abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:39:15 #201
71115 Rnej
I walk the line
pi_44949989
extra indraaien? .. nee.. je staat parallel.... zo hoort het.

en zolang je gradenstand niet overdreven groot is kan je juist makkelijker druk zetten op je achterste been is mijn ervaring... ik sta overigens 21/-18 (naar mijn mening t maximum wat je mag staan voor het slecht voor je knieeen wordt...)
pi_44951204
Happy new year!!!
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_44955967
Rnej, je staat toch niet parallel. Je ene fout staat -15 en de ander +15.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:45:03 #204
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44957108
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Louterman het volgende:
Rnej, je staat toch niet parallel. Je ene fout staat -15 en de ander +15.
Je bekijkt het toch "met de klok mee" zeg maar?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44957723
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:07 schreef Basje_B het volgende:

[..]

dat was de verbinidngslift terug van de gletsjer (?) naar de gondeln dan middags om 4 uur is vragen om problemen.
thanks. heb me ook lekker kunnen uitleven daar.
triple base is gemaakt om te railen. geen 1 happer gehad terwijl met "vlak" board wel eens hapte. je voetl dat je aan de rail gekleefd zit. is echt de moeite waard.
denk dat voor freestyle meer voordelen dan freeride heeft.

180 landen enzo ook. nooit gehapt omdat je toch iets speling hebt.
k dan. Triplebase is gewoon dus nog steeds de shit
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:10 schreef beerke het volgende:
Happy new year!!!
Ben je daar niet een beetje laat mee
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_44965907
Ik neem het niet zo strikt met deadlines...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:55:26 #207
72282 360sjors
King of the Hill
pi_44971089
Jezus kinderen

| | = parallel
| . / = niet parallel

wli nog wel meer voorbeeldjes posten maar als ik mijn post preview zie ik dat de backslash uit mijn posts wordt weggehaald????!! Enfin het idee is wel duidelijk.

Skieers staan parallel. Snowboarders normaal gezien niet.

Ik denk dat rnej met parallel bedoelt dat het lichaam recht boven het snowboard hoort te hangen. Schouders richting tail en nose, niet richting sidewalls van je board Niet helemaal de goede term dus vandaar de verwarring hierboven...
pi_44971403
tvp.

Ik ga 10 feb pas naar Val Thorens, m'n broertje zit nu in Kaprun, met 35 cm nieuwe sneeuw vannacht, de eikel.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_44972627
Zo ben ook weer terug uit Sybelles . Sneeuw was kut, ijs was kut, verder was alles prima (zonnetje, chaletje met vriendin , etc ).

Op het laatst wat staan kutten met bindingstand, kwam uiteindelijk op 15/15 uit (parallel?? naar voren dus: . ) en dat ging toch het beste met freeride .

1x ook bij het aankomen bij de lift vol onderuit gegaan, wilde vol in de ankers gaan bij een liftrij, maar kwam onderweg ijs tegen hoe je het board ook went of keert, je komt toch niet tot stilstand. En al helemaal niet als Anita met haar skis plotseling naar achteren gaat waardoor ik haar nog nét kan ontwijken, vervolgens mijn balans verlies en hard onderuit schiet.
pi_44972813
Zo, even mijn nieuwe aanwinst showen gasten:

Helly Hansen Precon

Als het dumpen een beetje door zet ga ik hem ergens deze maand vast nog wel eens testen!
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:14:00 #211
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44977788
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef beerke het volgende:
Zo, even mijn nieuwe aanwinst showen gasten:

[afbeelding]
Helly Hansen Precon

Als het dumpen een beetje door zet ga ik hem ergens deze maand vast nog wel eens testen!
aanwinst
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_44979026
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:14 schreef Gstyles het volgende:

[..]

aanwinst
Als hij hem maar mooi vindt. Ik vindt het wel een vette jas.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:09:40 #213
71115 Rnej
I walk the line
pi_44981307
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef 360sjors het volgende:
Jezus kinderen

| | = parallel
| . / = niet parallel

wli nog wel meer voorbeeldjes posten maar als ik mijn post preview zie ik dat de backslash uit mijn posts wordt weggehaald????!! Enfin het idee is wel duidelijk.

Skieers staan parallel. Snowboarders normaal gezien niet.

Ik denk dat rnej met parallel bedoelt dat het lichaam recht boven het snowboard hoort te hangen. Schouders richting tail en nose, niet richting sidewalls van je board Niet helemaal de goede term dus vandaar de verwarring hierboven...
parallel bedoel ik mee dat je bekken en schouders parallel aan de lengterichting van je board staan...

wat dus vroeger niet zo was (alpinestand)
pi_44982234
Vandaar het misverstand, ik dacht dat je de voeten bedoelde.
pi_44987979
Goedendag, een newbie in dit subforum, maar ik geloof dat ik hier moest zijn om mijn fototjes te showen. Ben net 8 dagen in Fiescheralp, Zwitserland geweest en we hebben wat leuke plaatjes geschoten.

Heeft een vriend voor me geshopt, errug chill
Klik

Zelfde gap
Klik nog een keer

(FS?) 180, schans is een meter lager achter de heuvel, spring recht richting de camera zeg maar.
En nog eens
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:27:33 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44989245
Zo.... net terug uit Kaprun.
4,5 dag hardpack gereden.

De sneeuw was klote, de laatste dag (gister) begon het te dumpen. Dat ging echter gepaard met slecht zicht, flinke storm en dus geen mogelijkheid om offpiste te rijden. 1 dagje naar Zell am See geweest, dat was al weer 12 jaar geleden. Ook daar alleen kunstsneeuw, wel een leuk gebied. Mooie zwarte dalafdalingen, op eentje heb ik mijn flows kapot gemaakt. Dus de dag in Zell werd even lelijk onderbroken. Gelukkig was het eenvoudig en kosteloos te repareren bij een shop die flows verkocht/verhuurde. Snowboardend gezien dus weinig uitdagingen deze week, ik heb een dagje fakie gereden en mijn K2 aan de tand kunnen voelen. Dat viel tegen, hij rijdt speelser dan de Malolo. Hij heeft meer tail dan de Malolo, maar nog steeds minder dan ik gedacht/gehoopt had. Hij is wat breder, de kantenwissel daardoor iets trager. Misschien heb ik 10 a 15 kg extra nodig om het beste uit die plank boven te krijgen. Dat het een topplank is merk je wel, de base is ook razendsnel. Je krijgt er positieve opmerkingen over. De fluoriserend roze onderkant reflecteerd wel geinig in de sneeuw. Morgen zijn de omstandigheden in Kaprun waarschijnlijk perfect. Gister was er niet serieus te boarden door slecht zicht en veel wind in combinatie met (jawel) relatief drukke pistes maar viel er wel 20 cm. Vannacht nog eens 20 cm en vandaag dumpte het weer goed onderweg naar huis.

Ik bevestig wel het verhaal van Komakie en Kentaro dat een jacuzzi of sauna/stoombaden in het hotel echt wel zeer relaxed is na een dag boarden en dat goed eten (de kok wint veel prijzen in de pinzgau, we aten elke dag 4, 5 of 6 gangen streekgerechten.... super!!!) veel slechte sneeuw compenseert. Het was meer een wellness vakantie dan wintersport, maar desondanks een prima vakantie.

Ik heb vrijwel elke dag alleen gereden en dus geen foto's van mezelf. Op een gegeven moment echter kwam ik offpiste een supertrack tegen naar een klein gezellig restaurantje. Daarvan heb ik natuurlijk direct een foto gemaakt

Ik ben benieuwd wie met de volgende komt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:12:57 #217
71115 Rnej
I walk the line
pi_44991081
oh men wat is die darkstar topsheet toch heerlijk fout
pi_44992113
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Goedendag, een newbie in dit subforum, maar ik geloof dat ik hier moest zijn om mijn fototjes te showen. Ben net 8 dagen in Fiescheralp, Zwitserland geweest en we hebben wat leuke plaatjes geschoten.

Heeft een vriend voor me geshopt, errug chill
Klik

Zelfde gap
Klik nog een keer

(FS?) 180, schans is een meter lager achter de heuvel, spring recht richting de camera zeg maar.
En nog eens
Nice pics, erg vet gedaan zo met die sequence.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef XL het volgende:
......

Ik heb vrijwel elke dag alleen gereden en dus geen foto's van mezelf. Op een gegeven moment echter kwam ik offpiste een supertrack tegen naar een klein gezellig restaurantje. Daarvan heb ik natuurlijk direct een foto gemaakt

[afbeelding]

Haha, mooie foto. Ik zal kijken of ik er over 1.5 week ook 1 kan maken. Het heeft nu lekker gedumpt, dus voor ons moet er nog sneeuw zat zijn. Zonde dat het bij jou niet helemaal jofel was.
pi_44996118
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:14 schreef Gstyles het volgende:

[..]

aanwinst
Verklaar je nader? Ik sta open voor feedback, maar dan moet ik die natuurlijk wel krijgen.

Hey XL, wanneer gaan we pils drinken zodat je jouw verhalen uit de doeken kunt doen?
pi_44997303
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef XL het volgende:

verhaal..

[afbeelding]

Die foto
pi_44998197
stoere foto's.... denk niet dat jullie zulke foto's van mij kan verwachten.

Mag blij zijn als ik een ollie kan maken. Hoe doe ik dat eigenlijk
pi_44998493
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:10 schreef linebear het volgende:
stoere foto's.... denk niet dat jullie zulke foto's van mij kan verwachten.

Mag blij zijn als ik een ollie kan maken. Hoe doe ik dat eigenlijk
springen!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_44998641
hahaha ok zal het proberen
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:52:11 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44998854
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:38 schreef beerke het volgende:

Hey XL, wanneer gaan we pils drinken zodat je jouw verhalen uit de doeken kunt doen?
Ik heb in ieder geval de daarvoor benodigde Edelweiss geimporteerd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:04:23 #225
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44999099
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:40 schreef linebear het volgende:
hahaha ok zal het proberen
Jij vroeg een tijdje terug advies om een board aan te kopen en je board toch al wel een paar jaar?
Maar goed, stel dat je helemaal op je achterste been leunt, zodat je board krom gaat staan. En daarbij dan je voorste been snel "optrekken". Dus gewoon snel je gewicht verplaatsen naar achteren en daarbij springen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')