En nu zit ze heel hyper rondjes te draaien...quote:Op maandag 1 januari 2007 21:49 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat dachten wij al.
Oh en ze had alweer (reukloos) gepoept. Binnen 30 min.
Kim kan ook hel driftig zijn. Keihard krijsen en ook krokodillentranen. Vooral als we bv een broodje eten. Dan heeft Kim net dr eigen eten op en wil ze dat van ons ook wel. Als dat niet mag, berg je dan maar....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:25 schreef Vicky het volgende:
Hebben jullie ook van die driftkoppen? Mijn kind is af en toe een verschrikking. Zodra ze haar zin niet krijgt wordt ze een partij driftig zeg... Dan ziet ze bijna paars... Dan gaat ze lopen schreeuwen en krijsen en huilt ze dikke krokodillentranen...
hehheh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:25 schreef Githa het volgende:
Jordy zingt ook graag de teletubbies mee, maar laat stee vast tinky winky eruitIn boekjes wordt hij ook gewoon genegeerd.
Dipsy, lala, Poooooooooh, Teletubbies, teletubbies, Heeey halloooooooo!![]()
![]()
Zal ze dat van Djulian geleerd hebben? Die reed van de wek ook zo de boom in toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben blij dat ik van de verjaardagsstress af bensuvcces ermee
![]()
snakelady wat naar dat ze zo slecht slaapt/eetdat ze maar snel beter wordt!
geeft de leeftijd 1 jaar ook aan dat je mag evranderen in een slecht luisterend draakje![]()
Voor het eerst sinds heel lang ( alle andere keren waren op eend hand te tellen) liep ze vannacht te spoken, luisteren dat ze iets niet mog ho maar, express de kerstboom in rijden( gelukkig alles en zij heel en niks beschadigd) glas drinken express omgooien en zo voorts
![]()
Dat ziet er goed uit Githa! Wat fijn dat het nu toch zo de goede kant opgaatquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:58 schreef Githa het volgende:
Oooch Sarahet word echt tijd hé Fuente.
Lief dat je ook nog even naar Jordy vraagt!
Hier gaat het goedZijn handje zoals je misschien in het fototopic kon zien bij de handjes voor zijn ogen foto
ziet er goed uit en wordt met de week smaller. Rechter niet echt naar mijn idee, maar goed daar kunnen we best mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |