abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:14:00 #211
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44977788
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef beerke het volgende:
Zo, even mijn nieuwe aanwinst showen gasten:

[afbeelding]
Helly Hansen Precon

Als het dumpen een beetje door zet ga ik hem ergens deze maand vast nog wel eens testen!
aanwinst
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_44979026
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:14 schreef Gstyles het volgende:

[..]

aanwinst
Als hij hem maar mooi vindt. Ik vindt het wel een vette jas.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:09:40 #213
71115 Rnej
I walk the line
pi_44981307
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef 360sjors het volgende:
Jezus kinderen

| | = parallel
| . / = niet parallel

wli nog wel meer voorbeeldjes posten maar als ik mijn post preview zie ik dat de backslash uit mijn posts wordt weggehaald????!! Enfin het idee is wel duidelijk.

Skieers staan parallel. Snowboarders normaal gezien niet.

Ik denk dat rnej met parallel bedoelt dat het lichaam recht boven het snowboard hoort te hangen. Schouders richting tail en nose, niet richting sidewalls van je board Niet helemaal de goede term dus vandaar de verwarring hierboven...
parallel bedoel ik mee dat je bekken en schouders parallel aan de lengterichting van je board staan...

wat dus vroeger niet zo was (alpinestand)
pi_44982234
Vandaar het misverstand, ik dacht dat je de voeten bedoelde.
pi_44987979
Goedendag, een newbie in dit subforum, maar ik geloof dat ik hier moest zijn om mijn fototjes te showen. Ben net 8 dagen in Fiescheralp, Zwitserland geweest en we hebben wat leuke plaatjes geschoten.

Heeft een vriend voor me geshopt, errug chill
Klik

Zelfde gap
Klik nog een keer

(FS?) 180, schans is een meter lager achter de heuvel, spring recht richting de camera zeg maar.
En nog eens
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:27:33 #216
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44989245
Zo.... net terug uit Kaprun.
4,5 dag hardpack gereden.

De sneeuw was klote, de laatste dag (gister) begon het te dumpen. Dat ging echter gepaard met slecht zicht, flinke storm en dus geen mogelijkheid om offpiste te rijden. 1 dagje naar Zell am See geweest, dat was al weer 12 jaar geleden. Ook daar alleen kunstsneeuw, wel een leuk gebied. Mooie zwarte dalafdalingen, op eentje heb ik mijn flows kapot gemaakt. Dus de dag in Zell werd even lelijk onderbroken. Gelukkig was het eenvoudig en kosteloos te repareren bij een shop die flows verkocht/verhuurde. Snowboardend gezien dus weinig uitdagingen deze week, ik heb een dagje fakie gereden en mijn K2 aan de tand kunnen voelen. Dat viel tegen, hij rijdt speelser dan de Malolo. Hij heeft meer tail dan de Malolo, maar nog steeds minder dan ik gedacht/gehoopt had. Hij is wat breder, de kantenwissel daardoor iets trager. Misschien heb ik 10 a 15 kg extra nodig om het beste uit die plank boven te krijgen. Dat het een topplank is merk je wel, de base is ook razendsnel. Je krijgt er positieve opmerkingen over. De fluoriserend roze onderkant reflecteerd wel geinig in de sneeuw. Morgen zijn de omstandigheden in Kaprun waarschijnlijk perfect. Gister was er niet serieus te boarden door slecht zicht en veel wind in combinatie met (jawel) relatief drukke pistes maar viel er wel 20 cm. Vannacht nog eens 20 cm en vandaag dumpte het weer goed onderweg naar huis.

Ik bevestig wel het verhaal van Komakie en Kentaro dat een jacuzzi of sauna/stoombaden in het hotel echt wel zeer relaxed is na een dag boarden en dat goed eten (de kok wint veel prijzen in de pinzgau, we aten elke dag 4, 5 of 6 gangen streekgerechten.... super!!!) veel slechte sneeuw compenseert. Het was meer een wellness vakantie dan wintersport, maar desondanks een prima vakantie.

Ik heb vrijwel elke dag alleen gereden en dus geen foto's van mezelf. Op een gegeven moment echter kwam ik offpiste een supertrack tegen naar een klein gezellig restaurantje. Daarvan heb ik natuurlijk direct een foto gemaakt

Ik ben benieuwd wie met de volgende komt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 3 januari 2007 @ 23:12:57 #217
71115 Rnej
I walk the line
pi_44991081
oh men wat is die darkstar topsheet toch heerlijk fout
pi_44992113
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:57 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Goedendag, een newbie in dit subforum, maar ik geloof dat ik hier moest zijn om mijn fototjes te showen. Ben net 8 dagen in Fiescheralp, Zwitserland geweest en we hebben wat leuke plaatjes geschoten.

Heeft een vriend voor me geshopt, errug chill
Klik

Zelfde gap
Klik nog een keer

(FS?) 180, schans is een meter lager achter de heuvel, spring recht richting de camera zeg maar.
En nog eens
Nice pics, erg vet gedaan zo met die sequence.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef XL het volgende:
......

Ik heb vrijwel elke dag alleen gereden en dus geen foto's van mezelf. Op een gegeven moment echter kwam ik offpiste een supertrack tegen naar een klein gezellig restaurantje. Daarvan heb ik natuurlijk direct een foto gemaakt

[afbeelding]

Haha, mooie foto. Ik zal kijken of ik er over 1.5 week ook 1 kan maken. Het heeft nu lekker gedumpt, dus voor ons moet er nog sneeuw zat zijn. Zonde dat het bij jou niet helemaal jofel was.
pi_44996118
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:14 schreef Gstyles het volgende:

[..]

aanwinst
Verklaar je nader? Ik sta open voor feedback, maar dan moet ik die natuurlijk wel krijgen.

Hey XL, wanneer gaan we pils drinken zodat je jouw verhalen uit de doeken kunt doen?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_44997303
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:27 schreef XL het volgende:

verhaal..

[afbeelding]

Die foto
pi_44998197
stoere foto's.... denk niet dat jullie zulke foto's van mij kan verwachten.

Mag blij zijn als ik een ollie kan maken. Hoe doe ik dat eigenlijk
pi_44998493
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:10 schreef linebear het volgende:
stoere foto's.... denk niet dat jullie zulke foto's van mij kan verwachten.

Mag blij zijn als ik een ollie kan maken. Hoe doe ik dat eigenlijk
springen!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_44998641
hahaha ok zal het proberen
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:52:11 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44998854
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:38 schreef beerke het volgende:

Hey XL, wanneer gaan we pils drinken zodat je jouw verhalen uit de doeken kunt doen?
Ik heb in ieder geval de daarvoor benodigde Edelweiss geimporteerd.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:04:23 #225
154880 Bolter
Awesomeness
pi_44999099
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:40 schreef linebear het volgende:
hahaha ok zal het proberen
Jij vroeg een tijdje terug advies om een board aan te kopen en je board toch al wel een paar jaar?
Maar goed, stel dat je helemaal op je achterste been leunt, zodat je board krom gaat staan. En daarbij dan je voorste been snel "optrekken". Dus gewoon snel je gewicht verplaatsen naar achteren en daarbij springen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44999440
nee hoor, ik wilde geen board kopen... misschien na deze vakantie...

Ga eerst maar eens die ollie onder de knie krijgen. Gaat wel lukken denk ik
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:50:38 #227
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45000314
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:18 schreef linebear het volgende:
nee hoor, ik wilde geen board kopen... misschien na deze vakantie...

Ga eerst maar eens die ollie onder de knie krijgen. Gaat wel lukken denk ik
Jaloers dat jij nog mag / kan Succes iig!
pi_45000931
dank je
schijnt weer flink te dooien dus dat is wat minder
pi_45002972
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef linebear het volgende:
dank je
schijnt weer flink te dooien dus dat is wat minder
Helaas helaas, maar je hebt nog even dus wie weet. In ieder geval vriest het 's nachts nog in Oosterijk en overdag +2/ +3 graden en het sneeuwt er. Je had het slechter kunnen treffen.

Hieronder een plaatje om je liefde voor het boarden weer een beetje aan te wakkeren:

“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:44:16 #230
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45003498
Hmmmmmmmz

Als het goed is is het 19 Januarie zover, lastminute frankrijk... waarnaartoe? Daar waar sneeuw is uiteraard!

Nog steeds geen vrij kunnen vragen btw, er is hier bijna niemand zo na oud en nieuw

Oja, binnenkort eens naar een helmpje gaan kijken, m'n moeder vind dat wel een goed idee
Life's like music, get the rhythm..
pi_45004436
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:27 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Helaas helaas, maar je hebt nog even dus wie weet. In ieder geval vriest het 's nachts nog in Oosterijk en overdag +2/ +3 graden en het sneeuwt er. Je had het slechter kunnen treffen.

Hieronder een plaatje om je liefde voor het boarden weer een beetje aan te wakkeren:

[afbeelding]
er zal wel genoeg liggen om te boarden. We zitten tenslotte vrij hoog....
pi_45005381
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef linebear het volgende:

[..]

er zal wel genoeg liggen om te boarden. We zitten tenslotte vrij hoog....
+2 of +3 is ook niet zo'n ramp hoor, vorig jaar voorjaar hebben we drie dagen achter mekaar ongeveer 7 a 8 graden gehad, was goed te doen in het funpark, beetje slush sneeuw omdat het park bijna in het dal lag (Hinterglemm) maar verder aangenaam boarden in tshirt.

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:20:57 #233
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_45006512
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

+2 of +3 is ook niet zo'n ramp hoor, vorig jaar voorjaar hebben we drie dagen achter mekaar ongeveer 7 a 8 graden gehad, was goed te doen in het funpark, beetje slush sneeuw omdat het park bijna in het dal lag (Hinterglemm) maar verder aangenaam boarden in tshirt.

[afbeelding]
Vorig jaar heb ik nog geboard bij -26 in Val Thorens.. Na een behoorlijk snelle afdaling had ik gewoon een verbrande plek op m'n gezicht

Was ook erg ijzig toen btw, paar dagen eerder dooide het namelijk nog behoorlijk (+10 ofzo..)
Life's like music, get the rhythm..
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:33:13 #234
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45009235
Ja hoor, eerste dump is geweest en het slechte nieuws begint weer...

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C72FCDEDEBA63D.html
quote:
In de Franse Alpen, bij Chamonix, zijn drie wintersporters omgekomen toen ze door een lawine werden overvallen. Dinsdag werd al het lichaam van een 17-jarige skiër gevonden.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:35:26 #235
154880 Bolter
Awesomeness
pi_45009315
1 skiërs, 2 langlaufers
pi_45011336
En waar gaat ik naartoe, juistem. Naar les arcs waar de 17-jarige jongen is overleden.
pi_45011431
Jullie maken mij gek met dit topic. Damn wat begint het weer te kriebelen!
Bagger alleen, dat ik geen vakantie gepland heb
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:39:53 #238
72282 360sjors
King of the Hill
pi_45013169
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:39 schreef Sjobber het volgende:
Jullie maken mij gek met dit topic. Damn wat begint het weer te kriebelen!
Bagger alleen, dat ik geen vakantie gepland heb
Last minute rules
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:57:50 #239
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45013831
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 02:38 schreef beerke het volgende:

[..]

Verklaar je nader? Ik sta open voor feedback, maar dan moet ik die natuurlijk wel krijgen.

ow sorry, ja vond hem in tegenstelling tot jou mening niet echt mooi, duf oranje en deed me denken aan een aan-de-weg-werk jas.. sorry maar dat was mijn mening.. Ben tevens niet zo kapot van Helly Hansen... anyway hoop dat je er van kan genieten!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:20:02 #240
71115 Rnej
I walk the line
pi_45014643
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:36 schreef GenesiZ het volgende:
En waar gaat ik naartoe, juistem. Naar les arcs waar de 17-jarige jongen is overleden.
maakt toch niet uit, als jij wel die grijze zooi in je hoofd gebruikt dan kom je echtwel levend terug hoor

offpiste gaan met lawinegevaar 4/5 is gewoon oliedom....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')