerstkaart?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:02 schreef JAM het volgende:
Ik stuur er eentje naar m'n meisje in Japan en dan vind ik 't wel weer genoeg geweest. Dan schrijf ik: 'Lieveling! Merri kurisumaaaaaaaaaaasuuu! Aitai yo! JAM-chan'
Ik heb haar cadeautjes gestuurd voor Sinterklaas, dat wel.
Voor de verjaardag van m'n moeder had ze een prachtig uitvouw-origami-sumo-kaart gestuurd. Ik zal de tekst met jullie delen, zo lief.quote:
Oh, dat meisje is zo lief. En zo mooi.quote:
Nu ja; sterke drank. Moet ik dat verder specificeren?quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat drinkt ze?
Nou ja; dat is mooi. Dat geeft mij in ieder geval dat het tot de fantasie van de lezer spreekt. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet nodig acht om dat soort details te specificeren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet per se, ik was gewoon benieuwd. Net als datik benieuwd ben naar welke haarkleur de wiskundeleraar heeft en hoe het schoolplein ingedeeld is.
Dat is het mooien van scholen, dat is voor iedereen herkenbaar. Verhalen in ziekenhuizen, Congolese dorpen, Parijs, schaatsolympiade's...dat is toch heel anders.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er ook perfect een beeld van vormen in mijn hoofd, weliswaar sterk vergelijkbaar met mijn schoolomgeving, maar toch.
Omdat hij helemaal niet zo'n stomme eikel is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dan wyccie?
Nee, niet echt. Hij was wel erg irritant. Maar hij wordt steeds menselijker en softerquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dacht jij dat al die tijd dan, wyccie?
Ja, dat hoorde ik laatst ook van iemand anders. Zij vond dat trouwens jammer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hij was wel erg irritant. Maar hij wordt steeds menselijker en softer![]()
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:59 schreef Lienekien het volgende:
Hoi Do. Ik heb je een berichtje gestuurd.
Kom nou,quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
JAM, ik heb het altijd een heel vreemd fenomeen gevonden. Hij was trouwens de eerste van het hele FOK! gebeuren die wist dat ik homoseksueel was.
Nou, dan was hij de eerste tegen wi ik het vertelde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kom nou,
ik wist het al voordat jij het wist, Erik.
Wie denkt dat zo graag dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef JAM het volgende:
Juist. Hierom blijf ik er ook altijd bij dat ik helemaal niet zo indiscreet ben als men graag denkt.
Lie-ne-kien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Namen wil ik! Namen!
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben niet zo indiscreet als JAM.
Laat eens zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:10 schreef JAM het volgende:
Oei, ik heb een zin gemaakt van 122 woorden.
Wat heb ik nou tegen je gezegd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:10 schreef JAM het volgende:
Oei, ik heb een zin gemaakt van 122 woorden.
Een zin loopt van hoofdletter naar punt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef JAM het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, Lien? Geldt Hij zei: 'Blab-blab-blab.' als één zin?
Jezus, JAM...Hoeveel heb jij er al op, eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef JAM het volgende:
Oh! Haha! Dat is helemaal niet een zin!.
Ik zit aan de Irish Coffe. Caffeïne, alchohol en suiker. Wat wil een mens nog meer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jezus, JAM...Hoeveel heb jij er al op, eigenlijk?
Zo erg is die zachte g niet. Als ze maar niet gaan zingen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu hoef ik me ook niet mentaal voor te bereiden op al die zachte g's.
Bij z'n aziatische verloofde zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zit aan de Irish Coffe. Caffeïne, alchohol en suiker. Wat wil een mens nog meer?
Alsjeblieft niet nee. Dat is erg lelijk, en dan ben ik nog wel trots op mijn zachte G, maar zingen hoort niet zacht ge-g'd te worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo erg is die zachte g niet. Als ze maar niet gaan zingen.![]()
En een laptop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij z'n aziatische verloofde zijn?
Mensen gaan toch niet zomaar zingen, in een fotomuseum?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
Zo erg is die zachte g niet. Als ze maar niet gaan zingen.![]()
Ik vond dat liedje van Abel best leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nee. Dat is erg lelijk, en dan ben ik nog wel trots op mijn zachte G, maar zingen hoort niet zacht ge-g'd te worden.
Zij houdt ook erg van Irish Coffee, inderdaad. Na het eten gingen we vaak naar Florencia (dat is een ijssallon in de buurt van de Grote Kerk, alhier in Den Haag) en dan at ze altijd een ijsje, rookte ik een sigaret en als dat ijsje dan op was gingen we naar de overkant. Daar zit Grève, dat is een café in de buurt van de Grote Markt, alhier in Den Haag en dan dronken we Irish Coffee en vertelde ik haar wat er allemaal in de Volkskrant stond. Ik zal je zeggen; dat is écht heel gezellig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij z'n aziatische verloofde zijn?
Ik ook wel, ondanks d zachte G. Maar met Frans Bauer kan je m niet gelukkig maken, of al die andere carnavalsmeuk. Al weet ik niet of hetdirect te maken heeft met de zachte G, of gewoon de soort muziek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje van Abel best leuk.
Ik denk inderdaad dat dat weing te maken heeft met die zachte g.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook wel, ondanks d zachte G. Maar met Frans Bauer kan je m niet gelukkig maken, of al die andere carnavalsmeuk. Al weet ik niet of hetdirect te maken heeft met de zachte G, of gewoon de soort muziek.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zit aan de Irish Coffe. Caffeïne, alchohol en suiker. Wat wil een mens nog meer?
Ik drink de laatste tijd Heineken, dit omdat de Hindoestaanse rotzooimaarwataanwinkel (je weet wel, luiers, flessen whiskey en DVD's) sinds kort gekoelde flesjes voor vijftig cent per stuk verkoopt.quote:
Nee, 'zingen'. Mensen uit Kerkrade etc.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen gaan toch niet zomaar zingen, in een fotomuseum?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor het zingen Kerkrade uit gaan.
Dus eigenlijk was je al die tijd jaloers op mijn burgerlijkheid?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef JAM het volgende:
Juist. Zo stel ik me de toekomst ook voor. Ik samen mijn meisje in een klein huisje in Den Haag of Fukuoka (dat kan me niet zoveel schelen eigenlijk) en dan zit ik achter m'n laptop te tikken en dan zegt zei: 'Wil je ook Irish Coffee?' Ik weet dat ik dan heel gelukkig zal zijn.
Nou ja, ik zal je eerlijk zeggen, ik heb twee jaar samengewoond met een meisje en dan zat ik ook achter een laptop (de hare) en dan vroeg ze me ook of ik Irish Coffee wilde, maar daar werd ik uiteindelijk heel erg treurig van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand van zoiets níet gelukkig zou worden.
Ik reken al de leuke dingen die jeerder gezegd hebt ook mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal je eerlijk zeggen, ik heb twee jaar samengewoond met een meisje en dan zat ik ook achter een laptop (de hare) en dan vroeg ze me ook of ik Irish Coffee wilde, maar daar werd ik uiteindelijk heel erg treurig van.
De armoede wint het.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik drink de laatste tijd Heineken, dit omdat de Hindoestaanse rotzooimaarwataanwinkel (je weet wel, luiers, flessen whiskey en DVD's) sinds kort gekoelde flesjes voor vijftig cent per stuk verkoopt.
Met je grote liefde zal het dan ook veel mooier zijn. Die vraagt niet of je Irish Coffee wilt, maar die zet zonder dat je erom gevraagd hebt de koffie naast je neer, terwijl je achter je laptop zit, en dan geeft ze je een kusje bovenop je hoofd en dan gaat ze weer verder met haar eigen bezigheden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal je eerlijk zeggen, ik heb twee jaar samengewoond met een meisje en dan zat ik ook achter een laptop (de hare) en dan vroeg ze me ook of ik Irish Coffee wilde, maar daar werd ik uiteindelijk heel erg treurig van.
Dat van die Italiaanse etentjes gaat me toch nét iets te ver.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was je al die tijd jaloers op mijn burgerlijkheid?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met je grote liefde zal het dan ook veel mooier zijn. Die vraagt niet of je Irish Coffee wilt, maar die zet zonder dat je erom gevraagd hebt de koffie naast je neer, terwijl je achter je laptop zit, en dan geeft ze je een kusje bovenop je hoofd en dan gaat ze weer verder met haar eigen bezigheden.
Eerste kerstdag is er weer een etentje. Ditmaal als thema: Gordon Ramsay.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:37 schreef JAM het volgende:
Dat van die Italiaanse etentjes gaat me toch nét iets te ver..
Dus, uren wachten op het voorgerecht, wat uiteindelijk tóch niet goedgkeurd is door de Chefkok en veel geschreeuw/gescheld uit de keuken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerste kerstdag is er weer een etentje. Ditmaal als thema: Gordon Ramsay.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus, uren wachten op het voorgerecht, wat uiteindelijk tóch niet goedgkeurd is door de Chefkok en veel geschreeuw/gescheld uit de keuken?
Jij of Gordon?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
En vergeet niet dat de chefkok lekker is.
Wat ik nog veel mooier vind is die puberale anti-burgelijkheid die dan themafeestjes (let wel; themafeestjes dus) organiseren met thema's als: 'Pimps and Ho's.'quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eerste kerstdag is er weer een etentje. Ditmaal als thema: Gordon Ramsay.
quote:
Er is maar een themafeest dat ik zou overwegen te bezoeken en dat is het maandelijks terugkerende 'MS.BIL-FEEST', in de Eurasian Bar in de Gravenstraat waar je dan voor anderhalve euro per glas een hele nacht naar het achterwerk van Thaise travenstieten kan kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Een aantal klasgenoten van mij waren uitgenodigd op een themafeest met als thema "billen en tieten".
Ja, maar ik ben niet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
Jij hebt toch billen, Erik?
Ach, kom nou...Je ziet spoken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hij is een held, do2.
Daar zou je geld me kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, kom nou...Je ziet spoken.
Kansloze kutjeugd gehad, keihard gewerkt en nu is hij een fantastische kok. Ik vind het geweldig.quote:
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Gordon erg zuur. Hij zegt nooit iets aardigs, heb niet ht gevoel dat hij mensen echt graag iets wil leren, wordt boos om elke scheet...
Gary Rhodesquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet, ik houd meer van vredelievende mensen, denk ik.
Nee. Ik zie alleen maar schreeuwende chef, en stressende leerlignen. Nou weet ik best dat TV dat vooral uitzendt, het trekt kijkers enzo, maar ik denk dat dat mijn beeld tegenover hem wel vertroebelt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
En wist je dat zijn personeel ontzettend trouw aan hem is?
Kijk je wel eens naar de maandagavonduitzending? Of heb je Oorlog in de Keuken wel eens gezien? Dan zie je hoe hij weer passie probeert los te maken in een kok die al jaren vastzit, of hoe hij een hulpje zelfvertrouwen probeert te geven om het hoogste in zichzelf na te streven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik zie alleen maar schreeuwende chef, en stressende leerlignen. Nou weet ik best dat TV dat vooral uitzendt, het trekt kijkers enzo, maar ik denk dat dat mijn beeld tegenover hem wel vertroebelt.
Nu je het zegt, Oorlog in de keuken liet wel wat meer menselijkheid zien. Hells Kitchen volg ik niet, maar dat is wel vaak alleen maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar de maandagavonduitzending? Of heb je Oorlog in de Keuken wel eens gezien? Dan zie je hoe hij weer passie probeert los te maken in een kok die al jaren vastzit, of hoe hij een hulpje zelfvertrouwen probeert te geven om het hoogste in zichzelf na te streven.
Je ziet een gepassioneerd chef en leerlingen die proberen het beste uit zichzelf te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |