quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Hanneke12345 het volgende:
Nee, ik vind de belg ook beter.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:22 schreef Hanneke12345 het volgende:
Nee, ik vind de belg ook beter.
Waarom matchen wij op zoveel vlakken?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef rubbereend het volgende:
Ronnie had gewoon stug die zwarte niet moeten potten
[..]
Ik heb je post gedrag uitgebreid bestudeerd door de jaren heen en mijn posts daar op aangepast. Het is een enorme klus maar blijkbaar valt het op!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarom matchen wij op zoveel vlakken?
quote:Op maandag 20 september 2010 23:24 schreef friekin_ het volgende:
Hij kreeg toen een officiële waarschuwing. Omdat hij de tegenstander afleidde.
Moo.
Ik voel me heel speciaal nu. Je maakt mijn dag nog beter.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb je post gedrag uitgebreid bestudeerd door de jaren heen en mijn posts daar op aangepast. Het is een enorme klus maar blijkbaar valt het op!
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik voel me heel speciaal nu. Je maakt mijn dag nog beter.
quote:Ronnie O'Sullivan: "Ik kan uit de top 64 zakken"
Het gaat niet zo goed met Ronnie O'Sullivan. Op de Welsh Open, één van de acht toptoernooien in het snookerseizoen, werd de 35-jarige Engelsman (weer) gewipt in de eerste ronde. "Het wordt erger en erger", klaagt O'Sullivan na zijn nederlaag tegen Ryan Day.
Het is al van 26 september geleden dat Ronnie O'Sullivan nog eens een wedstrijd won in een rankingtoernooi. Op de wereldranglijst zakte "The Rocket" intussen naar de negende plaats.
"Mijn ranking baart me zorgen. Het wordt erger en erger. Ik kan uit de top 64 zakken", zuchtte O'Sullivan na zijn 4-2-nederlaag tegen Welshman Ryan Day.
"Mijn voorbereiding leek ook nergens naar. Vorige vrijdag oefende ik een uurtje en voor deze match nog eens een uurtje. Ik ben ook ziek geweest, dus speelde ik niet zoveel als de anderen."
Voor Day was het de eerste zege tegen O'Sullivan. Day: "Eén van de belangrijkste zeges in mijn carrière. Dit had ik echt niet verwacht."
Ziggo heeft deze maand Eurosport 2 in het etalagekanaal, dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt nog geen pot gezien van de Welsh Open
Je kunt het ook omdraaien en zeggen dat het knap is dat hij met zijn mentale problemen zo'n grote erelijst heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:58 schreef Aukje83 het volgende:
O Sullivan gaat ooit nog eens spijt krijgen van hoe hij met zijn talent en de sport omgaat denk ik...
http://www.worldsnooker.c(...)3165~3192514,00.htmlquote:Ronnie O'Sullivan has withdrawn from the Wuxi Classic, the first tournament of the 2013/14 season.
O'Sullivan was due to meet Michael Wasley in the qualifying round of the ranking event on Tuesday May 28 at 7pm, but has pulled out for personal reasons.
Wasley will receive a bye through to the final stages in Wuxi, China, in June.
The qualifiers are taking place at the South West Snooker Academy in Gloucester, with all tour players starting in the same round.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |