Ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef BOKA het volgende:
Oja, ik ga dit jaar voor het eerst naar Wacken. (immortal!)
Isis is echt cool inderdaad, zoals vrijwel alles dat op Conspiracy Records uitkomt. Kwaliteitslabeltje IMHO.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je Cult of Luna leuk vindt moet je Isis eens checken. Ook al heb ik zo'n vermoeden dat je die al kent.
Probeer Keep of Kalessin - Armada (2006, black) eens. Of anders Wintersun - Wintersun (2004, http://youtube.com/watch?v=ml3EpGDuNeU).
Thanx, ik zal de albums escape en Intra eens uitcheckenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Laatste jaar weet ik niet, maar iig Ram-Zet.
Nee, enkel van Metal...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Of houd men hier niet van Death en Black?..
Cool idee wel!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Draiden het volgende:
Misschien iemand interesse?
Ik heb een Internet Metal Sampler gestart met 17 bands, je kan het vinden op http://www.metalsampler.com, registreren is niet verplicht, je kan ongeregistreert 10 nr's luisteren!
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden, er staan al wel wat sampletjes op de homepage!
Cheers!
.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef Draiden het volgende:
Om mensen met andere (jongere) bands kennis te laten maken en zo de naam van die bands te verspreiden rond de metalscene, binnenkort ga ik ook cd's naar e-zines sturen zodat er reviews gemaakt kunnen worden, voor de rest is het compleet gratis voor de mensen (alleen registreren is nodig als je meer dan 10 keer de nummers wilt luisteren).
Echter kunnen mensen wel doneren, dan kunnen ze de nummers ook downloaden ipv alleen streamen, de bands hebben echter de mogelijkheid om deze functie uit te zetten, dus het zou kunnen zijn dat bepaalde nummers niet gedownload kunnen worden.
Maar mijn doel is dus gewoon de bands meer naamsbekendheid geven en mensen kennis met hun te laten maken, maar dat staat eigenlijk op 1 lijn met elkaar.
Leuk, maarre ik vind de tekst moeilijk leesbaar, veel te donker allemaal, ook als ik mn beeldscherm lichter maak.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Draiden het volgende:
Misschien iemand interesse?
Ik heb een Internet Metal Sampler gestart met 17 bands, je kan het vinden op http://www.metalsampler.com, registreren is niet verplicht, je kan ongeregistreert 10 nr's luisteren!
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden, er staan al wel wat sampletjes op de homepage!
Cheers!
Goed initiatief! En hoe meld je je als band aan?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef Draiden het volgende:
Om mensen met andere (jongere) bands kennis te laten maken en zo de naam van die bands te verspreiden rond de metalscene, binnenkort ga ik ook cd's naar e-zines sturen zodat er reviews gemaakt kunnen worden, voor de rest is het compleet gratis voor de mensen (alleen registreren is nodig als je meer dan 10 keer de nummers wilt luisteren).
Echter kunnen mensen wel doneren, dan kunnen ze de nummers ook downloaden ipv alleen streamen, de bands hebben echter de mogelijkheid om deze functie uit te zetten, dus het zou kunnen zijn dat bepaalde nummers niet gedownload kunnen worden.
Maar mijn doel is dus gewoon de bands meer naamsbekendheid geven en mensen kennis met hun te laten maken, maar dat staat eigenlijk op 1 lijn met elkaar.
Dat hoop ik toch niet voor je..quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik niet, ik heb alleen lucht in mn aderen.
Screaming for Vengeance van Priest?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Ferdie88 het volgende:
Eindelijk Pantera-Vulgar display of power binnengekregen. Ik ben bezig mn klassiekertjes in mn cd-rekje te krijgen. Nog aanraders? Next in line: Number of the beast-Iron Maiden
Megadeth - 'Rust in Peace'?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Ferdie88 het volgende:
Eindelijk Pantera-Vulgar display of power binnengekregen. Ik ben bezig mn klassiekertjes in mn cd-rekje te krijgen. Nog aanraders? Next in line: Number of the beast-Iron Maiden
Had je far beyond driven al?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Ferdie88 het volgende:
Black Sabbath - Paranoidquote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Ferdie88 het volgende:
Nee, maar 'n paar vrienden van me gaan naar VNV, en opzich vind ik de muziek wel leuk, dus als het niet te duur is. (te lui om de prijs op te zoekenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
VNV is een beetje raar om in dit topic te zien..
Ga je ook naar Summer Darkness (Winter Edition) dan?
Vorige week Kiss of death binnengekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Black Sabbath - Paranoid
Motörhead - The ace of spades
Manowar - Battle hymns
Ligt eraan wat je zoekt, heavy metal, black metal? Als je nog meer zoekt: Venom, Black Sabbath, Bathory, Death, Darkthrone, Exodus, Slayer, Testament en Sodom zijn wel klassiekers denk ik. Ik krijg weer zin om ze te luisteren, ik ga toch maar weer is wat metal luisteren.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:36 schreef Ferdie88 het volgende:
Da's geen album, Spreading the disease welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:04 schreef BOKA het volgende:
Anthrax - Madhouse
And what a fine album it is!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's geen album, Spreading the disease wel
Vandaar dat die cd bij mij bestaat uit "best of's" enzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's geen album, Spreading the disease wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |