Als het familie of bekenden zijn niet nee, maar als ik iemand zie die ik persoonlijk niet goed gekend heb word ik er echt niet anders van. Je moet er tegen kunnen en de een kan dat de andere juist helemaal nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef PAA-053 het volgende:
Meerdere ja.
Als je er nog nooit een hebt gezien: prijs je gelukkig. Je wordt er niet vrolijk van.
Daar heb je wel gelijk in. Laatst echter de moeder van een vriend van me gezien, als lijk dus. Die was voor de trein gesprongen. Dat blijft je bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het familie of bekenden zijn niet nee, maar als ik iemand zie die ik persoonlijk niet goed gekend heb word ik er echt niet anders van. Je moet er tegen kunnen en de een kan dat de andere juist helemaal niet![]()
Als het geen bekende is, dan wordt ik er om heel eerlijk te zijn niet warm of koud van, de eerste keer is een beetje raar, maar daarna went het snel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef PAA-053 het volgende:
Meerdere ja.
Als je er nog nooit een hebt gezien: prijs je gelukkig. Je wordt er niet vrolijk van.
Na, ik ben er nog vrij nuchter (figuurlijk danquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:23 schreef Robocock het volgende:
[..]Fijne trip gehad?
Wat voor OD was het?
Doe je goedquote:Op maandag 8 januari 2007 23:55 schreef Barbossa het volgende:
1 treinspringer
1 hartstilstand op een festival
1 fietser overreden door vrachtwagen (nog benaderd door slachtofferhulp)
1 epileptisch patiënt die door de hitte de pijp uit ging
1 gozer die hijgend het water uit kwam kruipen en niet verder dan 2 meter van de waterkant kwam.
1 oma
Alles in één jaar, en ik werk niet in de zorg, bij de brandweer/politie of andere hulpdiensten.
En ja, na de 3e dode in 5 weken begin je aardig te flippen:P
Tsja.. leuk is anders.quote:
want??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:14 schreef Rosbief het volgende:
Kinderlijk topic.
want?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:25 schreef BazzieK het volgende:
Een aantal familieleden, kenissen en vrienden op begrafenissen, buiten begrafenissen nog niet hoewel dat binnenkort wss wel gaat veranderen![]()
+1quote:Op donderdag 14 december 2006 16:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Probeer eens niet zo grappig te zijn man.
Ontopic:
nooit
Dat heb je dan ook snel veranderdquote:
Ik heb de politie inmiddels al even gewaarschuwd op Meld Misdaad Anoniem...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:25 schreef BazzieK het volgende:
hoewel dat binnenkort wss wel gaat veranderen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:25 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik heb de politie inmiddels al even gewaarschuwd op Meld Misdaad Anoniem...
Weer zo'n R&P figuur die denkt dat ie verhalen moet verzinnen zodat ie WEL interessant gevonden wordtquote:Op maandag 8 januari 2007 23:55 schreef Barbossa het volgende:
1 treinspringer
1 hartstilstand op een festival
1 fietser overreden door vrachtwagen (nog benaderd door slachtofferhulp)
1 epileptisch patiënt die door de hitte de pijp uit ging
1 gozer die hijgend het water uit kwam kruipen en niet verder dan 2 meter van de waterkant kwam.
1 oma
Alles in één jaar, en ik werk niet in de zorg, bij de brandweer/politie of andere hulpdiensten waarbij je dit soort gevallen opzoekt, en alles daadwerkelijk zijn gebeuren.
En ja, na de 3e dode in 5 weken begin je aardig te flippenJe gaat een beetje denken dat je een soort GrimReaper bent
![]()
of iemand die houd van lijken kijken.. ik heb vaker meegemaakt dat iemand onder me trein kwam of dat ik een trein stil zag staan met stukjes gehakt eraan, maar ik fiets dan gewoon door, voor lijken ga ik wel naar ogrisch.comquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n R&P figuur die denkt dat ie verhalen moet verzinnen zodat ie WEL interessant gevonden wordt
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Weer zo'n R&P figuur die denkt dat ie verhalen moet verzinnen zodat ie WEL interessant gevonden wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |