Ff doorbijten, ik nog zo'n 3 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, man. We moeten nog zo'n vier uur werken, voordat we weten waar we aan toe zijn.
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?quote:
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk niet eens naar de uitwedstrijd godverdomme. We spelen de 22e uit
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Huntelaar en Johnny![]()
Echte Ajacieden!
Ik denk niet dat ern PSV'ers of Feyenoorders zijn die zich de goal van Finidi herinneren. En wanneer ze er wel zijn herinneren ze zich niet dat 'ie hem in 1 keer op de pantoffel nam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?
Danny Buijs speelde nog bij FCG, toen was het al een echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?
Hoop op Man U of Bayern Munchen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?
Verkeerd gekeken hehe. We spelen eerst uit. 14e of 15e. Dus ik kan wel. En nee, ik moet niet carnavallen, maar mijn baas is dan op vakantie dus dan kan ik geen vrij krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?
[..]
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?
Die van Finidi blijft mooier, imho. De actie vooraf (overstapje Litmanen), het schot met buitenkant rechts van Finidi, om hem daarna draaiend en al in de kruising (ipv via de lat) erin te zien gaan; man oh man, wat was dat een goal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar vergeleek de goal met die van Finidi
Scherp +2quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Danny Buijs speelde nog bij FCG, toen was het al een echte Feyenoorder.
Manchester zal jullie van de mat spelen.Sjelski is een kutclub en bayern zijn moffen, weet je zeker dat je hier tegen wilt lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop op Man U of Bayern Munchen.
Ook Chelsea zou ik niet erg vinden maar dan ben je wel zo goed als zeker uitgeschakeld.
Enige club waar ik niet tegen wil loten is Lyon......
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Manchester, Sjelski en Bayern zijn kutclubs, weet je zeker dat je hier tegen wilt loten
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Manchester zal jullie van de mat spelen.Sjelski is een kutclub en bayern zijn moffen, weet je zeker dat je hier tegen wilt loten![]()
Southend, Readingquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.
Zo geweldig vind ik Man U trouwens niet, zeker niet in uitwedstrijden. (FC Kopenhagen, Celtic, Benfica)
Reading doet het toch over het algemeen niet zo slecht?quote:
Reading-uit kan je punten laten liggen, ja. Volgens mij was United niet eens zo slecht die dag, maar ik ga het niet indrukwekkend noemen dat ze daar een kwartier voor tijd een punt pakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Reading doet het toch over het algemeen niet zo slecht?
In dat opzicht mag ManU het daar toch wel moeilijk hebben?
Of was die wedstrijd gewoon echt dramatisch?
Je moet je Shift-toets beter leren gebruiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
Heb trouwens zo'n gevoel dat ajax CSKA Moskou gaat loten....
Dat is tegen mijn principe Snert.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet je Shift-toets beter leren gebruiken.
Tegen Kopenhagen speelde het halve 2e, en tegen Celtic hebben ze de hele wedstrijd gedomineerd.Tegen Benfica was het iets minder, maar wel gewonnen.Maar ik heb hetzelfde als jou, gewoon een leuke tegenstander loten!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.
Zo geweldig vind ik Man U trouwens niet, zeker niet in uitwedstrijden. (FC Kopenhagen, Celtic, Benfica)
Doe maar niet, want dan wil ik weer reageren met in welke wedstrijden chelsea niet overtuigde,en dan gaan we erg OTquote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Waarom weten we nog niks over de blessure van Sneijder?![]()
Omdat een forse zwelling verder onderzoek voorlopig onmogelijk maakt (las ik vanmorgen op teletekst).....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Waarom weten we nog niks over de blessure van Sneijder?![]()
Klinkt niet best dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat een forse zwelling verder onderzoek voorlopig onmogelijk maakt (las ik vanmorgen op teletekst).....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |