IS helemaal wat je zelf lekker vind rijden. Probeer een aantal dingen uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:06 schreef Louterman het volgende:
Waarschijnlijk dat het al meerdere keren vertelt is, maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Maar wat is de beste stand van je bindingen als je wilt gaan beginnen met tricks.
Ik heb nu al meerdere jaren geboard met mijn voorste binding op zo'n 15 graden naar voren en mijn achterste 5 graden naar voren.
thanks.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:58 schreef Rnej het volgende:
whehe die foto van die liftrij...
ik ben toen er zo'n rij stond daar echt keihard op mijn bek gegaan daar links op die helling
kreeg applaus
dikke foto's dude![]()
Hoe is dit te doen mbt freeride, kan je dan nog wel een beetje met snelheid rijden? Het lijkt mij lastiger om dan lekker hard te gaan.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:18 schreef Basje_B het volgende:
[..]
IS helemaal wat je zelf lekker vind rijden. Probeer een aantal dingen uit.
Ik sta duckstance -15/15
out cold was ook rukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:57 schreef GenesiZ het volgende:
Tjeez, fokking druk bij die lift. Was er daar maar een van open ofzo. Ik hoor goeie verhalen over solden, maar dat slaat echt alles.
De pics zien er goed uit. Lekker uitgeleeft op het park. Hoe is het railen met een triple base? Merk je veel verschil in een railen met een board zonder die triple base.
Gisteravond nog even tussen neus en lippen door de film Snowfever gekeken. Wat een ruk-film is datEcht Costa, maar dan in de sneeuw. Wel lekkere vrouwtjes, maar daar houdt het ook mee op. Kwilde Out Cold daarna nog kijken, maar moetst er vanochtend weer vroeg uit, dus ben maar gaan slapen.
Ik ga over 1,5 week naar Arc 1950, de andere berg naast La Plagne. Khoop dat er dan genoeg sneeuw ligt. kvind het een beetje zonde van me boardjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:27 schreef Zjwegel het volgende:
Terug van La plagne, was nogal ijzig en rotsig.
Opzich super gebied om te boarden en lekker te kunnen knallen, maar was te weinig sneeuw om lekker te kunnen freeriden. Geen poedersneeuw wat mijn boardje toch graag heeft, net iets teveel skiklassen en skiers in dat gebied. Maar we gaan zeker een keer terug als er meer sneeuw ligt en als het wat rustiger is.
Board ziet nu ook uit alsof het bejaard is ipv dat het nog een jong ding is. Maarja, dat weet je. Maat van me heeft een hap uit zijn belag tot op de core, gelukkig is het bij mij tot krassen gebleven.
Maar opzich, La plagne is een super gebied als er meer sneeuw ligt, weinig rijen bij de lifts alleen teveel skiers om lekker door te kunnen knallen.
Oke danquote:
dat was de verbinidngslift terug van de gletsjer (?) naar de gondeln dan middags om 4 uur is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:57 schreef GenesiZ het volgende:
Tjeez, fokking druk bij die lift. Was er daar maar een van open ofzo. Ik hoor goeie verhalen over solden, maar dat slaat echt alles.
De pics zien er goed uit. Lekker uitgeleeft op het park. Hoe is het railen met een triple base? Merk je veel verschil in een railen met een board zonder die triple base.
Gisteravond nog even tussen neus en lippen door de film Snowfever gekeken. Wat een ruk-film is datEcht Costa, maar dan in de sneeuw. Wel lekkere vrouwtjes, maar daar houdt het ook mee op. Kwilde Out Cold daarna nog kijken, maar moetst er vanochtend weer vroeg uit, dus ben maar gaan slapen.
nadeel is dat je niet door waxmachines kan laten doen. je moet zelf waxen en slijpen. (nu deed ik dat al zelf)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:20 schreef Louterman het volgende:
Zitten volgens mij geen nadelen aan dat triple base. Mijn volgende board wordt ook zeker een triple base.
Zou iemand ook nog even willen kijken naar mijn vorige vraag?
Je bekijkt het toch "met de klok mee" zeg maar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Louterman het volgende:
Rnej, je staat toch niet parallel. Je ene fout staat -15 en de ander +15.
k dan. Triplebase is gewoon dus nog steeds de shitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
dat was de verbinidngslift terug van de gletsjer (?) naar de gondeln dan middags om 4 uur is vragen om problemen.
thanks. heb me ook lekker kunnen uitleven daar.
triple base is gemaakt om te railen. geen 1 happer gehad terwijl met "vlak" board wel eens hapte. je voetl dat je aan de rail gekleefd zit. is echt de moeite waard.
denk dat voor freestyle meer voordelen dan freeride heeft.
180 landen enzo ook. nooit gehapt omdat je toch iets speling hebt.
Ben je daar niet een beetje laat meequote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:10 schreef beerke het volgende:
Happy new year!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |