Jij hebt andere "krachten"quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
ja, HAD ik die maar gebruikt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hebt andere "krachten"![]()
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Die tieten mis ik![]()
Da's echt gemeen van je
En dan..... Taartjes eten!!! gefeliciteerd!!!quote:
Erg bizar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:00 schreef Ashavan het volgende:
En mensen denken nog steeds dat ondoden fabeltjes zijn![]()
Canadees leeft zonder hartslag
Neu... dat idee heb ik totaal niet en ik hou ook al niet van grote piemels.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vrouwen hebben nog steeds het idee dat mannen alleen maar op grote tieten vallen
net als mannen denken dat vrouwen alleen maar op grote piemels vallen
Mogge allemaal![]()
![]()
Wat voor vreselijks stond er in het vorige ouwehoer topic (post van dromenvanger) waardoor het geëdit is ?
Vooral lastig bij kleinere meisjes jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef Ashavan het volgende:
Grote tieten zijn niet leuk. Een oom van me stikte bijna in die van zijn toenmalige vriendin. Heb zelf ook een met iemand het bed gedeeld waarbij je niet genoeg had aan 2 handen per tiet. Schoot niet op. Heb liever kleiner als het maar de hand vult. Iets kleiner of groter dan de de hand mag ook nog.
Qua piemels is het meer de dikte die er toe doet en wat lengte betreft moet het gewoon vullend zijn. Wat is het nut van 19cm als er bijvoorbeeld 5 niet in de kut past. Dan moet je steeds oppassen dat je niet door duwt en schade toebrengt. Is ook niet leuk als je steeds op de hoede moet blijven en niet voluit kunt genieten.
Waarom danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Metro2005 het volgende:ik geloof dat Metro2005 binnenkort weer single is
Iets met exen en twijfels van haar kant.quote:
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met exen en twijfels van haar kant.
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Exen zijn exen en dat zijn ze niet voor niks![]()
Laat haar eens op een rijtje zetten waarom hij ex is geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al, en ze wil ook niet naar hem terug maar hij spookt wel door dr hoofd en twijfelt als ze me niet ziet. ALs ze bij me is is ze wel gek op me enzo maar als ze me niet ziet slaat de twijfel weer toe
Wat moet ik daar nou mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |