De dag na PSV. Zelfde dag als Chelsea-Porto. Denk je dat ik hoop moeten hebben, dat ze die wedstrijd uit gaan zenden bij de NOS?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.![]()
Welke dag is trouwens Barcelona - Liverpool?
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
wat is een 'wisselvallende' ploeg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
bolton fucking wanderers
Arsenal moet wel te doen zijn voor PSV.
Erg wisselvallende ploeg arsenal.
Arsenal is de #3.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoor
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!
![]()
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebben
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievullingquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal is de #3.
Daaronder begint de middenmoot.
![]()
eigenlijk een #1 en daaronder competitievulling.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievulling![]()
In jouw geval niet, vandaar dat ik je uitmaakte voor JOODquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nou weet je de Shift wel te vinden
Waarom zou FC Den Bosch kansloos zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.
Bij Den Bosch-Arsenal zou ik je nog gelijkgeven, maar nu niet.
Gewoon doorzuipen dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
dat wordt onnuchteren op de tribunesquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
moet er wel bier in het stadion zijnquote:
Dat zou zomaar de leukste kunnen zijn. Beide ploegen zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd lijkt me zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef venomsnake het volgende:
Internazionale - Valencia is ook geen verkeerde wedstrijd trouwens..
De enige die ik goed had.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea FC - FC Porto
Oh ja, ik had ook voorspeldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |