Is het ook... nu nog even weer helemaal mezelf worden... zonder pijntjes en erg moe zijn... maar ik ga ervan uit dat dat vanzelf komt met rusten. Voorlopig ga ik ook niet werken, in het nieuwe jaar weer.quote:
Inderdaad, dat is een goede vraag..... ben geen wintermens maar dit weer is ook niet wat.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
... ben nog moe, heb nog tintelingen in mn onderarmen en wat hoofdpijn. Achter de laptop is ook niet zo goed, krijg dan af en toe wat pijnscheuten in mn onderarm.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat zou ik maar niet doen, inderdaad.quote:(Niet te verwarren met Dr. Phil.)
Dat is 'm inderdaad niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef Gellius het volgende:
Is dat niet-Teddy_Rooseveldt?
Een industrieel dokter in de nastoot.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zou ik maar niet doen, inderdaad.
Ik denk niet dat het Roosevelt is, maar d'een of d'andere industrieel. Of nog een dokter in de nastoot?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dr. Oetker?
Jeetje, da's wel heel erg veel te laat....quote:Op donderdag 14 december 2006 10:12 schreef wyccie het volgende:
Dr. Oetker?
Maar het was wel mijn eigen antwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef pyl het volgende:
Jeetje, da's wel heel erg veel te laat....
Gewoon zomaar.quote:wyccie: waarom wilde jij eigenlijk weten of ik jou weleens aan de telefoon heb gehad?
Never underestimate the Central Scrutinizer.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Dr. (August) Oetker it is.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Prins Laurent (of hoe heet dat inteeltgeval uit Belgiė?)?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:14 schreef pyl het volgende:
Net zo wijs als Koning Salomon?
quote:KONING SALOMO
Salomo is de naam van de zoon van David, de om zijn wijsheid bekende koning van het oude Israėl en Juda, die leefde van ca. 970-931 v. C. Tijdens zijn bewind breidde hij het koninkrijk Israėl uit tot aan de grenzen van Egypte en de Eufraat. Hij werd zowel geroemd om zijn wijsheid als om de grootsheid van zijn paleizen. Zijn bouwbeleid en de versterking van strategisch gelegen steden leidde tot een systeem van belastingen en dwangarbeid. De daarover groeiende onvrede onder de bevolking bereikte haar hoogtepunt in de scheuring van het rijk en de afscheiding van de noordelijke stammen.
De naam van koning Salomo wekt verschillende associaties. Volgens sommigen is Salomo de grootste bouwmeester van alle koningen die Israėl ooit heeft gehad, anderen beschouwen hem als de wijste aller mensen en weer anderen bewonderen hem als de grootste minnaar aller tijden. De geschiedschrijving gewaagt van de kolossale harem van de koning, waardoor hij als een 'patroon der liefde' in het Hooglied kon functioneren.
Nee, je bent wel warm.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef Tokay het volgende:
Dat is een koning van de wals. Denk ik.
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Tokay het volgende:
Een componist, dus?
Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
Strauss?
Die was natuurlijk wel van de wals.
Chopin?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ik heb even geen idee.
Misschien een hintje?
quote:In 1876 voltooide hij zijn eerste symfonie, een compositie waar hij meer dan twintig jaar had gewerkt. Deze symfonie kreeg in Wenen de bijnaam Beethovens tiende. Hoewelhet aanvankelijk wel vleiend vond om de erfgenaam van Beethoven te zijn, begon hij het later toch hinderlijk te vinden.
Nee, die andere...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef Z het volgende:
Wagner?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Z het volgende:
Brahms.
quote:Deen zijn gevolg vonden een onderkomen in de Republiek der Verenigde Nederlanden.
en zijn vrouw Elizabeth Stuart konden hun luxe leven in Den Haag voortzetten. Gesteund door Oranje en zijn schoonvader, de Engelse koning, ging
door met de strijd om zijn erfaanspraken.
Oh wat vreemd...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:52 schreef Z het volgende:
Er zitten allemaal rare Angelfire plaatjes in je posts.
Ja ja ik weet het... maar het waren maar korte posts hoor... ik ga zo weer naar bed. Fysio was vooral intake en heel even massage. Morgenvroeg weer en dan half uur behandeling.quote:
Voel je je wel beter na de fysiotherapie?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het... maar het waren maar korte posts hoor... ik ga zo weer naar bed. Fysio was vooral intake en heel even massage. Morgenvroeg weer en dan half uur behandeling.
quote:Berijpte gestalten op tronen van ijs, deze voorstellingen roepen de namen van 'De Winterkoning en de Winterkoningin' onwillekeurig op. Maar het zijn geen sprookjesfiguren. De Winterkoning is de bijnaam van Frederik V keurvorst van de Palts. Hij was een kleinzoon van prins Willem I van Oranje, die in 1575 een derde huwelijk had gesloten met Charlotte de Bourbon. In zeven huwelijksjaren baarde Charlotte zes dochters, waarvan Louise Juliana de oudste was. Deze Oranjeprinses trouwde met Frederik IV van de Palts, leider van de Duitse protestantse Unie. Toen de keurvorst, die vrijwel geen avond nuchter naar bed ging, jong overleed bleef zijn vrouw op het stamslot in Heidelberg met acht kleine kinderen achter.
Haar oudste zoon volgde zijn vader op 14 - jarige leeftijd op als keurvorst Frederik V.
Louise Juliana slaagde er in hem uit te huwelijken aan prinses Elizabeth Stuart, dochter van de protestantse Jacobus I van Groot Brittaniė. De koningsdochter was zestien jaar, mooi, levendig, kunstzinnig en uitermate optimistisch van aard. De even oude Frederik V was net zo knap, zorgeloos en genotzuchtig. Ze werden op slag verliefd en zouden tot het einde toe aan elkaar verknocht blijven.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Z het volgende:
Queen Latifah.
Weet ik niet, Z. Ik weet wel dat ze behalve zangeres ook actrice is. Ze had een vrij grote rol in The Bone Collector en een hoofdrol in Bringing Down The House (of zo, die film met Steve Martin).quote:Op donderdag 14 december 2006 15:36 schreef Z het volgende:
Zij is echt immens populair in Amerika volgens mij. Ze heeft toch een of andere talkshow?
Gezellig!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
Zow klaar met slapen.... en mag van mezelf heel even achter de pc.
Hij werkt alleen. Hij heeft ook een koninklijke voornaam, trouwens.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm modekoningin... Is hij van een duo? Of werkt hij alleen?
Nee, Alexander.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
Een koninklijke voornaam.. hmm William?
Ah, en maakt hij mooie mode? Of is het niks?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:43 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm, ik zal z'n naam wel geven dan: Alexander McQueen, Amerikaanse modeontwerper.
Oordeel zelf!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:54 schreef Oblivion het volgende:
Ah, en maakt hij mooie mode? Of is het niks?
Hoe is het met de lay-out nu?quote:
Wablief?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:01 schreef fotoloog het volgende:
Oh,ik ben iets te vroeg![]()
Even in de parking...
Lamaquote:
Kut. Ik kan ook niet bij m'n favorieten. Wacht maar tot m'n PC-maat uit het ziekenhuis is.Ik durf nergens op te klikkenquote:
Wat een toestanden !!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Ik kan ook niet bij m'n favorieten. Wacht maar tot m'n PC-maat uit het ziekenhuis is.Ik durf nergens op te klikken
Hoi dart.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:58 schreef dartfanaat het volgende:
Een hintje zou natuurlijk erg leuk zijn
Had nog geen goeieavond gezegd. Bij deze
Oh, das heul niet slecht!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oordeel zelf!
Hij is trouwens geen Amerikaan, maar een Engelsman, lees ik net.
Pianist?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Musicus
Nee,Hank williams !quote:
Is goed!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:35 schreef Tokay het volgende:
Da's Gerda Verburg.
Ja, en nu ben ik door m'n voorraad heen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef Tokay het volgende:
Een heel enge foto van John Denver?
Hey Diaan! Hoe is het nu ?quote:
Tja een beetje van hetzelfde... moe en werd vanmorgen wakker met hoofdpijn, zere nek en zere arm. Om 10 uur weer naar fysio... vandaag maar extra rustig aan doen. Helaas is Twan vandaag tenminste tot nu toe ook een beetje zeurderig/huilerig.. grrr.quote:
Nog geen rijbewijs, Tong?quote:Op vrijdag 15 december 2006 04:12 schreef tong80 het volgende:
Kan momenteel geen plaatjes posten helaas
Fietsmaker Bus aan de Korreweg was ook altijd erg verwarrend, toen ik nog in Groningen woonde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:08 schreef Z het volgende:
In de Baarsjes heb je een Kapper die ook auto's verhuurd met de naam Bakker, dat is nog eens een complot. Kapper/autoverhur Bakker.
Een ziekenboeg...quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
Tja een beetje van hetzelfde... moe en werd vanmorgen wakker met hoofdpijn, zere nek en zere arm. Om 10 uur weer naar fysio... vandaag maar extra rustig aan doen. Helaas is Twan vandaag tenminste tot nu toe ook een beetje zeurderig/huilerig.. grrr.
Nee.quote:Is dat Enrico Iglesias trouwens?
Goedemorgen, druktemaker!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef Gellius het volgende:
Loop ik net langs bakkerij Hartog, staat er een auto van reparatiebedrijf Hartog voor de deur. Het is een complot, zeg ik jullie!
Ja hij heeft 1x per 14 dagen vrijdags vrij. En daarbij is hijook nog steeds verkouden/hoesterig. Hij is vanaf dinsdag al thuis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Een ziekenboeg...
Heeft Twan vrij?
[..]
Nee.![]()
Canadese zanger met een gouden keel...![]()
Stom! Had je al gezegd...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij heeft 1x per 14 dagen vrijdags vrij. En daarbij is hijook nog steeds verkouden/hoesterig. Hij is vanaf dinsdag al thuis.
Spannend, Z!quote:
@Gellius er is nog geen baby Z, maar met rustig bedoelde ik of de weeėn nog niet zijn begonnen van mevrouw Z. Maar ik bedacht me nu dat de bevalling "staat gepland" voor a.s. maandag om 12 uur. Dus we moeten nog even wachten.
Ik ben uitrekendatum baby, mijn broer en broertje ook...quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:25 schreef Z het volgende:
We hebben het idee dat mini_Z nog wel even blijft zitten. Maandag is de dag waaop hij/zij uitgerekend is te komen. Maar ik geloof dat maar 5% op de uitgerekende dag komt. We wachten geduldig af.
Zie je wel...quote:
Braaf!quote:
Moet ik op je knopjes blijven drukken?quote:
Ojé. Welke precies, pyl?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Aan het uitsteken van je tong op dezelfde pagina als waarop een afbeelding van Gerda Verburg prijkt zijn zekere risico's verbonden.
Ik wil nu niet direct over mond- en klauwzeer gaan beginnen, maar Gerda staat sowieso bekend om haar nefaste invloed op allerlei fysieke prestaties bij mens en dier, met name bij het mannelijk geslacht. Veeboeren, zowel melk- als fokagrariėrs, zien Gerda dan ook liever in de Kamer dan op de hof, om maar iets te noemen. De wilde, stadse lok in het haar doet alles en iedereen ineenschrompelen, haar stemgeluid zorgt maanden nadat het is opgevangen bij deze of gene nog voor maatje-Noordzee-in-de-vrieskou.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:50 schreef Gellius het volgende:
Ojé. Welke precies, pyl?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:24 schreef Gellius het volgende:
Brrrr. Dan kan ik mij maar beter het geklier van Oblivion laten welgevallen.
Het is nu wel duidelijk, pyl..quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef pyl het volgende:
Tja, je verkeert in een weinig benijdenswaardige positie, Gellius.
Hmmmmmmm ..... ja, nu je het zegt. De vreugde straalt er bepaald niet vanaf, hč? Misschien kent zij de muziek van Michael Buble nog niet?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:30 schreef Gellius het volgende:
Ze kijkt gekweld, pyl. Verkeert zij in een weinig benijdenswaardige positie?
Alles is inderdaad betrekkelijk, Gellius. Maar in de journalistiek, hoe betrekkelijk van aanzien en waarde ook, heeft mevrouw inderdaad een fraaie positie veroverd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef Gellius het volgende:
Redactie? Je bedoelt: het is in de joehoernalistiek mogelijk om de top van de Olympus te bereiken?
quote:Rotterdam, 7 dec. De redactie van NRC Handelsblad heeft Birgit Donker (41) gisteren voorgedragen als de nieuwe hoofdredacteur van NRC Handelsblad, nrc.next, en nrc.nl. De voordracht moet nog worden bekrachtigd door de Raad van Bestuur en Raad van Commissarissen van PCM Uitgevers, uitgever van onder meer de Volkskrant en Trouw. Als zij Donker benoemen, wordt zij de eerste vrouwelijke hoofdredacteur van een landelijk dagblad in Nederland.
Birgit Donker werd, na een selectieprocedure door de redactieraad, voorgedragen en tijdens een plenaire redactievergadering gekozen met een ruime meerderheid van tachtig procent van de uitgebrachte stemmen. NRC Handelsblad is bij uitgever PCM het enige dagblad waarbij de redactie zelf een kandidaat kan voordragen. De overige kranten werken met selectiecommissies.
Donker, geboren op Curaēao in 1965, wordt dan de jongste hoofdredacteur bij de landelijk dagbladen. Ze was al plaatsvervangend hoofdredacteur en sinds het vertrek van Folkert Jensma, die na tien jaar hoofdredacteurschap in september stopte, nam zij ook zijn taken waar.
In 1989 studeerde Birgit Donker af aan de Universiteit van Amsterdam en begon in dat jaar als stagiaire bij NRC Handelsblad. Van 1989 tot 1991 volgde ze de Ecole Supérieure de Journalisme in Parijs en deed Donker een postdoctorale studie geschiedenis aan de Sorbonne universiteit. Van 1991 tot 1994 schreef ze over onderwijs op de redactie Binnenland. Van 1994 tot 1999 was Birgit Donker correspondent in Brussel en sinds 1999 is ze adjunct-hoofdredacteur in de vijfkoppige hoofdredactie van NRC Handelsblad.
De Raad van Bestuur en de Raad van Commissarissen van PCM nemen dinsdag 12 december een beslissing over de voordracht van Birgit Donker.
[SPUIT 11 MODUS]Diaan is er weerquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
sorry maar heb even geen idee. Ik ga nu even brood eten en dan rusten.... tot later![]()
Maar hij was zo makkelijk pylus. Daar is toch geen eer mee te behalen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:17 schreef pyl het volgende:
Arme Gellius! Zelfs mijn poging om juist tegen de stroom op te roeien, om juist niet met de wolven in het bos mee te huilen, wordt door deze getourmenteerde ziel niet onderkend, laat staan op waarde geschat - zo blind is hij geworden voor het goede, het ware en het schone.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Bimmel het volgende:
[..]
[SPUIT 11 MODUS]Diaan is er weer[/SPUIT 11 MODUS]
Dequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:20 schreef pyl het volgende:
Een plaatje dat hier bijkans drieėneenhalfuur openstaat is per definitie niet gemakkelijk, Gellius. Kop op!
Ik noem een Z, een Bimmel, een Diaan, een Oblivion - en wie al niet meer heeft hier het hoofd om de hoek gestoken om in stilte een poging te wagen ... Niemand wist het!![]()
En dan vind je het nog gek dat iedereen vandaag tegen je is ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
De dummies, bedoel je!
Ik ben hier alleen maar eventjes omdat het bij de buren wat stil is hoor. Gewoon, om even een babbeltje te maken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef pyl het volgende:
[..]
En dan vind je het nog gek dat iedereen vandaag tegen je is ...![]()
Zijn wij dan niet allen Dummies, Gellius? Goed, ik kom hier uit vrije wil en zo, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Hij had juist wel veel scholen bezocht, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:39 schreef Gellius het volgende:
Dat weet zo'n jongen dan toch weer raak te karakteriseren hč? Kostelijk! En dat zonder ook maar een draad scholing.
Eventjes hier.... volgens mij ben je hier alweer een tijdje, al zo lang dat zelfs je avatar in de OP-foto is opgenomen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben hier alleen maar eventjes omdat het bij de buren wat stil is hoor. Gewoon, om even een babbeltje te maken.
Haquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eventjes hier.... volgens mij ben je hier alweer een tijdje, al zo lang dat zelfs je avatar in de OP-foto is opgenomen.
Nou, in dat geval:quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
djutyh4333y3u4kthpqw;eiiw2qrhui4weytuyh43werii
]]]]allugweehyyyyyyyewyyy3rhhkjdfjejjroor
hnjjjjjwruhhhauhhaaahiei
twan wilde ook even posten![]()
bovenstaand zijn bijdrage
rrrrrrrrr
Ach, dat is zo relatief Diaan73. Ik ben zo weer weg hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eventjes hier.... volgens mij ben je hier alweer een tijdje, al zo lang dat zelfs je avatar in de OP-foto is opgenomen.
Ik heb werkelijk geen flauw idee Bimmel. Zijn het vrolijke potsenmakers met eenvoudige, ééndimensionale grappen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:41 schreef Bimmel het volgende:
Zo, Gelius, doe's deze ff raaduh !!!
populair taalgebruik is zoooo leuk
[afbeelding]
Als je de jaren 80 als klassiek beschouwt wel ja....quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef pyl het volgende:
Bimmel, is dat een gezelschapje dat klassieke muziek produceert? Of toch binnenhuisarchitectuur?
Heeft-ie dat van zijn vader?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
djutyh4333y3u4kthpqw;eiiw2qrhui4weytuyh43werii
]]]]allugweehyyyyyyyewyyy3rhhkjdfjejjroor
hnjjjjjwruhhhauhhaaahiei
twan wilde ook even posten![]()
bovenstaand zijn bijdrage
Ik ben benieuwd hoelang zo gaat duren....quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, dat is zo relatief Diaan73. Ik ben zo weer weg hoor.
Maar natuurlijjk....quote:
Whap Bam Boogiequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef pyl het volgende:
Was Matt Bianco een trio?
Er is gewoon een kleine stilte gevallen in de conversatie hiernaast. Jullie doen er allemaal zo dramatisch over.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang zo gaat duren....![]()
[..]
Maar natuurlijjk....![]()
Ach het maakt toch helemaal niet uit Gellius, iedereen is hier welkom ongeacht de reden. Ik vind het wel sneuquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Er is gewoon een kleine stilte gevallen in de conversatie hiernaast. Jullie doen er allemaal zo dramatisch over..
Dat is Meredith uit Grey's Anatomyquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:59 schreef Bimmel het volgende:
en nu iets meer contemporain...
[afbeelding]
Gewenst? Ik vind het juist wel lekker eventjes. Even weg uit de hectiek van RJP.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het maakt toch helemaal niet uit Gellius, iedereen is hier welkom ongeacht de reden. Ik vind het wel sneuvoor je dat die kleine stilte hiernaast wat langer, dan door jou gewenst, duurt.
Welke?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Gewenst? Ik vind het juist wel lekker eventjes. Even weg uit de hectiek van RJP.
Geen verplichting pyl...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... is dat weer zo'n serie die je moet meekijken van mevrouw Bimmel, Bimmel?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:08 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Geen verplichting pyl...
Ik schuif graag aan voor dit programma.
(ja ja, Bimmel is helemaal metro-man. Alleen jammer dat nu ik net "in touch met mijn femmine side" ben, dat weer juist uit is)
![]()
Verrek zegquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:03 schreef Bimmel het volgende:
Ben ik nou kippigof zijn de buren gewoon helemaal verhuisd?
Kan ze nergens meer vinden
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Verrek zeg. Vast een overijverig fris nieuw modje.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
je had het topic niet eens gemist
![]()
Ah, kijk eens aan. Nou, ik moest maar 'ns opstappen ook. Toedels!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Bimmel het volgende:
Tssss....
Daar lag een laag stof op zeg:
Laatste reactie: Raad Je Plaatje # 163
Prettig weekend Gelliusquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan. Nou, ik moest maar 'ns opstappen ook. Toedels!
Tot later Diaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens stoppen, is beter voor mn hoofd denk ik. Over een uurtje als Peaceman thuiskomt, gaan we naar de kerstmarkt van Twans school. Even eruit![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:17 schreef pyl het volgende:
Is dat Mark Knopfler, Bimmel?
Is een achtergrondzangeres....quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef dartfanaat het volgende:
Was de eerste naam die me te binnen schoot. Ik weet zeker dat ik 'r ergens van ken......
Och, ja ntuurlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is een achtergrondzangeres....![]()
Lisa Boray.
Dat weet ik niet, keek/kijk nooit gtst...quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Och, ja ntuurlijk.
Heeft die niet in het begin met Louis de Vries, dacht ik, de titelsong van GTST gezongen?
Ah, dat is jammer!!! Ik had als hint nog een foto van haar uit vroegere jaren willen neerzetten. Dan had je d'r wel herkend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
Opgezocht, en toen ik het zag dacht ik![]()
![]()
![]()
thnx voor de tipquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
Hehe, eerst dom gokken, daarna pas opzoeken. En als het antwoord dan heel erg fout blijkt te zijn, gauw weghalen
Jah, dan blijft die staan. Wat zijn we weer grappig. Word ik de dagen erna er nog steeds mee geconfronteerd...quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:57 schreef wyccie het volgende:
Oh, in AKQ mag je dus niks editten. Dan blijft je domme gok staan.![]()
ik heb het lekker druk gehad vandaag. Weer gewerkt. Zoals alle zaterdagen. Nu met de kerst in zicht is het wel altijd veel drukker.
En al die koopzondagen ook nog.
Morgen kan ik me nog voorstellen, maar volgende week...quote:Op zondag 17 december 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ja, morgen is het ook koopzondag. Volgende week ook. Veel te veel.
Met mij is allles prima en met jou?quote:Op maandag 18 december 2006 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Osdorp Possie
Hoe is 't met u?
test?quote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten, donderdag krijg ik de uitslag van de test![]()
Ik kom te weing langsquote:
Ik kreeg vandaag een mantoux-prik en moest longfoto's laten maken omdat ik gewerkt heb met iemand bij wie open tbc is vastgesteld. Was wel gezellig, in de wachtkamer bij de GGD trof ik maar liefst 6 collega's. We wilden eigenlijk een groeps-longfoto laten maken en daarvan een Kerstkaart maken, maar dat mocht niet.quote:
Jeetje, maar zal wel los lopen, denk ikquote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een mantoux-prik en moest longfoto's laten maken omdat ik gewerkt heb met iemand bij wie open tbc is vastgesteld. Was wel gezellig, in de wachtkamer bij de GGD trof ik maar liefst 6 collega's. We wilden eigenlijk een groeps-longfoto laten maken en daarvan een Kerstkaart maken, maar dat mocht niet.
Jawel. We hebben natuurlijk wel lekker zitten hypochonderen in de wachtkamer, veel hoesten enzo.quote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, maar zal wel los lopen, denk ik
Al was ik het zelfquote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. We hebben natuurlijk wel lekker zitten hypochonderen in de wachtkamer, veel hoesten enzo.
Yep, ga er misschien heen, 2 februariquote:On-topic: Black Uhuru?
Dat is leuk, doe ik een roos in mn knoopsgatquote:Op maandag 18 december 2006 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oe, da's leuk. Misschien ga ik ook wel.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef pos het volgende:
[..]
Dat is leuk, doe ik een roos in mn knoopsgat
Je hebt me nog wat belooft trouwensquote:
Ik weet het pos, maar twee sterfgevallen in mijn omgeving van jonge mensen einde zomer temperden enigszins m'n behoefte aan grappige t-shirts. Vandaar dat ik 'm (nog) niet besteld heb.quote:
Nee dat begrijp ik, maar het ging me ook niet echt om het t-shirtquote:Op maandag 18 december 2006 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het pos, maar twee sterfgevallen in mijn omgeving van jonge mensen einde zomer temperden enigszins m'n behoefte aan grappige t-shirts. Vandaar dat ik 'm (nog) niet besteld heb.
Je was me helaas al voor met de uitsnede van de foto zoals ik die ook in gedachten hadquote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar het ging me ook niet echt om het t-shirt
Verzin maar wat anders danquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was me helaas al voor met de uitsnede van de foto zoals ik die ook in gedachten had![]()
Ik heb geduld en doe nu maar ff een plaatje danquote:
Er staat nog eentje open, die groene...quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb geduld en doe nu maar ff een plaatje dan
Z'n neefje toch?quote:Op maandag 18 december 2006 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Wel familie van Kermit overigens.
Ben bang van niet.quote:Op maandag 18 december 2006 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze meneer ken je vast wel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |