Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En die opmerkingen als: ''ik heb hier ooit van kunnen dromen'', ''ja een platencontract....echt nooit verwacht'', bla bla blaNou weten we het wel hoor, je bent bekend bij de vaste kern van de Chipz
Stomme kapsones ook
![]()
Dat enorme gehype rondom haar word ik strontziek van en zelf blijft ze maar constant voordoen dat ze dit nooit heeft kunnen geloven. Altijd van die kleffe opmerkingenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Dat kan, maar dat lijkt me commercieel gezien niet beste optie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat enorme gehype rondom haar word ik strontziek van en zelf blijft ze maar constant voordoen dat ze dit nooit heeft kunnen geloven. Altijd van die kleffe opmerkingen![]()
mediatraining hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat enorme gehype rondom haar word ik strontziek van en zelf blijft ze maar constant voordoen dat ze dit nooit heeft kunnen geloven. Altijd van die kleffe opmerkingen![]()
bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Justin Timberlake heeft een contract gesloten met de Nederlandse zangeres Esmée Denters. Hij gaat met haar een cd opnemen voor zijn eigen platenlabel Tennman Records.
Dit maakte zij maandag bekend in de talkshow van Robert Jensen. De 18-jarige Denters was vorige week al samen met Timberlake te zien in een filmpje op de videosite YouTube.
De zangeres uit Oosterbeek onthulde ook dat zij tijdens het concert van Timberlake op 16 juni in de Amsterdam ArenA het voorprogramma verzorgt.
Oefenen
"Ik moet de komende tijd veel oefenen, want ik heb nog nooit opgetreden en mijn eerste optreden is in de ArenA", vertelde ze. Ook verzorgt Esmée het voorprogramma van de concerten van Timberlake in België en in Scandinavië.
Denters werd eerder dit jaar via YouTube ontdekt door de vele liedjes die zij op deze site plaatste. Haar filmpjes, waarin zij voor de webcam bekende buitenlandse hits zingt, zijn inmiddels wereldwijd bekeken door zeventien miljoen mensen.
Ook leerde ze via de videosite haar huidige Amerikaanse manager kennen, die haar een aantal weken geleden met Timberlake in contact bracht.
Ik zei het Vrijdag al......and i was right!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wow, dit is echt baanbrekend denkwerk, geweldig, hulde, top, kuddos!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het hartstikke leuk voor die meid. Het is super moeilijk om als Nederlandse artiest door te breken. En al helemaal in de VS en met zulke toppers te kunnen samen werken. Of je doet Idol, X factor....of het bekende krui wagen effect, en als beiden niet lukt? Esmee heeft het gewoon "onschuldig" maar slim aangepakt!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zal die Youtube eens gaan boycotten, want met twee vingers in je neusgaten ben je alweer een ster.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:03 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik zei het Vrijdag al......and i was right!![]()
Esmee bij het nieuwe label van Justin...leuk voor haar, misschien toch een Nederlandse ster die echt gaat doorbreken in de VS. Op de site van Perezhilton stond ze al.......dan ben je toch al een klein beetje een ster.
Denk je dat men in dit topic met argumenten op de proppen komt?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:53 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Heb je enig idee hoe de muziekbusiness werkt?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
Een beetje geluk en die isvoor de rest van haar leven binnen.
Idd, eerst mag ze 2 jaar buffelen en dan mag ze pas een beetje gaan hopen op een bonus bovenop d'r normale salaris van 3000 euro p/m oid.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe de muziekbusiness werkt?
En MM, idd, teveel moeite![]()
PVD, ik heb me weer vermaakt deze avond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef SunChaser het volgende:
Hier man, dit is toch om te kotsen?Net zo fake als de oude Britney Spears. En aan het einde weer een tenenkrommend liedje
http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc
Ik vind Esmee's zus een stuk prettiger om naar te kijken en luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=hSLFtPSMPbk
Wil nogal wat zeggen hoor, als je op perezhilton.com staat, die heeft miljoenen unieke bezoekers per dag...quote:
HAHA!!! Dat bovenste filmpje, ik stik in mn drinken hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:20 schreef SunChaser het volgende:
Hier man, dit is toch om te kotsen?Net zo fake als de oude Britney Spears. En aan het einde weer een tenenkrommend liedje
http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc
Ik vind Esmee's zus een stuk prettiger om naar te kijken en luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=hSLFtPSMPbk
Inderdaad: http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc is een van de reden dat ik een hekel heb aan Esmee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
HAHA!!! Dat bovenste filmpje, ik stik in mn drinken hier![]()
Hier ook. Wat tenenkrommend onoprecht, zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:05 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
HAHA!!! Dat bovenste filmpje, ik stik in mn drinken hier![]()
"This week I am going to write songs.. and so WISH ME LUCK!"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Hier ook. Wat tenenkrommend onoprecht, zeg.
Luck is idd wat je nodig hebt bij het schrijven van songs. Geen talent, maar LUCKquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:18 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
"This week I am going to write songs.. and so WISH ME LUCK!"Lekker dwingend.
Klopt, ik vind haar stem wel beter als eerst sinds dat Justin clipje. Maar zelfs schrijven moet ze niet doen, echt elke keer als "18 years old" doet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Numbie het volgende:
[..]
Luck is idd wat je nodig hebt bij het schrijven van songs. Geen talent, maar LUCK![]()
![]()
![]()
8 hours later.. 8 big surpise...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BDKi7VYK578&mode=related&search=
''Ja ik zei toch P.Diddy, nee is geen grapje....doe niet zo FLAUW, IK HEB FOTO'S....IK KAN HET BEWIJZEN MAN!''
![]()
![]()
![]()
Goed gelezen, Paul.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Cyberia zeur niet zo zeg dat meisje heeft suc6 en nu ga jij haar ff vertellen hoe ze het moet doen![]()
Ja het is wel verbazend hoe typisch Amerikaans ze overkomt in haar gedrag en manier van praten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
8 hours later.. 8 big surpise...
Ze zit echt als een Amerikaans tienermeisje op de bank, van wie leert ze die maniertjes?
Als ze dan maar net zo'n kaal kutje heeft als Britquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef BobbyB het volgende:
k hoop alleen niet dat het allemaal te veel voor d'r wordt en ze net zo eindigt als Britney Spears,
Dat is duidelijk gericht aan minder begaafde amerikanen. Die marketing strategie is toch zo te doorzien. Zolang ze niet zo kansloos gaat doen als Britney, Paris en Lindsay heb ik wel respect voor Esmee. Het is gewoon werk, zaken, zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BDKi7VYK578&mode=related&search=
''Ja ik zei toch P.Diddy, nee is geen grapje....doe niet zo FLAUW, IK HEB FOTO'S....IK KAN HET BEWIJZEN MAN!''
![]()
![]()
![]()
Wat lul je man, in het begin van pagina 2 zei ik het ook al.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:08 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Typisch zo'n meeloop reactie. Van een '13 in een dozijn' hoor je vrijwel nooit, tot er één het in dit topic zegt, en dan volgt de rest van de schapen![]()
Maar uiteindelijk ligt het voor haar op een presenteer blaadje klaar. En al zou ze een '13 in een dozijn stem' hebben volgens jou en de rest van de schapen, blijkbaar houd men er van en is dus het alleen maar positief.
Ik vraag me wel eens af, is het nu de jaloezie of vinden mensen het gewoon leuk om talentvolle zingers uit te kotsen zonder enige argumenten?![]()
Leuk voor Esmee dat ze zo positief en blij er mee is, en hopelijk kan ze wat leuke nummers uitbrengen. Vooralsnog schopt ze het aardig ver binnen no time, en van arrogantie is amper wat te merken, naast het feit dat ze gewoon helemaal blij is met het feit dat zij één van de weinige is die het via YouTube (vanuit het niets eigenlijk) zover heeft gebracht.
En nu mogen de schapen weer verder gaan met bashen![]()
D'r was zo'n amateur tv programma, iets met cribs ofzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef SunChaser het volgende:
Wat is jouw definitie van een lelijk varken?
En dat vraag ik me dus af. Over het algemeen hebben ze het niet zo op talent van buiten. (Op Engeland na...)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:47 schreef Dont_Panic het volgende:
Bovendien zei ik dat het amerikanen het vast leuk zullen vinden
Zelfs Engelsen breken amper door in de States. Robbie Williams kan er gewoon over straat zonder herkend te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dat vraag ik me dus af. Over het algemeen hebben ze het niet zo op talent van buiten. (Op Engeland na...)
`quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
D'r was zo'n amateur tv programma, iets met cribs ofzo.![]()
Niet zo gek ook. Omdat het in hun ogen een rare snuiter is die showbusiness totaal niet serieus neemt. En als er iets heilig is voor Amerikanen is dat het wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs Engelsen breken amper door in de States. Robbie Williams kan er gewoon over straat zonder herkend te worden.
Gastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze dan maar net zo'n kaal kutje heeft als Brit![]()
Ik begreep dat Joss Stone het aardig deed met producers... ik bedoel in de states maar dat komt omdat zij zich veramerikaanst in tegenstelling tot Robbie. Het is niet voor niks dat de oude Joss fans lopen (voornamelijk Britten) te klagen daar over. Esmee, vind ik, is al best wel amerikaans en dat ze samen met JT werkt geeft ook al een extra duwtje in de rug van Amerikanen richting Esmee dus ik heb wel gewoon het idee dat ze het wel goed gaat doen. Geen Britney Spears of Christina Aquilera bekendheid, maar "gewoon", middelmatig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zelfs Engelsen breken amper door in de States. Robbie Williams kan er gewoon over straat zonder herkend te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |