abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:01:03 #69
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44459922
Ach in de huidige maatschappij zijn mannen ook geen heren en vrouwen zeker geen dames. Dus je kan het gerust zeggen ook al heb je een lieve vriendin, maar dat maakt haar nog geen dame
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44460030
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ashavan het volgende:
Ach in de huidige maatschappij zijn mannen ook geen heren en vrouwen zeker geen dames. Dus je kan het gerust zeggen ook al heb je een lieve vriendin, maar dat maakt haar nog geen dame
Niet dat ik een heer ben, maar ze bestaan nog wel, ergens.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:05:19 #71
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44460083
Fantasie en fabeltjes zijn altijd leuk net zoals geromantiseerde beelden die nergens op slaan

Tegenwoordig denkt men al dat je een heer bent als de deur voor iemand openhoud. De mensen van tegenwoordig zijn zo ver afgezakt dat ze niet eens meer in de buurt komen om een dame of heer te zijn.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44460926
Nou maar eens kijken wat ik vanavond ga doen en in het weekend had vanavond en morgenavond gepland staan met mijn exvriendin samen.

grom
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')