inderdaad, ik zat het ook net te denkenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er komt al veel moois voorbij, maar het traditioneel winnende landschapje heb ik nog niet gezien
in de faq staat iets met dat er geen geslachtsdelen in opgewonden staat mogen ofzo....denk dat een tikje 16+ best okee zal zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik weet niet zeker of mijn beste foto van dit jaar wel binnen de regels past.
Het is een portret maar een tikje 16+. Hoop dat hij mee mag doen wat het is tot nu toe met afstand de beste foto die ik ooit gemaakt heb.
Hehehe, "in opgewonden staat" Nou dan shop ik de touwtjes er wel af.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in de faq staat iets met dat er geen geslachtsdelen in opgewonden staat mogen ofzo....denk dat een tikje 16+ best okee zal zijn
Ok, nu ben ik nieuwsgierig en wil ik de foto zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hehehe, "in opgewonden staat" Nou dan shop ik de touwtjes er wel af.
Thnx iig. Zal hem van de week wel even opsturen.
Same herequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik nieuwsgierig en wil ik de foto zien.![]()
Daar zit ik al een tijdje over na te denken. Ik zie er toch vanaf, ook omdat ik helemaal geen mooie landschapjes heb gefotografeerd, maar vooral omdat ik toch mijn beste wil inzenden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk ook wel een beetje tactisch insturen he
Kan je mij dan vertellen wat het meest tactisch is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk ook wel een beetje tactisch insturen he
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken, maar dat nadenken leidt nergens toe. Met deze wedstrijd doe je niet mee om de uitdaging van de foto te maken, dus moet je wel meedoen om te winnen. Als je een beetje een afwijkende smaak hebt, kun je het dus wel shaken met jouw beste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar zit ik al een tijdje over na te denken. Ik zie er toch vanaf, ook omdat ik helemaal geen mooie landschapjes heb gefotografeerd, maar vooral omdat ik toch mijn beste wil inzenden.
very nice, hoe is die gemaakt..?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , geen landschapje
[afbeelding]
Dat is inderdaad een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken, maar dat nadenken leidt nergens toe. Met deze wedstrijd doe je niet mee om de uitdaging van de foto te maken, dus moet je wel meedoen om te winnen. Als je een beetje een afwijkende smaak hebt, kun je het dus wel shaken met jouw beste.
Die had je kunnen verwachtenquote:
Die had ik nog niet gezien, maar is wel errug gaafquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:30 schreef martijn877 het volgende:
Dit zijn mijn favorieten van 2006. Ik had er nog wel meer, maar dat werd te veel om te posten
2)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |