Hoop het niet, maar sowieso zijn het allemaal kutclubs tegen wie we kunnen loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
Heb trouwens zo'n gevoel dat ajax CSKA Moskou gaat loten....
Nee, die netten halen ze weg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zit tegen Roda in 416, heb je dan last van die netten?
Carnaval is vet....maar dat begint de 17e pasquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?
UEFA.com zal wel iets Flash-achtigs hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:34 schreef Robar het volgende:
Is de loting ergens op internet Live te volgen?
Ken het niet vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
UEFA.com zal wel iets Flash-achtigs hebben.
Het zijn Duitsers twi, DUITSERS!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat iedereen bij Werder heeft. Ik blijf het een grijzemuizenclub vinden. Dat zijn ze allemaal wel, maar dan heb ik toch meer bij AEK, Benfica of zelfs Bordeaux.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers twi, DUITSERS!.
Ze waren al geplaatst en Alex liet het lopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop niet Bordeaux.
PSV had eerste wedstrijd een halve kans en won daarom.
Tweede wedstrijd waren ze kansloos.
Ik volg het ook gewoon via VI.nl.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik moet het helaas zonder geluid doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |