abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44844251
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ze hebben er ook voor betaald dmv. belastingen. Als men ze niet had willen laten genieten van de rijkdom had men ze ook geen belasting moeten laten betalen.
Onze rijkdom komt vooral van de autochtone mentaliteit en cultuur.

Bij bv. negers zie je een ander mentaliteit en cultuur, primair en dus inferieur van aard. Geen wonder dat ze diep in de shit zitten. Verder is het een gegeven feit dat ze vooral in de bijstand zitten, vergeleken met de autochtonen.
pi_44849553
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat dit soort discussies altijd weer over "de islam" gaan. Nederlanders praten alleen maar óver moslims, maar ze durven nooit mét moslims te praten. Het verschil in cultuur is voor mij te groot om met een moslima te trouwen, maar ik accepteer iedereen. (accepteren is de overtreffende trap van tolereren)
Volgens mij ben jij de eerste nu die er over begint.
  zaterdag 30 december 2006 @ 06:22:15 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44849601
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 06:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de eerste nu die er over begint.
ik denk dat hij blij is dat ie het toch maar mooi even gezegd heeft
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 30 december 2006 @ 06:45:44 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44849629
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef K33T het volgende:

[..]

Bij bv. negers zie je een ander mentaliteit en cultuur, primair en dus inferieur van aard. Geen wonder dat ze diep in de shit zitten. Verder is het een gegeven feit dat ze vooral in de bijstand zitten, vergeleken met de autochtonen.
Jij gebruikt dat woord wel erg vaak in verschillende topics: Inferieur.

Krijg haast het gevoel dat jij als kloon je heel erg inferieur voelt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44849636
quote:

[..]

ach is stormfront weer eens down jochie
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44849754
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 06:49 schreef Flashwin het volgende:

[..]

ach is stormfront weer eens down jochie
Man, flikker toch op met je stormfront gewouwel.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 09:19:39 #57
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44850038
quote:
Eens, maar alle gastarbeiders hebben gewoon belasting betaald en dus hebben ze recht op de opvangnetten van ons systeem. Of het een mentaliteit is waar je trots op moet zijn is een ander ding, zeker als je verder gaat kijken dan een paar jaar terug. Ook de mentaliteit en cultuur, mede door onze rijkdom, van bv. ambtenaren, die toch veelaal blanke allochtonen zijn ben ik niet echt blij.

En als we toch aan het generaliseren zijn, flikker al die blanke ambtenaren weg en zet er hardwerkende Chinezen neer. Dan zal er tenminste wat gebeuren, die zijn niet bang om 80-90 uur per week te werken voor een hongerloontje.
quote:
Met negers valt het allemaal best mee, of zijn Marokkanen en Turken nu opeens negers?
Carpe Libertatem
  zaterdag 30 december 2006 @ 09:30:54 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44850089
Alles wat een kleurtje heeft is inferieur blijkbaar.

Echt, waarom dit soort idiote klonen hun flauwekul maar kunnen blijven braken is mij een raadsel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44869268
quote:

[..]

Hard maar waar. Neem om het eender een land in Afrika en het is een zootje. Hetzelfde zie je in mindere mate in Zuid Amerika. Het is ook niet opvallend dat er in 2000 jaar tijd geen enkele uitvinding, laat staan een noemenswaardige vorm van beschaving, uit Afrika is gekomen. Sommige mensen hebben gewoon aansturing nodig, omdat hun mentaliteit knudde is. Vraag het een willekeurige boer in Zuid Afrika, Zimbabwe of dergelijk. Die houdt veel van z'n medewerkers maar zal ronduit zeggen dat het een zootje is als hij er niet was. Vraag het eenieder die jarenlang in een 'zwart' land gewoond heeft. Ik heb dat, op de Antillen, en kan je vertellen dat het gewoon de mentaliteit is. Men wil niet, is lui en corruptie tiert welig. Dat kun je wel onder allerlei tapijten wegmoffelen, maar dat doet er niet aan af! Mensen komen met de beste wil van de wereld naar St. Maarten, hun zieltjes zo lelieblank als de meesten hier en absoluut tegen wat ik hier nu typ. Maar na er een paar jaar gewoond en gewerkt te hebben, zeggen ze precies hetzelfde...

Dit wordt gestaafd door IQ testen. Sssst, wat zeg je nu Stefan, dat mag helemaal niet! Maar toch is het zo... kijk maar eens naar het gemiddelde IQ per land. In Afrika zit dat zelfs onder de 80. Nu zeg je natuurlijk 'ja, maar dat komt omdat de vragen op westerlingen georienteerd zijn!'. Helaas zijn dezelfde cijfers na vele generaties nogsteeds zichtbaar in de VS. African-Americans scoren enorm slecht op allerlei testen. Let wel, het gaat om gemiddelden en natuurlijk zijn er ook uitzonderingen.

Het staat je nu vrij me een racist te noemen, maar dat doet niets af aan de feiten. En ik zeg nergens dat mensen opgeknoopt of afgemaakt moeten worden, enkel dat de politiek correcte gedachtenpolitie eens ophoudt met doen alsof iedereen hetzelfde is. Als je van die starre, geforceerde gedachte afstapt is het uiteindelijk voor eenieder beter. Dat maakt iemand niet automatisch minderwaardig, maar gewoon anders.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:58:05 #60
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44869342
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat dit soort discussies altijd weer over "de islam" gaan. Nederlanders praten alleen maar óver moslims, maar ze durven nooit mét moslims te praten. Het verschil in cultuur is voor mij te groot om met een moslima te trouwen, maar ik accepteer iedereen. (accepteren is de overtreffende trap van tolereren)
Hier hebben we een kandidaat voor de nobelprijs voor de vrede.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:09:40 #61
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_44869677
Hun ongeluk zit 'm inderdaad in hun mindere manier van met elkaar omgaan. De mensen daar zijn zo openminded dat hun hersenen eruit gevallen zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 23:27:55 #62
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44874723
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:55 schreef StefanP het volgende:

[..]
Ga je even stoer typen als de Chinezen van Europa een 3e wereldland gemaakt hebben?
Carpe Libertatem
pi_44879187
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ga je even stoer typen als de Chinezen van Europa een 3e wereldland gemaakt hebben?
In dat geval hebben de Chinezen dan een meer concurrerende mentaliteit en cultuur/kennis dan Europeanen. Het zij zo. Mocht dat het geval zijn, dan accepteren we dat.

Waarom kunnen we dan niet accepteren dat Afrikanen in dat geval inferieur aan ons zijn? Het is heus geen toeval dat iedere Afrikaanse land dat vol met negers zit, diep in de ellende zit. De laatste 15 jaar heeft het Westen al meer dan 2,3 biljoen aan Afrika gedoneerd. En er is nog steeds geen vooruitgang. Dat geeft wel te denken.

Ik durf zelfs hardop te beweren dat kolonialisme een zegen voor ze was. We leerden ze omgaan met structuren, we leerden ze hoe ze hun leven moesten inrichten, en niet alleen aan seks en voedsel moesten denken. Tja, er zijn wel eens slachtoffers gevallen. Zeker bij slavernij. Maar dat valt in het niets bij de algehele verbetering van hun levensomstandigheden.

Ik erken dat de Chinezen een beter werkbare mentaliteit en kennis hebben. Ik erken daarentegen ook dat negers beroerde mentaliteit en kennis hebben.
Maar let wel, het is een beduidend verschil of je 'm in de praktijk brengt. Dan is het net wat anders.

Bij de honden heb je allerlei honden van verschillende afkomsten die 1 voorouder hebben: de wolf. Wij, de mensen stammen ook van 1 voorouder: de aap.

Bij de honden zijn er allerlei verschillende types, de aggresieve boxer. De dociele labrador. De werkzame Duitse Herdershond. En ga zo door. Iedereen erkent dat.

Hetzelfde het geval bij mensen. Er zijn beduidende verschillen tussen mensen van andere afkomst. Maar nee, dat mogen we niet erkennen! Schandalig! Waarom mogen we dat eigenlijk niet erkennen? Is het alleen maar omdat het van onze eigen soort zijn? We erkennen toch ook dat er verschillen tussen vrouwen en mannen zijn.

Ik erken het, dus ik ben volgens sommigen een heuse RACIST! Hoho, rustig aan Lord_Veterani en SCH, ik breng het niet in praktijk. Erkennen is iets anders dan in praktijk brengen.

Klein verschilletje.
pi_44880806
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nee, want, zoals ik al zei, heb ik er geen moeite mee als ze dat voor elkaar krijgen. Als zij hoger op IQ tests scoren en dus intelligenter zijn, more glory to them. Dat heeft niets met 'stoer doen' te maken, maar alles met realisme. Of dacht je dat ik nu ging huilen en ontkennen dat Aziaten gemiddeld genomen slimmer zijn? Dus niet. Ik ben een realist die z'n ogen niet sluit omdat dat toevallig politiek correct is.

Trouwens, Europa heeft het aan zichzelf te danken als China, India en andere landen in Azie het voorbijstreven. Europeanen zijn lui en zelfgenoegzaam. De verzorgingsstaat heeft mensen apathisch gemaakt en ze denken dat ze er met 30 werkweken van 32 uur wel komen. Ach, daar komen ze nog wel achter.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')