Of Barca - Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Barça - Real in de kwartfinale![]()
![]()
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoorquote:
omdat je denkt dat het wel ff gedaan gaat worden. Nou bestel de kaarten voor de kwartfinale nog meer niet!quote:
Echter hebben ze al wel meer bekers gewonnen dan Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoor
Een troost: ze staan onder Chelsea in de competitie, dus het moet wat makkelijker gaan voor Barcelona dan in de groepfase
Nee, omdat ik fan van Barca ben maar Liverpool een fantastische club vind en dus hoop op 2 geweldige wedstrijden..quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
omdat je denkt dat het wel ff gedaan gaat worden.
Dat is waar, Ach, en Porto is ook nog niet verslaan..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoor
Muhaha ik weet het, minimaal halve finalequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Man United dit jaar eigenlijk érg ver gaat komen.
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
PSV had slechter kunnen loten, zo goed is AFC ook weer niet.
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.
![]()
![]()
Hoe gaat het met de Spurs in de CL? Oh nee jullie hebben de kwalificatie net gemist ten koste van een 'niet zo goede' ploeg. whoehahaha![]()
![]()
Slechte verliezer ben je eigenijk altijd al geweest
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.
Kansloze missie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Wordt een kansloze missie voor psv.
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Als, als, als.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Joodquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
En dat terwijl je 3 weken terug nog met 3-1 in je kontje genomen bent bij Bolton Fucking Wanderers
De dag na PSV. Zelfde dag als Chelsea-Porto. Denk je dat ik hoop moeten hebben, dat ze die wedstrijd uit gaan zenden bij de NOS?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.![]()
Welke dag is trouwens Barcelona - Liverpool?
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
wat is een 'wisselvallende' ploeg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
bolton fucking wanderers
Arsenal moet wel te doen zijn voor PSV.
Erg wisselvallende ploeg arsenal.
Arsenal is de #3.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoor
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!
![]()
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebben
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievullingquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal is de #3.
Daaronder begint de middenmoot.
![]()
eigenlijk een #1 en daaronder competitievulling.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievulling![]()
In jouw geval niet, vandaar dat ik je uitmaakte voor JOODquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nou weet je de Shift wel te vinden
Waarom zou FC Den Bosch kansloos zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.
Bij Den Bosch-Arsenal zou ik je nog gelijkgeven, maar nu niet.
Gewoon doorzuipen dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
dat wordt onnuchteren op de tribunesquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
moet er wel bier in het stadion zijnquote:
Dat zou zomaar de leukste kunnen zijn. Beide ploegen zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd lijkt me zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef venomsnake het volgende:
Internazionale - Valencia is ook geen verkeerde wedstrijd trouwens..
De enige die ik goed had.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea FC - FC Porto
Oh ja, ik had ook voorspeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |