Is het ook... nu nog even weer helemaal mezelf worden... zonder pijntjes en erg moe zijn... maar ik ga ervan uit dat dat vanzelf komt met rusten. Voorlopig ga ik ook niet werken, in het nieuwe jaar weer.quote:
Inderdaad, dat is een goede vraag..... ben geen wintermens maar dit weer is ook niet wat.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
... ben nog moe, heb nog tintelingen in mn onderarmen en wat hoofdpijn. Achter de laptop is ook niet zo goed, krijg dan af en toe wat pijnscheuten in mn onderarm.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat zou ik maar niet doen, inderdaad.quote:(Niet te verwarren met Dr. Phil.)
Dat is 'm inderdaad niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef Gellius het volgende:
Is dat niet-Teddy_Rooseveldt?
Een industrieel dokter in de nastoot.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zou ik maar niet doen, inderdaad.
Ik denk niet dat het Roosevelt is, maar d'een of d'andere industrieel. Of nog een dokter in de nastoot?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dr. Oetker?
Jeetje, da's wel heel erg veel te laat....quote:Op donderdag 14 december 2006 10:12 schreef wyccie het volgende:
Dr. Oetker?
Maar het was wel mijn eigen antwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef pyl het volgende:
Jeetje, da's wel heel erg veel te laat....
Gewoon zomaar.quote:wyccie: waarom wilde jij eigenlijk weten of ik jou weleens aan de telefoon heb gehad?
Never underestimate the Central Scrutinizer.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Dr. (August) Oetker it is.
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Prins Laurent (of hoe heet dat inteeltgeval uit Belgiė?)?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:14 schreef pyl het volgende:
Net zo wijs als Koning Salomon?
quote:KONING SALOMO
Salomo is de naam van de zoon van David, de om zijn wijsheid bekende koning van het oude Israėl en Juda, die leefde van ca. 970-931 v. C. Tijdens zijn bewind breidde hij het koninkrijk Israėl uit tot aan de grenzen van Egypte en de Eufraat. Hij werd zowel geroemd om zijn wijsheid als om de grootsheid van zijn paleizen. Zijn bouwbeleid en de versterking van strategisch gelegen steden leidde tot een systeem van belastingen en dwangarbeid. De daarover groeiende onvrede onder de bevolking bereikte haar hoogtepunt in de scheuring van het rijk en de afscheiding van de noordelijke stammen.
De naam van koning Salomo wekt verschillende associaties. Volgens sommigen is Salomo de grootste bouwmeester van alle koningen die Israėl ooit heeft gehad, anderen beschouwen hem als de wijste aller mensen en weer anderen bewonderen hem als de grootste minnaar aller tijden. De geschiedschrijving gewaagt van de kolossale harem van de koning, waardoor hij als een 'patroon der liefde' in het Hooglied kon functioneren.
Nee, je bent wel warm.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef Tokay het volgende:
Dat is een koning van de wals. Denk ik.
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef Tokay het volgende:
Een componist, dus?
Nee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
Strauss?
Die was natuurlijk wel van de wals.
Chopin?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, ik heb even geen idee.
Misschien een hintje?
quote:In 1876 voltooide hij zijn eerste symfonie, een compositie waar hij meer dan twintig jaar had gewerkt. Deze symfonie kreeg in Wenen de bijnaam Beethovens tiende. Hoewelhet aanvankelijk wel vleiend vond om de erfgenaam van Beethoven te zijn, begon hij het later toch hinderlijk te vinden.
Nee, die andere...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:05 schreef Z het volgende:
Wagner?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef Z het volgende:
Brahms.
quote:Deen zijn gevolg vonden een onderkomen in de Republiek der Verenigde Nederlanden.
en zijn vrouw Elizabeth Stuart konden hun luxe leven in Den Haag voortzetten. Gesteund door Oranje en zijn schoonvader, de Engelse koning, ging
door met de strijd om zijn erfaanspraken.
Oh wat vreemd...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:52 schreef Z het volgende:
Er zitten allemaal rare Angelfire plaatjes in je posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |