Was ook maar pas bekend gemaakt (dinsdag).quote:
Kanker.quote:
Hoiquote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Had het kunnen weten natuurlijk, je hoort niets anders om je heen tegenwoordig dan mensen die overlijden aan kankerquote:
En toen werd er gezegd dat ie zeker de kerst niet zou halen. Zo super snel is het dus niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Was ook maar pas bekend gemaakt (dinsdag).
Het is altijd te snel...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen werd er gezegd dat ie zeker de kerst niet zou halen. Zo super snel is het dus niet.
Ik ken toch echt een aantal mensen op leeftijd die liever vandaag dan morgen nog dood gaan dus die stelling gaat niet echt op denk ik.quote:
Tis maar vanaf welke kant je het bekijkt en jij doet het hoogste waarschijnlijk vanuit de jouwequote:
'T is dinsdag bekend gemaakt, en hij is woensdagavond overleden, er zaten nog meer dagen voor de kerst...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen werd er gezegd dat ie zeker de kerst niet zou halen. Zo super snel is het dus niet.
jouw stelling ook niet.. je hebt het over mensen op leeftijd..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:46 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik ken toch echt een aantal mensen op leeftijd die liever vandaag dan morgen nog dood gaan dus die stelling gaat niet echt op denk ik.
Zelfs dat ben ik niet helemaal met je eens. Soms is het ook gewoon tijd.quote:
Ik had géén idee dat hij uit '43 was.. hij zag er altijd hetzelfde uit, of heb ik nu een verkeerd beeld voor me?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is dinsdag bekend gemaakt, en hij is woensdagavond overleden, er zaten nog meer dagen voor de kerst...
GISTERENAVOND IS MIJN MAN ROBERT LONG OVERLEDEN.
22/10/1943 - 13/12/2006
Kristof.
Bron
Het had ook volgende week kunnen zijn idd. En misschien had hij zelfs de kerst wel kunnen halen. Het blijft altijd ongelegen.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is dinsdag bekend gemaakt, en hij is woensdagavond overleden, er zaten nog meer dagen voor de kerst...
GISTERENAVOND IS MIJN MAN ROBERT LONG OVERLEDEN.
22/10/1943 - 13/12/2006
Kristof.
Bron
Een wat verouderd beeld misschien?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik had géén idee dat hij uit '43 was.. hij zag er altijd hetzelfde uit, of heb ik nu een verkeerd beeld voor me?
Ik bedoel dat gevoelsmatig.. soms wéét je wel dat het t beste is..maar dan nog..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dat ben ik niet helemaal met je eens. Soms is het ook gewoon tijd.
Nee, hij zag er idd vrijwel altijd hetzelfde uitquote:Op donderdag 14 december 2006 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik had géén idee dat hij uit '43 was.. hij zag er altijd hetzelfde uit, of heb ik nu een verkeerd beeld voor me?
Het maakt niet zo gek veel uit hoe, wat en wanneer. Een mens dat wegvalt laat altijd sporen na bij degeen die bij 'm hoorden in het leven. Ik heb op zich vrede met de manier waarop mijn vader gegaan is, voor hemzelfquote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat gevoelsmatig.. soms wéét je wel dat het t beste is..maar dan nog..
edit
Lamaar..
Daarom komt het dus altijd ongelegen, of het nou het beste is of nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat gevoelsmatig.. soms wéét je wel dat het t beste is..maar dan nog..
edit
Lamaar..
Heb hem 2 jaar terug ofzo op tv gezien, toen zag je wel dat hij oud wasquote:Op donderdag 14 december 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, hij zag er idd vrijwel altijd hetzelfde uit.
Jij had het over "altijd" vandaar mijn antwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 16:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jouw stelling ook niet.. je hebt het over mensen op leeftijd..
Bovendien zegt een gezond verstand uiteindelijk wel dat het beter is, maar dat is niet het werkelijke punt hé?..
Tot laterquote:Op donderdag 14 december 2006 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis, tot laters misschien
Hey kut, jij zou stoppenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
oi
Ik hoorde er ook pas dinsdagavond van. Is echt hard gegaan dan..quote:
Nou, nee. Hij had vorig jaar een hartinfarct gehad, en was inmiddels volledig daarvan hersteld, en had juist weer plannen om te gaan optreden.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:08 schreef leonieke het volgende:
Misschien hebben ze gewoon heel lang gewacht om het openbaar te maken.
Lekkerquote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef zenna het volgende:
[..]
Tot later
Beetje late reactie maar was met eten bezig , cannelloni![]()
Het smaakte zeer goed moet ik zeggen, beetje te veel op ookquote:
Hoi. Zeg, ik heb nogeens staan denken (nee, dat deed geen pijnquote:
Tis toch niet de bedoeling dat we hier vrolijk van worden hč want dat wil niet erg lukkenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Zeg, ik heb nogeens staan denken (nee, dat deed geen pijn). Als we nou voor de gein 's de bijbel nemen (die ken ik nou eenmaal beter dan de Koran ofzo).... Alle vrouwen stammen dan af van Eva (incestueus klotezootje daar, maar daar gaat het nu ff niet om
), en vrijwel iedereen weet dat Eva een inhalig en achterbaks kreng was....
Maarrrrr (voordat je nou hard gaat juichen) alle mannen stammen dan af van Adam... En wat weten we van Adam.
Adam was duidelijk een slappe zak die onder de pantoffel (oh nee, die hadden ze niet) zat en doodsbang was voor pikstraf van Eefje...
Ergo: alle vrouwen hebben iets van een inhalig en achterbaks kreng, en alle mannen iets van een slappe zak.
Jottum.
Dat mag als het lekker isquote:Op donderdag 14 december 2006 19:08 schreef zenna het volgende:
[..]
Het smaakte zeer goed moet ik zeggen, beetje te veel op ook![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:21 schreef zenna het volgende:
[..]
Tis toch niet de bedoeling dat we hier vrolijk van worden hč want dat wil niet erg lukken![]()
Maar waarom zou ik de bijbel nemen? Met de donald duck kom ik even ver. Het zijn beide verzinselsquote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Zeg, ik heb nogeens staan denken (nee, dat deed geen pijn). Als we nou voor de gein 's de bijbel nemen (die ken ik nou eenmaal beter dan de Koran ofzo).... Alle vrouwen stammen dan af van Eva (incestueus klotezootje daar, maar daar gaat het nu ff niet om
), en vrijwel iedereen weet dat Eva een inhalig en achterbaks kreng was....
Maarrrrr (voordat je nou hard gaat juichen) alle mannen stammen dan af van Adam... En wat weten we van Adam.
Adam was duidelijk een slappe zak die onder de pantoffel (oh nee, die hadden ze niet) zat en doodsbang was voor pikstraf van Eefje...
Ergo: alle vrouwen hebben iets van een inhalig en achterbaks kreng, en alle mannen iets van een slappe zak.
Jottum.
Voor de gein, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 14 december 2006 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik de bijbel nemen? Met de donald duck kom ik even ver. Het zijn beide verzinsels
Zelfs dan nog liever niet nee. Misschien om onder een tafelpoot te zetten als de tafel wiebelt ofzoquote:
Dat zakt vanzelfquote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef zenna het volgende:
[..]
Beetje minder had toch wat aangenemer gevoeld![]()
Nou, HOE het ook geweest is, ZO ging het iig NIETquote:Op donderdag 14 december 2006 19:18 schreef es70 het volgende:
Alle vrouwen stammen dan af van Eva (incestueus klotezootje daar, maar daar gaat het nu ff niet om), en vrijwel iedereen weet dat Eva een inhalig en achterbaks kreng was....
Zeg schaam jequote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan nog liever niet nee. Misschien om onder een tafelpoot te zetten als de tafel wiebelt ofzo
In de kinderbijbel zijn het best leuke verhaaltjes hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs dan nog liever niet nee. Misschien om onder een tafelpoot te zetten als de tafel wiebelt ofzo
Nou, je kan me een hoop vertellen, maar in onbevlekte ontvangenissen geloof ik nietquote:Op donderdag 14 december 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, HOE het ook geweest is, ZO ging het iig NIET
kinderbijbel? wat hebben ze nou weer verzonnenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
In de kinderbijbel zijn het best leuke verhaaltjes hoor.
Ach, wie ben ik als Eternal Virgin ook om jouw deskundige mening in twijfel te trekkenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef es70 het volgende:
Nou, je kan me een hoop vertellen, maar in onbevlekte ontvangenissen geloof ik niet. Hij heeft er echt z'n kloten wel voor nodig gehad (ondanks het feit dat het verhaal idd doet vermoeden dat 'ie die niet had
).
Daar gaat niemand in dood denk ikquote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kinderbijbel? wat hebben ze nou weer verzonnen
Dit is ook maar mijn eigen invulling hoor, in de bijbel zijn dergelijke details ook niet te vinden volgens mijquote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wie ben ik als Eternal Virgin ook om jouw deskundige mening in twijfel te trekken
Eeeeeeeh jouw tafelsquote:Op donderdag 14 december 2006 19:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, ik heb gewoon goede tafels
Zo hip is de kinderbijbel nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat niemand in dood denk ik
Hoe lossen Kaīn en Abel het daar op?
"Ej swa, chil ff jeweettogg"
Heb je 'm weleens gelezenquote:
Een deel, moest op schoolquote:
Oh ja, zet dat hier anders even neerquote:Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef zenna het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet op jezelf woonde![]()
Helden, volgelingen, verraders...quote:Op donderdag 14 december 2006 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deel, moest op school
Heb er ook ooit 1 gehad, toen ik van school ging
Jij vroeg toch wat ik bedoeldequote:Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, zet dat hier anders even neer
Omdat het over de bijbel gaat, koran is ook goed hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Helden, volgelingen, verraders...
Waarom moet de bijbel onder de tafelpoot en een ander boek met dezelfde ingredienten niet. Enkel en alleen omdat het de bijbel is
.
Hoiquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Tss, ook wel duidelijk dat jullie niet naar de huwelijksmis gaan komen![]()
Ik zou een kaarsje brandenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Tss, ook wel duidelijk dat jullie niet naar de huwelijksmis gaan komen![]()
Ik zit elk jaar zeker 2 keer in de kerk, ik mag dan een loopje nemen met het een en ander, ik weet zeker wel hoe het hoortquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ikvind iedereen liefmaar kom me niet lastig vallen met religie
Ik zit elk jaar hooguit 1 keer in de kerk, als mijn pa zingt bij de Kerstnachtmis. Soms ben ik er dan bij. Oh ja en toen opa overleed, maar dat was in maartquote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
Ik zit elk jaar zeker 2 keer in de kerk, ik mag dan een loopje nemen met het een en ander, ik weet zeker wel hoe het hoort.
quote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Mijn principe is: doe gewoon jouw ding en laat de anderen doen wat zij willen
Ja preciesquote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Mijn principe is: doe gewoon jouw ding en laat de anderen doen wat zij willen
Ik kom nooit in de kerk, en dat bevalt primaquote:Op donderdag 14 december 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zit elk jaar zeker 2 keer in de kerk, ik mag dan een loopje nemen met het een en ander, ik weet zeker wel hoe het hoort.
Ik ga voor begrafenissen en huwelijken. Volgend jaar twee keer een doop. En jaarmissen, daar ga ik ook nog naartoe. Dat zal het zo wat zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit elk jaar hooguit 1 keer in de kerk, als mijn pa zingt bij de Kerstnachtmis. Soms ben ik er dan bij. Oh ja en toen opa overleed, maar dat was in maart
Echt welquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Gij zult bier leren zuipen tot in het oneindige![]()
over open deuren intrappen gesprokenquote:Op donderdag 14 december 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gij zult bier leren zuipen tot in het oneindige![]()
Je moet wat met een zatte kop hequote:Op donderdag 14 december 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over open deuren intrappen gesproken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |