Die zitten toch niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Jij bent toch niet zo'n krantabonnementaansmeerder, hè?![]()
Misschien zie ik je morgen wel zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:47 schreef broer het volgende:
Die zitten toch niet?
Hoewel, als ik dat was, zou ik er waarschijnlijk wél bij gaan zitten...
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat moet je dan wel doen, broer?
Dat lijkt me niet. Ik ga niet de hele dag naast die verkopers zitten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Misschien zie ik je morgen wel zitten.![]()
Daar hebben ze de radio aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet een internet- en een intranetsite bijhouden.
Nee, er hangen in het centrum overal speakers op straat. "Deze kerstmuziek wordt u aangeboden door de gemeente."quote:Op donderdag 14 december 2006 23:55 schreef Lienekien het volgende:
Daar hebben ze de radio aan?
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Moet je in het centrum zitten? Ik snap het niet.
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Goed dat hij geen docent is geworden.
Nee, vertel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef broer het volgende:
Heb ik dat al eens verteld? Of kun jij heel goed gokken?
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:59 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb voor een aantal uur per week een kantoorbaantje. Een beetje 'zekerheid' naast het freelancen, zeg maar. En dat doe ik op een kantoor in het centrum.
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:02 schreef Lienekien het volgende:
Dan kun je toch nog altijd met een oortelefoontje je eigen muziek gaan luisteren?
Zeur dan niet zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef broer het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk eens mensen om me heen tijdens het werk - hè, gezellig! -, sluit ik me alsnog af. Lijkt me geen goed idee.
Ik ken alleen de film.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:15 schreef broer het volgende:
Ik twijfel erg of ik het nieuwe boek van Peter Hoeg (met schuin streepje) zal kopen. Smilla's Sense of Snow vond ik erg goed, geloof ik. Maar ik weet niet meer waarom. Heeft een van jullie SSS gelezen? En kunnen jullie me vertellen of en waarom dat zo'n goed boek was?
Dat was een beetje een plat verhaal. Deed het boek geen recht, meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken alleen de film.
Zal ik 'm voor je kopen met 40% collegiale korting?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Dat ding is vreselijk duur. En als het een miskoop blijkt, ga ik jullie dat nadragen.
Kijk. Dáár was ik uiteindelijk natuurlijk gewoon op uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Zal ik 'm voor je kopen met 40% collegiale korting?![]()
Nee, wat boeken betreft ben ik daar heel slecht in. Als ik iets zie wat me interesseert, dan wil ik het ook meteen hebben. Is dat in de pocketversie, geen probleem. Maar op de pocketversie wáchten doe ik meestal niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
Kun je niet wachten tot het goedkoper wordt?
Ik ook. En als ik dan wel wacht, hoef ik ze daarna niet meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:29 schreef broer het volgende:
Cd's en dvd's hetzelfde trouwens.
Die koop ik dan ook gewoon. Misschien met die van Aimee Mann erbijquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Dan gaat dat kopietje van Damien Rice ook aan jouw neus voorbij.
De enige dvd waar ik op wacht is 'Smile' van Brian Wilson. 32 euro gaat me echt te ver. En dat kutding wordt maar niet goedkoper.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ook. En als ik dan wel wacht, hoef ik ze daarna niet meer.![]()
Goed dat je het zegt. Ik had hem al bijna gebrand.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Die koop ik dan ook gewoon.
Hang je kerstsok dan op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:36 schreef broer het volgende:
De enige dvd waar ik op wacht is 'Smile' van Brian Wilson. 32 euro gaat me echt te ver. En dat kutding wordt maar niet goedkoper.
Wie gaat die dvd daar in doen, dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Hang je kerstsok dan op.
Kut.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:41 schreef broer het volgende:
'De Kerstman' wordt niet geaccepteerd als antwoord.
Welke toon is dat, Lienekien?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:42 schreef Lienekien het volgende:
Jullie hebben weer precies de toon te pakken die ik meestal de volgende ochtend zie als ik teruglees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |