quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:56 schreef snoopy het volgende:
shirtjes? waar gaat het over?
Ik kom even melden dat ik de bv heb kunnen volhouden toen Lis in het ziekenhuis lag. Ik kon er blijven slapen. Bij elke voeding moest ik haar eerst wegen, bv geven, weer wegen en de rest aanvullen met een flesje. Wat ze daar niet van op kon ging via de sonde. Het was 's nachts wel zwaar soms want ze moest elke 3 uur eten. Ik werd dan ook wakker gemaakt waarna het hele ritueel begon en daar was ik ongeveer een uur mee bezig en dan kon ik weer 2 uurtjes slapen.
Het komt er eigenlijk op neer dat ik eigenlijk wel een beetje trots ben op mezelf en dat wilde ik even vertellen![]()
![]()
Dat was ik al van plan en ik ben ook benieuwd. Ik hoor altijd goede dingen over de LK.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:09 schreef owlet het volgende:
Snoop, mens wat goed. en nou moet ik er alweer van huilen Geweldig joh!
oh en PV, ik ben benieuwd! Lekker gebruik maken van de LK hoor, alle dingen die niet helemaal lekker lopen meteen melden. Ze is er voor en dingen kunnen ook samen hangen. Ik ben benieuwd!
Neuk, dit is echt weer zo'n de een zegt dit de ander dat onderwerp.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Neuk het volgende:
Weet iemand misschien of koffie van slechte invloed kan zijn op bv-babies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |