Heb je wel de eerste bassist genoemd dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
nu je het zegt.. dat is de eerste gitarist toch? Maar heeft iemand nou info over het nieuwe album?
Deicide zonder Benton is als WASP zonder Blacky, daar ga je je goeie geld niet aan weggevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Mochten er nog liefhebbers van Deicide zijn die vanavond naar het concert In Nijmgen (Doornroosje) gaan: Glenn Benton is er niet bij. Waarom weet ik ook niet precies, maar gisteren in de Effenaar bleek dat ie er niet was. De zanger van Severe Torture heeft het op het allerlaatste moment van hem overgenomen om de boel toch maar door te laten gaan. Ze hadden dus ook geen bassist. Desondanks was het wel vet, maar 't blijft kut natuurlijk dat ie er niet was.
Hey dat klinkt goed. Enslaved wil ik best nog eens zien, live erg tof. Marduk is alweer een tijd geleden dus die moet ik ook weer eens zien.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!1
MARDUK, ENSLAVED, KEEP OF KALESSIN, MELECHESH, GOATWHORE and PANTHEON I will team up for The Excess of Evil European tour beginning in early May.
Dates:
May 25 - Holland - Plato Helmond
toch best grappig, komt Deicide eens een keer opdagen op tour, is het eigenlijk nog een veredelde coverbandquote:Op zondag 7 januari 2007 22:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Deicide zonder Benton is als WASP zonder Blacky, daar ga je je goeie geld niet aan weggeven
whooo! Nicequote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:41 schreef Witchfynder het volgende:
Wooooooooohoooooooooooo!!!
2 mei komt Annihilator naar 013!!!!!.
.
Helaas met Trivium, maar ach....
Ik vind Antichrist leuker.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Men, Under the sign of Hell van Gorgoroth is wat mij betreft het beste blekmetol album ooit. De rest (o.a. die nieuwe) boeit me minder, maar liedjes als "Sorg"... briljant.
Ja, dat vraag ik me ook af... Ik zou zelfs nog eerder voor Trivium gaan dan voor Annihilatorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:30 schreef Tokus het volgende:
en wat is er nu precies mis met Trivium?
Goedkope mallcore copy van Zweedse Melo-Death.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:30 schreef Tokus het volgende:
en wat is er nu precies mis met Trivium?
quote:Vr 19 Jan 20:00 Baroeg Sear Bliss, Fenris & Murw
Zo 4 Mrt 15:00 Baroeg Rotting Christ, Malevolent Creation, Carpathian Forest, Incantation, Neuraxis & Harm
Do 29 Mrt 20:00 Baroeg Taake, Urgehal, Koldbrann
Ja dat had met de treinen te maken. Laatste ging voor ons al om 22:38. Zullen vast meer mensen last van gehad hebben.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:17 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer dat veel mensen al weg waren gegaan na Finntroll.
Een vriend van me gaat... Hij vroeg of ik meeging, maar ik moet persoonlijk niets hebben van Hammerfallquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat er nog iemand naar Hammerfall de 24ste of heeft iedereeeeen het wel gezien nu?.
In de 013? Daar ben ik iig bij. Vind hammerfall best geinig en had toch niks beters te doen. ^^quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat er nog iemand naar Hammerfall de 24ste of heeft iedereeeeen het wel gezien nu?.
VNV is een beetje raar om in dit topic te zien..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef nuclear-rabbit het volgende:
En ik ga misschien nog naar vnv nation, maar dat is de vraag nog maar.
Disillusion!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef BOKA het volgende:
Oja, ik ga dit jaar voor het eerst naar Wacken. (immortal!)
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef BOKA het volgende:
Oja, ik ga dit jaar voor het eerst naar Wacken. (immortal!)
Isis is echt cool inderdaad, zoals vrijwel alles dat op Conspiracy Records uitkomt. Kwaliteitslabeltje IMHO.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je Cult of Luna leuk vindt moet je Isis eens checken. Ook al heb ik zo'n vermoeden dat je die al kent.
Probeer Keep of Kalessin - Armada (2006, black) eens. Of anders Wintersun - Wintersun (2004, http://youtube.com/watch?v=ml3EpGDuNeU).
Thanx, ik zal de albums escape en Intra eens uitcheckenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Laatste jaar weet ik niet, maar iig Ram-Zet.
Nee, enkel van Metal...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Of houd men hier niet van Death en Black?..
Cool idee wel!quote:Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Draiden het volgende:
Misschien iemand interesse?
Ik heb een Internet Metal Sampler gestart met 17 bands, je kan het vinden op http://www.metalsampler.com, registreren is niet verplicht, je kan ongeregistreert 10 nr's luisteren!
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden, er staan al wel wat sampletjes op de homepage!
Cheers!
.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef Draiden het volgende:
Om mensen met andere (jongere) bands kennis te laten maken en zo de naam van die bands te verspreiden rond de metalscene, binnenkort ga ik ook cd's naar e-zines sturen zodat er reviews gemaakt kunnen worden, voor de rest is het compleet gratis voor de mensen (alleen registreren is nodig als je meer dan 10 keer de nummers wilt luisteren).
Echter kunnen mensen wel doneren, dan kunnen ze de nummers ook downloaden ipv alleen streamen, de bands hebben echter de mogelijkheid om deze functie uit te zetten, dus het zou kunnen zijn dat bepaalde nummers niet gedownload kunnen worden.
Maar mijn doel is dus gewoon de bands meer naamsbekendheid geven en mensen kennis met hun te laten maken, maar dat staat eigenlijk op 1 lijn met elkaar.
Leuk, maarre ik vind de tekst moeilijk leesbaar, veel te donker allemaal, ook als ik mn beeldscherm lichter maak.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:09 schreef Draiden het volgende:
Misschien iemand interesse?
Ik heb een Internet Metal Sampler gestart met 17 bands, je kan het vinden op http://www.metalsampler.com, registreren is niet verplicht, je kan ongeregistreert 10 nr's luisteren!
Ik hoor het wel wat jullie ervan vinden, er staan al wel wat sampletjes op de homepage!
Cheers!
Goed initiatief! En hoe meld je je als band aan?quote:Op maandag 15 januari 2007 10:08 schreef Draiden het volgende:
Om mensen met andere (jongere) bands kennis te laten maken en zo de naam van die bands te verspreiden rond de metalscene, binnenkort ga ik ook cd's naar e-zines sturen zodat er reviews gemaakt kunnen worden, voor de rest is het compleet gratis voor de mensen (alleen registreren is nodig als je meer dan 10 keer de nummers wilt luisteren).
Echter kunnen mensen wel doneren, dan kunnen ze de nummers ook downloaden ipv alleen streamen, de bands hebben echter de mogelijkheid om deze functie uit te zetten, dus het zou kunnen zijn dat bepaalde nummers niet gedownload kunnen worden.
Maar mijn doel is dus gewoon de bands meer naamsbekendheid geven en mensen kennis met hun te laten maken, maar dat staat eigenlijk op 1 lijn met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |