Gefeliciteerd met Jenna en Juliette!!
![]()
Welkom op de wereld meiden!
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef linda856763 het volgende:Nikky, het hóeft geen pijn te doen hoor, dat draaien, bij mij tenminste niet.
het is niet gelukt trouwens, maar dat lag niet aan de kracht die ze uitoefenden. Manlief kon het niet aanzien (vooral voor beebje) maar ik had er echt geen pijn van.
Ik ben benieuwd dan
![]()
. Als de verloskundige namelijk loopt te duwen bij me om te kijken hoe het kindje ligt en hoe groot het is doet mij al verschrikkelijk pijn. Ze drukt bovenin en beneden aan de buik verga ik half. Maar je hebt me al iets van hoop gegeven
![]()
.
Ik heb buikpijn. Zoveel pijn dat ik bijna niet kan lopen. Het van de bank "afrollen" gaat ook bijna niet . Het zit aan de rechterkant en ver boven waar mijn blindedarm ooit heeft gezeten. Ik heb de verloskundige ook al gebeld en die zou dat ik er een kruik of hittepitzak op moest leggen. Misschien dat het zou helpen. Als ik ga liggen gaat het een stuk beter. Maar zodra ik maar even weer ga zitten of lopen is het helemaal mis. Het doet echt verrekte pijn.
![]()
Het zit ook aan 1 kant en ik heb geen harde buiken.
En ik heb geen laptop
👍
Wanneer krijg ik de FA rechten terug?Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.