Doe maar niet die tweede want die is veel te mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
Lastig idd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou voor de 2e gaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:36 schreef snakelady het volgende:
pfff, moeilijk, denk 1 van deze.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
inderdaad, ik zat het ook net te denkenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er komt al veel moois voorbij, maar het traditioneel winnende landschapje heb ik nog niet gezien
in de faq staat iets met dat er geen geslachtsdelen in opgewonden staat mogen ofzo....denk dat een tikje 16+ best okee zal zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik weet niet zeker of mijn beste foto van dit jaar wel binnen de regels past.
Het is een portret maar een tikje 16+. Hoop dat hij mee mag doen wat het is tot nu toe met afstand de beste foto die ik ooit gemaakt heb.
Hehehe, "in opgewonden staat" Nou dan shop ik de touwtjes er wel af.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in de faq staat iets met dat er geen geslachtsdelen in opgewonden staat mogen ofzo....denk dat een tikje 16+ best okee zal zijn
Ok, nu ben ik nieuwsgierig en wil ik de foto zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hehehe, "in opgewonden staat" Nou dan shop ik de touwtjes er wel af.
Thnx iig. Zal hem van de week wel even opsturen.
Same herequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ok, nu ben ik nieuwsgierig en wil ik de foto zien.![]()
Daar zit ik al een tijdje over na te denken. Ik zie er toch vanaf, ook omdat ik helemaal geen mooie landschapjes heb gefotografeerd, maar vooral omdat ik toch mijn beste wil inzenden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk ook wel een beetje tactisch insturen he
Kan je mij dan vertellen wat het meest tactisch is?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:07 schreef Re het volgende:
het is natuurlijk ook wel een beetje tactisch insturen he
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken, maar dat nadenken leidt nergens toe. Met deze wedstrijd doe je niet mee om de uitdaging van de foto te maken, dus moet je wel meedoen om te winnen. Als je een beetje een afwijkende smaak hebt, kun je het dus wel shaken met jouw beste.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daar zit ik al een tijdje over na te denken. Ik zie er toch vanaf, ook omdat ik helemaal geen mooie landschapjes heb gefotografeerd, maar vooral omdat ik toch mijn beste wil inzenden.
very nice, hoe is die gemaakt..?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef Ymke het volgende:
Dit wordt de mijne , geen landschapje
[afbeelding]
Dat is inderdaad een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken, maar dat nadenken leidt nergens toe. Met deze wedstrijd doe je niet mee om de uitdaging van de foto te maken, dus moet je wel meedoen om te winnen. Als je een beetje een afwijkende smaak hebt, kun je het dus wel shaken met jouw beste.
Die had je kunnen verwachtenquote:
Die had ik nog niet gezien, maar is wel errug gaafquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:30 schreef martijn877 het volgende:
Dit zijn mijn favorieten van 2006. Ik had er nog wel meer, maar dat werd te veel om te posten
2)
[afbeelding]
Mooie vrouw heb je tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:29 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb mijn foto ook ingestuurd maar ben ook wel erg benieuwd wat jullie er nou eigenlijk van vinden:
[afbeelding]
Dan stem je op de foto met de vogelquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Het lijkt wel of alle foto's hier van kinderen zijn of zo... Dat vind ik persoonlijk helemaal niks.
Ik vind overigens die met die vogel wel mooi.
De Blauwborst zat tussen het riet en er hing een pluim gedeeltelijk voor. Door scherp te stellen / te diafragmenteren viel hij wel gedeeltelijk weg, maar het blijft een beetje een waas geven. Mij stoort het gelukkig niet, ik vind het juist bijdragen aan het dromerige gevoel dat ik overhield aan mijn ontmoeting met dit Blauwborstenmannetje. De reacties zijn verder vrij duidelijk en onderschrijven wat ik ook al vond. Ik ben er dus wel uitquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:03 schreef Puckzzz het volgende:Wat is dat vage op de voorgrond?
Absoluut de eerstequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef k_man het volgende:
Ik denk aan een van deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik scrollde er toevallig van onderen af naar toe en toen viel ie stil op het punt waarop je de onderste (=rechter) tepel net niet kan zien. Ik dacht "mooie foto". Toen ik verder scrollde, vond ik m minder worden. Niet dat het model lelijke borsten zou hebben, maar het totaalplaatje werd minder imho.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:29 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb mijn foto ook ingestuurd maar ben ook wel erg benieuwd wat jullie er nou eigenlijk van vinden:
[afbeelding]
Hmm ik heb gekeken om de foto zo te croppen maar ik vind het niet wat. Dat zou het veel te krap maken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik scrollde er toevallig van onderen af naar toe en toen viel ie stil op het punt waarop je de onderste (=rechter) tepel net niet kan zien. Ik dacht "mooie foto". Toen ik verder scrollde, vond ik m minder worden. Niet dat het model lelijke borsten zou hebben, maar het totaalplaatje werd minder imho.
Aha, hier hebben we onze landschapjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef k_man het volgende:
Ik denk aan een van deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks....ja ik geloof dat ik de verkeerde heb opgezet.....heb namelijk veel versies van deze...zal het nog eens proberenquote:Op zondag 17 december 2006 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Die onderste is wel tofwel ff je horizon rechtzetten
Veel beterquote:Op zondag 17 december 2006 11:38 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
misschien zo beter????
[afbeelding]
Ik zou dan voor de tweede gaan, omdat die dan nog het leukst is. Fotografisch had het beter gekund, vind ik.quote:Op zondag 17 december 2006 14:09 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Welke kiezen jullie uit de mijne?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien kun je toch nog wat contrast toevoegen om de kleuren nog net wat meer te laten knallen. Verder wel een mooie plaat en wat PdeHoog zegtquote:Op zondag 17 december 2006 15:37 schreef Snok het volgende:
[afbeelding]
is dit wat?vind vooral de kleuren heel mooi, is verder niks aan veranderd in PS oid..
Erg mooie foto (jij ook hoor)quote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Heydat ben ik
![]()
-edit- doe die laatste maar P![]()
jammer... vind het geen denderende foto ik heb al veel betere van je zien langskomen geloof ikquote:Op zondag 17 december 2006 17:42 schreef ..zapper het volgende:
Deze is het voor mij geworden:
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Op deze heb ik de meeste positieve reacties gekregen en het was een heerlijke dag in de zomer, dus voor mij zit er ook nog een fijne herinnering aan. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden op welke foto's je doelt, kies er eens eentje uit als je zou willen? http://hebjelief.nl/stats.asp?domain=forum.fok.nlquote:Op zondag 17 december 2006 17:46 schreef Re het volgende:
[..]
jammer... vind het geen denderende foto ik heb al veel betere van je zien langskomen geloof ik
1 is niet wazig, het is dwars door het water, maar goed hij staat er niet helemaal op inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2006 14:17 schreef snakelady het volgende:
als ik moet kiezen dan de 3de maar imo zijn ze het elke keer net niet.
1 staan ze niet helemaal op en een beetje wazoig.
2 is scherp maar niet echt een boeiende foto
3 is heel mooi alleen zo jammer dat ie er niet helemaal opstaat, en ik zou de horizon of erafhalen of rechtzetten.
Die vind ik ook heel mooi jaquote:
Ik vind de eerste en de een na laatste de twee beste foto's, maar zou inderdaad ook de laatste insturen voor deze wedstrijd. Die is ook heel mooiquote:Op zondag 17 december 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Twijfel, twijfelquote:Op maandag 18 december 2006 00:13 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de eerste en de een na laatste de twee beste foto's, maar zou inderdaad ook de laatste insturen voor deze wedstrijd. Die is ook heel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |