Gisteren gaf mijn externe trekstor harde schijf constant rood licht aan.
Hij geeft weer groen licht
Ik kan weer muziek luisteren van die schijf.
Met kerst een green Chili krijg ik
![]()
Een green Chili harde schijf van 250 GB.
1 om mee te beginnen, daarna koop ik er nog 4.
USB poorten erbij en meer geheugen
![]()
Extern geheugen, ik prik in mijn computer ook nog grotere harde schijven, kijken hoeveel ik erin kan prikken.
1024 MB intern geheugen, ik wil 2048 hebben en zo omhoog met mijn microstar pc.
Deze pc gebruik ik nogmaals alleen voor windows XP.
Daarna een DELL diminsion voor Vista. En dan nog een DELL laptop erbij.
Ik wil zoveel mogelijk pc's
![]()
Ook een mac en een AMD_64
![]()
Eerst deze in orde brengen. Deze is mijn vriend. Ik zie mijn pc als speelgoed en vriend.
Het is hier helder, het is helder
Het is zuiver en helder, zowel binnen als buiten. Geen stof in huis en nog meer zooi is weg.
Nog meer te doen.
Flessen vullen
![]()
De flessen moeten gevuld worden.
Ik heb die 1,5 liter heineken champagne fles staan met ijzeren ding wat je op de wijn doet zetten. Straks proeven of de heineken nog opgedronken kan worden straks om 16:00. Anders ga ik even naar de slijterij of C1000 en haal ik nieuw bier.
16:00 naar mondriaan om even te praten over medicatie en dan geef ik koffie liquer aan gesprekspartner Margriet voor het trappen op de rem in snelle tijden
![]()
Daarna even naar mijn oma stof zuigen en stoffen en kerstboom opzetten. Krijg daar geld voor en dan ga ik met dat geld even bier kopen
![]()
Johnny Walker black label heb ik nog genoeg.
101 euro bij mijn ouders in de groene plus. En daar kan ik tot 200 euro in het rood staan. Maar ik probeer het anders te doen.
De bank sta ik 600 euro rood maar dat komt wel goed nog.
Lotto invullen en toto invullen en staatsloten.
Ik wil richting 10101010010101010 miljard groen
Het is helder en ik heb weer een diarree aanval, even de maag spoelen zometeen
![]()
illusion cd's liggen onder in bakken, die ga ik straks even rippen.
3D screensaver van microsoft voor XP al binnen, straks even installeren en dan laat ik dat ding bij 4 minuten geen activiteit aanspringen
![]()
En dan is straks de voedsel-voorraad oneindig lang vol zonder productie en de drank voorraad ook. En de rest van huizen en auto's ook.
En nog meer doen. Ik heb meer te doen als kerstman
Als Satan Claus moet ik meer doen nog.
De duivel