Sabatonquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja.
Sabaton was wel aardig. Grave Digger is op cd een stuk beter en spannender (live moeten ze echt nog een gitarist erbij nemen, dan klinkt het waarschijnlijk wel vet), Therion was goed, gaaf, maar op den duur begon het toch wel wat te vervelen.
Gebruikte Swallow The Sun ook niet Melo-Death elementen?..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef Hills het volgende:
Iemand al Hope, het nieuwe album van Swallow The Sun, beluisterd? Tering, wat een vet album! 't Zit volop emotie en sfeer, de muziek is geweldig, de zang ijzersterk en de nummers sluiten naadloos op elkaar aan - soms had ik niet door waar een nummer eindigde en waar het weer begon.
Kopen, kopen, kopen als je van het genre houdt (doom metal). En dan luisteren met koptelefoon op, volume loeihard; je wordt er gewoon in mee gezogen.
Meer info (en mp3 previews): http://www.swallowthesun.net/2007/index.php?id=19
Anyway, ga wel ff dat album zoeken.quote:Genre(s)
Melodic Doom/Death Metal
Ik zag je inderdaad nog foto's nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja.
Sabaton was wel aardig. Grave Digger is op cd een stuk beter en spannender (live moeten ze echt nog een gitarist erbij nemen, dan klinkt het waarschijnlijk wel vet), Therion was goed, gaaf, maar op den duur begon het toch wel wat te vervelen.
Ik vond dat Sabaton iig punten scoorde op enthousiasme. Ik vind de muziek aardig, maar niet super, maar de manier waarop ze het deden was erg leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja.
Ik dacht dat dat het was, toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ben ff in de war btw: 'To Mega Therion' is een origineel nummer van Therion en enkel de titel is van het Celtic Frost album
ik stond bij Sebbo. Soms. En aan het begin van elke band heeeelemaal van voren, fotos maken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Tokus, ik dacht je wel te zien. Wilde wel ff hoi zeggen maar toen vond ik je niet terug..
wellicht ja. Wanneer spelen jullie 's in zuidwest Nederland?quote:Misschien zie ik je wel een keer toevallig in het publiek van mijn eigen band..
Ja, het was ook vooraan dat ik je zag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik stond bij Sebbo. Soms. En aan het begin van elke band heeeelemaal van voren, fotos maken.
[..]
wellicht ja. Wanneer spelen jullie 's in zuidwest Nederland?
Sabaton was erg enthousiast inderdaad, het is echt niet mijn ding maar dat maakte het dan toch nog wel leuk om te zien ^^.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vond dat Sabaton iig punten scoorde op enthousiasme. Ik vind de muziek aardig, maar niet super, maar de manier waarop ze het deden was erg leuk.
GD viel mij tegen. Ze waren niet slecht, absoluut niet, maar had er meer van verwacht. Ik hoorde wel van een gast dat de vorige keer dat hij GD zag hij hen veel beter vond. Nou ja, er is geen band die elk concert briljant kan doen, dus geeft niks. Ik ga ze op Wacken weer zien iig.
Ik ben totaal geen fan van Therion, maar vond het concert erg strak en goed. Op een moment werd ik het wel zat en ga nog steeds geen cd van hen halen, maar was bruut desondanks.
Heb een tijdje geleden die nieuwe single van ze gehoord, klonk veelbelovend. Maar toch blijf ik The Morning Never Came 't beste vinden van ze. En ik wil ze weer live zien verdomme! In 013 vorig jaar was supergaaf! Buiten sneeuwde het en was het koud (begin januari was dat), die dag had gwoon de perfecte sfeer!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef Hills het volgende:
Iemand al Hope, het nieuwe album van Swallow The Sun, beluisterd? Tering, wat een vet album! 't Zit volop emotie en sfeer, de muziek is geweldig, de zang ijzersterk en de nummers sluiten naadloos op elkaar aan - soms had ik niet door waar een nummer eindigde en waar het weer begon.
Kopen, kopen, kopen als je van het genre houdt (doom metal). En dan luisteren met koptelefoon op, volume loeihard; je wordt er gewoon in mee gezogen.
Meer info (en mp3 previews): http://www.swallowthesun.net/2007/index.php?id=19
In april kun je ze weer gaan bekijken dan:quote:Op maandag 19 februari 2007 16:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden die nieuwe single van ze gehoord, klonk veelbelovend. Maar toch blijf ik The Morning Never Came 't beste vinden van ze. En ik wil ze weer live zien verdomme! In 013 vorig jaar was supergaaf! Buiten sneeuwde het en was het koud (begin januari was dat), die dag had gwoon de perfecte sfeer!
LOL!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, dat W2...wat voor bands spelen daar over het algemeen qua populariteit? Zijn daar nog leuke gigs te regelen met een package?
Euh? wat zeg je daar, allemaal onbekende termen enzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, dat W2...wat voor bands spelen daar over het algemeen qua populariteit? Zijn daar nog leuke gigs te regelen met een package?
Hij bedoelt wat voor publiek daar komt en wat voor bands er dan spelen. En of er misschien optredens te regelen zijn voor bandavonden met wat bandjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Euh? wat zeg je daar, allemaal onbekende termen enzo
Als je Terror, Napalm Death, Suffocation en Necrophagist regelt ben ik er bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:38 schreef Witchfynder het volgende:
Ah cool. Misschien eens informeren wat de mogelijkheden zijn voor een avondje coole metal met een band of 3, 4. Jullie komen dan allemaal wel he?.
We hebbne hier in het Burgerweeshuis wel vaker grote namen de laatste tijd. Bijv. Dark Funeral, Naglfar, Misfits, Entombed.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Kijk voor de grap eens op http://www.burgerweeshuis.nl/ - agenda/concerten, en dan even bij augustus kijken...![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!quote:According to MaidenNorway.com, fans of ANTHRAX have launched an online petition to get members of ANTHRAX to consider former IRON MAIDEN singer Paul Di'Anno as their new frontman. The petition reads as follows:
Volgens Charlie en Scott is hij weer rusteloos ja, maar anderen zeggen weer dat zij tweeën ook niet echt de makkelijkste zijn. John zit legally nog wel in de band maar is ondertussen natuurlijk al weer een tijdje zelf bezig (Armored Saint...).quote:Op maandag 26 februari 2007 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
LOL Bizar!
Overigens; ik hoorde pas recentelijk werk van Neil Turbin. Man, die vent zingt heerschend tegenwoordig!!!
Check zijn myspace maar: [url] [url=http://www.myspace.com/neilturbin[/url]]http://www.myspace.com/neilturbin[/url][/url].
Maar idd. Is Belladonna alweer rusteloos? Ze zouden toch een album maken?
Klinkt inderdaad best koel ja, maar Neil er bij terug was meer wilde speculatie van mijn kant.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
Neil Turbin zou echt gaaf zijn. Luister de nummers op zijn myspace eens. Ik vind hem echt gaaf klinken, maar de kans op een verzoening tussen Neil en de rest van 'Thrax lijkt me erg klein.
Volgens mij tegelijk, maar ik las na mijn edit jouw post ja, what are the odds...quote:Op maandag 26 februari 2007 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Ik typte het stiekem eerder dan jij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |