zolang Maxim van die fratsen had om overal aan te zitten e.d heb ik hem altijd in de winkelwagen/wandelwagen gezet, soms was dat ook wel een hele strijd, maar hey, ik ben de mama! sommige dingen moeten nu eenmaal in het leven, en dat was er 1 van. en dat accepteerde hij ook maar, hij kon niet anders.
tegenwoordig zijn we in de fase beland dat hij keurig met zn eigen winkelwagentje achter mij aan sjeest, en alleen dat erin legt wat ik hem in zn handjes geef
![]()
Maxim heeft het enige nadeel dat hij hem weleens wil peren hier voor de deur.
![]()
gisteren heb ik dus maar gedreigd met de gang, heb hem er ook daadwerkelijk 2 x in moeten zetten voordat hij keurig bij mij bleef
![]()
dat wegrennen was ik zo zat, zie je me al gaan achter een peuter aan met Romijn op mijn arm .......
en Jordy wat lees ik, grote vent zeg!! ziet er lief uit ook zo in dat kleine bedje
![]()
ik heb vannacht van 04,15 tot 07.20 bij Maxim in zn bedje geslapen, ik ging bij hem liggen omdat hij aan het klieren was vannacht, en dacht...als hij slaapt stap ik eruit, ahuh.....ik viel dus ook in slaap
![]()
en papa maar lachen toen hij mij vanmorgen gevouwen naast Maxim in dat bedje zag liggen