Inderdaad. Had België maar elf Vermaelens, dan speelden ze heel wat beter dan dat trieste zootje wat zich nu de Rode Duivels noemtquote:
Nou en of.quote:
quote:Over vermaelen ja hij verdiende dat fluitconcert. Als hij bij de rode duivels speelt doet ie nie te kloten om dat ie toch al bij ajax speelt. Wat betekent vaderliefde voor iemand die bij de hollanders speelt en zichzelf meer hollander dan belg noemt. Heeft hij ooit nog vernoemt in een interview in het begint dat hij doorbrak bij ajax.
Die haat is best triest idd.quote:
Blijft een fraaie goal.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=60
Prego
Huntelaar en Johnnyquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar vergeleek de goal met die van Finidi
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Ajax overschat of dat jij Ajax onderschat.. maar ik heb er echt een goed gevoel bij, je merkt nu gewoon dat t allemaal wat lekkerder gaat, dat er iets groeit..
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]ongelooflijk, die arrogantie van 020 kent ook echt geen grenzen ook he
Weken achter elkaar speel je kut, ga je van 2 punten voor op PSV naar een in principe niet meer in te halen achterstand, speel je gelijk tegen praag en wordt je van de mat geveegd door espanyol, vervolgens een gelijk spelletje tegen AZ en een potje tegen een team waarvan de meesten een tijdje geleden nog parttimers waren, en er wordt al weer geblleerd dat ze de uefacup wel even kunnen winnen.... en als jullie hem niet winnen is het toch de uefacup maar![]()
![]()
![]()
Maar niemand uit 020 laat zn eigen doodsteken door een visquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]ongelooflijk, die arrogantie van 020 kent ook echt geen grenzen ook he
Weken achter elkaar speel je kut, ga je van 2 punten voor op PSV naar een in principe niet meer in te halen achterstand, speel je gelijk tegen praag en wordt je van de mat geveegd door espanyol, vervolgens een gelijk spelletje tegen AZ en een potje tegen een team waarvan de meesten een tijdje geleden nog parttimers waren, en er wordt al weer geblleerd dat ze de uefacup wel even kunnen winnen.... en als jullie hem niet winnen is het toch de uefacup maar![]()
![]()
![]()
Athenequote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Nog altijd hoop ik op Werder Bremen, ook al is dat zo ongeveer de beste club die we kunnen loten.
Begreep dat er ook meteen wordt geloot voor de vierde ronde, klopt dit?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Athene
Benfica
Bremen
Ik die volgorde hoop ik.
Geen idee. Ik las het ook ja. Ik begin toch wel nerveus te worden voor de loting hehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Begreep dat er ook meteen wordt geloot voor de vierde ronde, klopt dit?
Ik ook, man. Hoop echt op een mooie loting, wedstrijden in februari toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las het ook ja. Ik begin toch wel nerveus te worden voor de loting hehe.
Heen 14, 15 februari geloof ik. Terug een week later dacht ik. Is het al bekend of we uit of thuis spelen de eerste wedstrijd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook, man. Hoop echt op een mooie loting, wedstrijden in februari toch?
Ik kan waarschijnlijk niet eens naar de uitwedstrijd godverdomme. We spelen de 22e uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, man. We moeten nog zo'n vier uur werken, voordat we weten waar we aan toe zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |