Onze rijkdom komt vooral van de autochtone mentaliteit en cultuur.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben er ook voor betaald dmv. belastingen. Als men ze niet had willen laten genieten van de rijkdom had men ze ook geen belasting moeten laten betalen.
Volgens mij ben jij de eerste nu die er over begint.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat dit soort discussies altijd weer over "de islam" gaan. Nederlanders praten alleen maar óver moslims, maar ze durven nooit mét moslims te praten. Het verschil in cultuur is voor mij te groot om met een moslima te trouwen, maar ik accepteer iedereen. (accepteren is de overtreffende trap van tolereren)
ik denk dat hij blij is dat ie het toch maar mooi even gezegd heeftquote:Op zaterdag 30 december 2006 06:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de eerste nu die er over begint.![]()
Jij gebruikt dat woord wel erg vaak in verschillende topics: Inferieur.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef K33T het volgende:
[..]
Onze rijkdom komt vooral van de autochtone mentaliteit en cultuur.
Bij bv. negers zie je een ander mentaliteit en cultuur, primair en dus inferieur van aard. Geen wonder dat ze diep in de shit zitten. Verder is het een gegeven feit dat ze vooral in de bijstand zitten, vergeleken met de autochtonen.
ach is stormfront weer eens down jochiequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef K33T het volgende:
[..]
Bij bv. negers zie je een ander mentaliteit en cultuur, primair en dus inferieur van aard. Geen wonder dat ze diep in de shit zitten. Verder is het een gegeven feit dat ze vooral in de bijstand zitten, vergeleken met de autochtonen.
Man, flikker toch op met je stormfront gewouwel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 06:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ach is stormfront weer eens down jochie![]()
Eens, maar alle gastarbeiders hebben gewoon belasting betaald en dus hebben ze recht op de opvangnetten van ons systeem. Of het een mentaliteit is waar je trots op moet zijn is een ander ding, zeker als je verder gaat kijken dan een paar jaar terug. Ook de mentaliteit en cultuur, mede door onze rijkdom, van bv. ambtenaren, die toch veelaal blanke allochtonen zijn ben ik niet echt blij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef K33T het volgende:
Met negers valt het allemaal best mee, of zijn Marokkanen en Turken nu opeens negers?quote:Bij bv. negers zie je een ander mentaliteit en cultuur, primair en dus inferieur van aard. Geen wonder dat ze diep in de shit zitten. Verder is het een gegeven feit dat ze vooral in de bijstand zitten, vergeleken met de autochtonen.
Hard maar waar. Neem om het eender een land in Afrika en het is een zootje. Hetzelfde zie je in mindere mate in Zuid Amerika. Het is ook niet opvallend dat er in 2000 jaar tijd geen enkele uitvinding, laat staan een noemenswaardige vorm van beschaving, uit Afrika is gekomen. Sommige mensen hebben gewoon aansturing nodig, omdat hun mentaliteit knudde is. Vraag het een willekeurige boer in Zuid Afrika, Zimbabwe of dergelijk. Die houdt veel van z'n medewerkers maar zal ronduit zeggen dat het een zootje is als hij er niet was. Vraag het eenieder die jarenlang in een 'zwart' land gewoond heeft. Ik heb dat, op de Antillen, en kan je vertellen dat het gewoon de mentaliteit is. Men wil niet, is lui en corruptie tiert welig. Dat kun je wel onder allerlei tapijten wegmoffelen, maar dat doet er niet aan af! Mensen komen met de beste wil van de wereld naar St. Maarten, hun zieltjes zo lelieblank als de meesten hier en absoluut tegen wat ik hier nu typ. Maar na er een paar jaar gewoond en gewerkt te hebben, zeggen ze precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:59 schreef K33T het volgende:
[..]
Hier hebben we een kandidaat voor de nobelprijs voor de vrede.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer dat dit soort discussies altijd weer over "de islam" gaan. Nederlanders praten alleen maar óver moslims, maar ze durven nooit mét moslims te praten. Het verschil in cultuur is voor mij te groot om met een moslima te trouwen, maar ik accepteer iedereen. (accepteren is de overtreffende trap van tolereren)
Ga je even stoer typen als de Chinezen van Europa een 3e wereldland gemaakt hebben?quote:
In dat geval hebben de Chinezen dan een meer concurrerende mentaliteit en cultuur/kennis dan Europeanen. Het zij zo. Mocht dat het geval zijn, dan accepteren we dat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je even stoer typen als de Chinezen van Europa een 3e wereldland gemaakt hebben?
Nee, want, zoals ik al zei, heb ik er geen moeite mee als ze dat voor elkaar krijgen. Als zij hoger op IQ tests scoren en dus intelligenter zijn, more glory to them. Dat heeft niets met 'stoer doen' te maken, maar alles met realisme. Of dacht je dat ik nu ging huilen en ontkennen dat Aziaten gemiddeld genomen slimmer zijn? Dus niet. Ik ben een realist die z'n ogen niet sluit omdat dat toevallig politiek correct is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je even stoer typen als de Chinezen van Europa een 3e wereldland gemaakt hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |