zou idd mooi zijn als er zo naar mensen wordt gekeken dat zou het een heeeel stuk rustig maken in nederland.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef longinus het volgende:
en waarom moet je ze welkom heten, ik ben er nou niet echt van overtuigt dat ze allemaal een aanwinst zijn voor nederland.
Dan weet jij niet hoe lastig het is om een Nederlands paspoort te krijgen. Ik heb dat maar helemaal opgegeven namelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Genverbrander het volgende:
Als het debat niet straks heel gek verloopt kunnen we er wel vanuit gaan dat de staat er een paar duizend Nederlandse paspoorten moet bijdrukken. Heet in dit topic de nieuwe Nederlanders een warm welkom!
![]()
Asielzoekers, welkom thuis!
![]()
![]()
Zeker gezakt voor de inburgeringstoets.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe lastig het is om een Nederlands paspoort te krijgen. Ik heb dat maar helemaal opgegeven namelijk.
Kijk, jij rekent tenminste hun familieleden mee die hier naar toe komen i.v.m. de familiehereniging.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:02 schreef Pool het volgende:
Ik heet trouwens ook de 200.000 asielzoekers welkom, die volgens Verdonk en Wilders nu massaal ons land komen tsunamiseren in het kader van de aanzuigende werking.
Ik wist dat de publieke omroep links was, maar hier kan zelfs de Pravda niet aan tippen...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef Genverbrander het volgende:
Als het debat niet straks heel gek verloopt kunnen we er wel vanuit gaan dat de staat er een paar duizend Nederlandse paspoorten moet bijdrukken. Heet in dit topic de nieuwe Nederlanders een warm welkom!
![]()
Asielzoekers, welkom thuis!
![]()
![]()
Ik ben er ook niet van overtuigd dat jij een aanwist bent voor Nederland, toch mag je wat mij betreft blijven.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef longinus het volgende:
en waarom moet je ze welkom heten, ik ben er nou niet echt van overtuigt dat ze allemaal een aanwinst zijn voor nederland.
700? Word jij ff genaaid.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef EdPowers het volgende:
Ik vraag me trouwens af of ze hun paspoorten zelf moeten betalen, en bijv. hun woningen, waar ik zelf dan 700 euro huur pm voor betaal....
Tuig? Waar baseer je dat op? Ken je die mensen?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:50 schreef Joene het volgende:
Hoe kan iemand hier nou blij mee zijn zeg , een zootje van dat tuig een legaal verblijf gunnen.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 14 december 2006 11:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuig? Waar baseer je dat op? Ken je die mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |