abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44423049
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef axis303 het volgende:
Mijn god, die Pechtold.

Ik zag dat hij een diploma veiligmeester heeft, dat moet ie maar fulltime gaan doen...
Ik vond dat ie het wel goed deed.
pi_44423112
Ik vind Pechtold ook goed in deze debatten. D66 komt weer langzaamaan in het rijtje van partijen die kans maken op mijn stem.
pi_44423128
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Iedereen schopt tegen die kabinet aan hoor . Ook CU SGP en Wilders.
Het zou de kamers anders sieren als ze ook eens de hand in eigen boezem zouden steken, zit er uberhaupt nog wel iemand die verstand heeft van staatsrecht vraag ik mij af.
pi_44423137
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:11 schreef J0sT het volgende:

[..]

Ja.. Maar nu er een linkse meerderheid is gaan ze zo'n gevoelig onderwerp aanvallen..
En terecht. Dit speelt al zo lang dat het goed is dat er nu een oplossing voor gaat komen.
  donderdag 14 december 2006 @ 13:20:15 #105
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_44423152
Er lijkt wel een last van Alexander z'n schouders gevallen na de verkiezingen.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_44423209
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:19 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En terecht. Dit speelt al zo lang dat het goed is dat er nu een oplossing voor gaat komen.
Welke oplossing, met die rare sprong van dit kabinet heb ik het idee dat er in feite niks veranderd aan het huidige uitzettingsbeleid.
pi_44423219
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het zou de kamers anders sieren als ze ook eens de hand in eigen boezem zouden steken, zit er uberhaupt nog wel iemand die verstand heeft van staatsrecht vraag ik mij af.
Dit ligt toch echt aan de halsstarrigheid van het kabinet. Ze hadden best kunnen besluiten het uitzetten op te schorten. Dit zou dan om maximaal een stuk of 100 mensen gaan in de formatieperiode dat kan het probleem ook niet zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44423252
Hahahhaa ik zie nu pas het fragment van Wouter Bos in het journaal

pi_44423255
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Welke oplossing, met die rare sprong van dit kabinet heb ik het idee dat er in feite niks veranderd aan het huidige uitzettingsbeleid.
Het wordt opgeschort. En in de coalitieonderhandelingen zal er een oplossing worden afgesproken die wel werkt .
pi_44423299
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit ligt toch echt aan de halsstarrigheid van het kabinet. Ze hadden best kunnen besluiten het uitzetten op te schorten. Dit zou dan om maximaal een stuk of 100 mensen gaan in de formatieperiode dat kan het probleem ook niet zijn.
Demissionair kabinet hoort halstarrig te zijn en een net verkozen parlement behoort te weten dat dit soort controversiele onderwerpen nog even niet bespreekbaar zijn. Het verbaast me dan ook niet dat verreweg de meeste partijcorryfeeen van links tot rechts schande spreken van het huidige parlement.
pi_44423341
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het wordt opgeschort. En in de coalitieonderhandelingen zal er een oplossing worden afgesproken die wel werkt .
Alleen als daar humanitaire redenen voor zijn en dat was altijd al het geval.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 december 2006 @ 13:26:25 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44423354
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:20 schreef Solidius het volgende:
Er lijkt wel een last van Alexander z'n schouders gevallen na de verkiezingen.
hij kan zich nu eindleijk profileren. Als minister en in de campange kon hij niet zoveel van zichzelf kwijt leek het.
Maar opzich heeft hij D66 toch terug gebracht van 1 naar 3 zetels

Leuk dat hij ook de enige was die Zalm aansprak op zijn opmerking over Kamp
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44423480
Op radio1 is stand.nl,
Ook over dit onderwerp, het gaat zo weer verder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44423526
quote:
Wilders woest na 'gedraai' kabinet
DEN HAAG - „De redding van een broos kabinet is een ramp voor het land,” zei fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV donderdag. Hij verweet de VVD-bewindslieden dat ze „slappe knieën” en geen „ruggengraat” hebben. Ook verweet hij het CDA „gedraai”. De minister-president maakte volgens hem een „pirouette van jewelste.”

VVD-fractievoorzitter Mark Rutte hield Wilders voor, dat zijn partij het landsbelang boven het partijbelang had gesteld. Ook als de VVD-bewindslieden uit het kabinet zouden zijn gestapt, zou er gestopt worden met het uitzetten van de asielzoekers.

Wilders hield vol dat het niet in het landsbelang is „als de wet niet wordt gehandhaafd. Als mensen die zich niet aan de regels houden, toch in dit land mogen blijven. Als er nog meer gelukszoekers komen en niemand nog dit land zal verlaten.” Volgens Wilders „moet je voor een streng vreemdelingenbeleid niet bij de VVD te zijn.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44423599
Rita Verdonk die deelneemt aan een kabinet met generaal pardon

Dat ik dit nog mag meemaken
  donderdag 14 december 2006 @ 13:36:13 #116
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_44423650
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Genverbrander het volgende:
Rita Verdonk die deelneemt aan een kabinet met generaal pardon

Dat ik dit nog mag meemaken

Dit kabinet gaat geen generaal pardon doorvoeren. En ook een nieuwe regering gaat dat niet doen. Er komt slechts een specifiek pardon voor een sterk afgebakende groep mensen.
Pugna Pro Patria
pi_44423654
Welk generaal pardon? Er is namelijk niks veranderd aan het beleid. Vorige maand werden er ook geen mensen uitgezet als daar een humanitaire reden voor was
pi_44423701
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het eerste wat ik me vanmorgen afvroeg toen ik het las, was dan ook of momenteel wél mensen worden uitgezet als er humanitaire redenen zijn om het niet te doen. Zo nee, zou er dus weinig veranderd zijn, zo ja, waren de moties van afgelopen weken nog harder nodig dan ik me had voorgesteld
pi_44423730
Twee opmerkingen. Pechtold was weer eens sterk, vooral zijn opmerking dat Kamp Oeroezgan kennelijk niet belangrijker dan het Kamervoorzitterschap was en zei Van der Vlies nou echt "fair"? O, en als derde opmerking: Job Cohen, Mark Rutte, wat... dan zou Pechtold afstand nemen van zijn beleid... ik bedoel... je zit in de Tweede Kamer, drol, niet op de Fok-frontpage. Echt, Mark Rutte is een van de inhoudelijk en politiek zwakste leiders op het moment en ik verwacht dan ook dat hij niet lang leider van de VVD-fractie blijft.
pi_44423943
Stroomstoring hier sinds 12.00, dus ik heb zo goed als alles gemist
pi_44424015
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit wordt echt wel breder . Anders komt er gewoon weer een nieuwe motie .
pi_44424069
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Rouvoet owned Rutte
is dan ook niet moeilijk
pi_44424078
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit wordt echt wel breder . Anders komt er gewoon weer een nieuwe motie .
Bij een nieuw kabinet als die er ooit nog een keer komt een een rechtse eerste kamer die elk voorstel gaat torpederen
pi_44424160
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij een nieuw kabinet als die er ooit nog een keer komt een een rechtse eerste kamer die elk voorstel gaat torpederen
Weet je niet. Verkiezingen van de provinciale staten komen nog en zij zijn diegene die de eerste kamer kiest.
pi_44424164
Het gaat zo weer verder..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')