Dat klinkt niet slecht, dat klinkt volkomen begrijpelijk. En dat is ook zo het vervelende er van, je kan gewoon niet niks doen. Zelfs al zou je er helemaal mee willen kappen dan nog zit er een hoop gedoe aan vast. Balen, balen, balen... Ik hoop echt dat de huisarts of morgen de LC je kunnen helpen.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het klinkt heel slecht, maar ik heb geen zin meer om al dingen te doen. Ik doe het wel, anders wordt het alleen maar erger..
Nou, dat snap ik volkomen! Respect voor hoever jij al hebt moeten gaan! Wou dat ik je kon helpen met tips ofzo, maar melkblaren ken ik niet en van verstoppingen weet ik alleen dat ze afgrijselijk zijn (draadjes ingedroogde melk kolven..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het klinkt heel slecht, maar ik heb geen zin meer om al dingen te doen. Ik doe het wel, anders wordt het alleen maar erger..
Ik heb een half jaar alleen nog ochtendvoeding gedaan de eerste keer, en bij de tweede vier maand. Maar toen had ik er al een jaar op zitten, weet niet of dat uitmaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:49 schreef sjak het volgende:
Oh wat naar zeg PV. Het zit je echt tegen op dit moment. Ik ben zo onder de indruk wat jij allemaal doet om door te zetten. Als er een BV award was geweest dan had jij die nu van mij gekregen![]()
Ik heb de knoop doorgehakt en ga helemaal afbouwen. We geven nu nog 1 flesje KV per dag en na de kerst wil ik de BV overdag helemaal gaan afschaffen, zodat ik overdag niet meer hoef te kolfen. De bv wil ik alleen 's ochtend en 's avonds gaan geven. Gaat dat een beetje of lopen die voedingen dan ook snel terug?
ja, ik kolf inderdaad sneller. Maar inderdaad electrisch. Een voeding in 10 minuten. En Maud is een half uur bezig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:43 schreef YPPY het volgende:
Het zit je wel verschrikkelijk tegen PV. Hoe ging het vannacht?
Aanleggen vind ik ook veel makkelijker chacama. Begreep ik nu dat jij sneller een voeding kolft dan dat Maud live drinkt? Ik ben een half uur bezig en dan heb ik pas een halve voeding. Maar wel handmatig dan.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:51 schreef cattie het volgende:
Ik heb er even een nachtje over geslapen en heb besloten toch nog wel door te gaan, ook met kolven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |